"Bu gece mi? Hani daha 2 haftan vardı!"
"Ben de öyle zannediyordum ama annemler beni göndermek için yemediler içmediler..."
"Tamam."
Moralim bozuk bir şekil de ellerimi geri çektiğim de yanıma gelerek çenemden tutarak gözlerinin içine bakmamı sağladı.
"Söz tatillerde gelirim. Zaten üniversiteye ne kadar kaldı ki?"
"Biliyorum, yani öyle olması gerekiyor."
Elimden tutup kalbinin üzerine yerleştirdiğin de ne söyleyeceğini anlamaya çalışırken kalbimin hızlanmasıyla gözlerimi kaçırdım.
"Sana söz veriyorum sana her yeniden baktığım da kalbim böyle hızlı atmaya devam edecek!"
"Sen sanki yavaştan bana evlenme teklifi ediyorsun gibi."
"Hahayt nasıl anladın ya tüh!"
İkimizin de aynı anda kahkaha atmasıyla bize dönen insanları görünce maskemi kapatarak sıkıca boynuna sarıldım.
•••
"Ne yapıyorsun öyle gizli gizli?"
"Ya bekle sürpriz olsun!"
"Ya göster işte. Çevir sadece!"
"Tamam bitti zaten."
Uzattığım fotoğrafa doğru kahkaha attığın da ben de aynı şekil de güldüğüm de telefonu elimden alarak gözlerini büyüttü.
"Bunu nasıl yaptın?"
"Uygulamayla işte!"
"Bunu çerçeveleteceğim."
"Saçmalama!"
Havanın yavaş yavaş kararmaya başladığını fark edince ayağa kalkarak onun da kalkması için elimi uzattım.
"Benim eve gitmem gerekiyor. Annem malum."
Anlayışla başımı sallayıp elimi tuttuğun da elimi tutmasıyla başımı omzumu yasladım.
••••
Uzun ısrarlarıyla eve taksiyle gelmemezile kendimi taksiden aşağıya atarken onun da arkamdan inmesiyle endişeyle geri taksiye girmesi için kafasına sertçe bastırdım.
"Biri görecek delirdin mi sen!"
"Ay pardon unuttum ben onu!" diyerek yanağıma öpücük kondurduğun da yerim de kaskatı kesilerek sinirle apartmana koşarak kapıyı arkamdan kapattım.
Delirmiş olduğunu her adımım da dile getirirken telefonun titremesiyle Bora'dan geldiğini görünce evin kapısının önün de diyeldim.
Mükemmel Ses: Özür dilerim yanlış bir şey mi yaptım?
Lina: Yok canım yarın bizim magazine çıkacağız alt tarafı!
Mükemmel Ses: Sizin magazin?
Lina: Mahalle magazininden bahsediyorum!
Mükemmel Ses: Yaa merak etme görmedi biri,
Mükemmel Ses: taksiciden başka.
Lina: Şimdi eve girmem lazım.
Mükemmel Ses: Tamam uyumadan önce yazarım💛
Lina: Tamam.
Sakince zile basacağım da kapının bir anda açılıp telefonun elimden çekilmesiyle annemin olduğunu görünce endişeyle suratına baktım.
"Sana yüz verdikçe çok oldun! Babanla konuştum. Bundan sonra telefon falan yok sana derslerine çalışacaksın!"
Gözlerim de dolan yaşlar kırpıştırdığım da tuttuğum yaşların benden bağımsız bir şekil de akmasıyla sinirle gözlerinin içine baktım.
Eğer telefonum olmazsa Bora ile nasıl konuşacaktım ben!
/bölüm sonu/
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...