Instagram|helly743
Lina çevrim içi, yazıyor, çevrim içi, yazıyor
Mükemmel Ses: Bir şey söylemene gerek yok.
Mükemmel Ses: Yılların sorusu geliyor o zaman hazır mısın?
Mükemmel Ses: Benimle korona da bile ele ele tutuşmaya var mısın?
Lina: Abovv ben ne diyeceğimi bilemiyorum jete bağladık gidiyoruz.
Mükemmel Ses: Hemen bir şey söyleme arkadaşın olarakta kalabilirim.
Mükemmel Ses: Genel de hep öyle söylerler ya
Lina: O zaman buldum.
Lina: Yüzünü bana gösterene kadar arkadaşım olarak kalırsın.
Lina: Yüzünü gösterdiğin gün sevgili oluruz.
Lina: İsterse çok yakışıklı ol ya da olma.
Lina: Sadece o güne kadar konuşalım kaynaşalım.
Mükemmel Ses: Esra Eroldakiler gibi öclekckdk
Mükemmel Ses: Mantıklı bana uyar.
Lina: Kendime güveniyorum der gibi bir halin var.
Mükemmel Ses: Yani şimdi kendime göre ve herkese göre bir karizmam var doğruya doğru.
Lina: Sen de azıcık bi şey ol oğlum. Bu kadar dürüstlük bana göre çok fazla.
Mükemmel Ses: O zaman sana derse kadar iyi eğlenceler.
Lina: 🧸
Mükemmel Ses:❤️
Lina: Niyetim ciddi diyorsun?
Mükemmel Ses: öyle gibi görünüyor LCIWKXOWKXPS
(görüldü)
Yüzümde ki sırıtış eşliğin de önümde ki hem pideden hem de lahmacundan yerken kızların dürtmesiyle kendime gelerek teker teker yüzlerine baktım.
"Ne konuşuyorsunuz da yüzün de güller açıyor?"
"Çıkma teklifi etti!"
İkisi de aynı anda öksürünce kalkıp sırtlarına vurarak geri yerime oturdum.
"Lan bi sakin olun! Hemen kabuk etmedim. Yüzünü gösterene kadar konuşacağız."
"Daha dün bir bugün iki değil mi? Ne o öyle hemen? Sende yani bazen salak olduğunu düşünüyorum."
"Aynen ben de Sude'ye katılıyorum. Sude'yi salak sanırdım da sen ondan daha salak çıktın."
İkisinin de suratına sinirle baktığım da yemeklerine geri dönerlerken göz ucuyla yüzüme bakarak da ne diyeceğimi merak ediyorlardı.
"Yani bizim okul da çocuk. Hem de aşık olmuşum gibi hissediyorum. Sizi de biliyoruz 5 yıldır tanıdığınız çocuk size kancayı taktı gitti."
"Orası öyle. Yedik arkadaş kazığının en büyüğünü!"
Sude ile Yağmur'un iç çekişlerinin ardından tekrar konuşmak için nefesimi dışarı verdim.
"Ben size demiştim ama o çocuğu kaç senedir gözüm tutmadı diye."
"Tamam be kızım demiştin. Bunu mu duymak istiyorsun?"
Yağmur elinde ki dürümü tabağın üstüne bırakarak trip attığını belli edercesine kollarını birbirine doladı.
"Ay tamam kızma! Boşver giden gitti! Ne yapalım?"
Ayağa kalkıp yanağına öpücük kondurduğum da itekleyerek gözlerini büyütüp tek solukta konuşmaya başladı.
"Dur be! Corona var bilmiyor musun? Ay Sude çıkart şu kolonyayı da bir banyo yapalım."
"Al al. Şöyle şuralarına da sür. Sen de aç kızım elini!"
Kolonyanın yarısını lahmacunun üzerine dökerken önüne kendimi siper alarak kolonyanın saçlarımı ıslatmasına izin verdim.
"Sude bir dur ya! Bütün yemekleri kolonya yaptın!"
Geri çekilerek lavaboya gitmek için ayağa kalktığım da telefona gelen bildirimle üzerine tıklayarak göz ucuyla kimden geldiğini görmeye çalıştım.
/bölüm sonu/
diğer bölüm akşama gelir
buraya da kitapta olmasını istediğiniz sahne vb. şeyler varsa yazabilirsiniz
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...