"Anne kapıyı açmayalım!"
"Tabii canım! Çalıp çalıp gider ne de olsa elin oğlu baban değil di mi?"
Annemin elini beline koyup bana endişeyle bakmasıyla Bora tuhaf bir şekil de boynunu kaşıyarak adımlarını bize doğru sıklaştırdı
"Sabunda çilek mi vardı?"
Ellerini ve yüzünü sertçe kaşıyarak bize doğru kaşlarını kaldırıp mahçupta baktığın da kapının daha da hızlı çalmasıyla endişeyle Borayı konundan tutup odama doğru süreküledim.
"Bora alerjin var sanırım ama o biraz bekleyebilir. Babam geldi ve seni burada görürse..."
"Ne olur?"
"Bilmiyorum yani benim de eve her gün arkadaşım gelmiyor."
"2 dakika da arkadaşın mı olduk?"
Söylediğim cümleyi ben bile farkında değilken bir şey gevelemek için ağzımı açtığım sırada annemin kapıyı açmasıyla görüş açıma babamın bıyıkları girdi.
"Niye açmıyorsunuz kapıyı?"
"Aman sende iki dakika bekleyemedin. Elimde işim vardı."
Bora'yı hızlıca içeri atıp kapıyı kapattığım da babam elinde dolu poşetlerle içeriye doğru geçince endişeyle kapının kulpundan tutundum.
"Kızı rahatsız etme odasın da ders çalışıyor!"
Annemin babam içeriye girmesin diye uydurduğu yalana gülmemek için kendimi tutarken, Bora benden önce davranarak kapıyı açıp hızlıca beni içeriye doğru çekti.
"Napıyorsun Bora?"
"Ya tıktın beni içeriye. Bırakta babanla da tanışalım işte!"
"Babamı annem zannettin herhalde. İki kızıp sonra gönlünü alamam."
"Sinirli mi ki baban?"
Ellerimi önüm de birleştirerek durup düşündüğüm de konuşmak için dudağımı ıslattım.
"Aslın da düşününce sinirli değilmiş ama ne bileyim Bora ne tepki vereceğini bilemiyorum. Anla işte sende!"
Onaylayarak yatağımın üzerine oturduğun da yüzün de ki sırıtışın daha da artmasıyla kaşlarımı kaldırdım.
"Ne oldu?"
"Sen kokuyorsun."
"Nasıl kokuyorum daha bugün duş aldım."
Göz devirerek kapıyı kilitleyip yanına oturduğum da kollarını bana doğru sararak boynunu omzuma gömdü.
"Sen kokuyorsun işte. Bu senin kokun dünyanın en huzur verici kokusu!"
"Abartma istersen!" diyerek ayağa kalktığım da yatağın üzerin de bağdaj yaparak gülümsedi.
"Abarttığımı mı düşünüyorsun gerçekten. Bu yaşta aşk mı olur diyenler umrumda bile değil. Çünkü ben seni seviyorum."
"Şştt sessiz olsana biraz salak mısın? Bizim evdesin ve babam içeride!"
Yastığı kafasına doğru sertçe gömüp deli gibi haraket yaptığın da 'mal mısın' der gibi suratına baktım.
Her ne kadar bazen kendimle cebelleşsem, aşk böyle bir şey değil Lina diye kendime kızsam da ben de onu çok seviyordum.
Düşüncelerimden sıyrılıp hızlıca yanına gidip oturduğum da sırıtarak suratıma baktı.
"Kıyamadın mı bana?"
Alnına düşen saçlarını elimle geriye doğru iliştirdiğim sıkıca boynuna sarılıp onu ne kadar sevdiğimi söylemek için yeltendiğim de kapının hızla açılmasıyla dehşetle babama ve arkasından endişeyle eliyle yüzünü kapatan anneme baktım.
Kapıyı kilitlediğime yemin edebilirim.
"Salak kızım benim kapıyı da mı kilitleyemedin!"
Babam dehşetle anneme dönüp sonrada bize döndüğü zaman tekrar Bora'ya doğru döndüm.
Yüzü panikten bembeyaz bir şekil alırken ellerini önün de birleştirerek hızlıca ayağa kalktı.
-Bölüm Sonu-
Ben geldimmmmSınavlar da iptal olduğuna göre artık buradayım💖💓
Karakterle soru cevap tarzı bir şey olsun mu?
(eğer isterseniz bir sonra ki bölüm de sorularınızı alabilirim💓)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...