"Hocam ben bir şey sorabilir miyim?"
"Tabii ismini söyler misin kızım? Arkadaşlar konuştuktan sonra isimlerimizi söyleyelim!"
Nefesimi dışarıya verip konuşmak için tüm cesaretimi toplayarak gözlerimi kapattım.
"Aşık olduğumuzu ya da aşkı Felsefe'ye göre filozoflar nasıl tanımlıyor?"
Sorduğum soru karşısın da mikrofonu açık olan birkaç kişi değişik ses çıkartırken hocanın ne diyeceğini duyabilmek için dudaklarımı kemirerek sesi daha fazla açtım.
"Arthur Schopenhauer der ki aşk, insan türünü sürdürmek için bireye kurulmuş tuzaktan başka bir şey değildir."
Bir müddet anlamadığımız bir şekil de iç çektikten sonra tekrar konuşmak için derin bir nefes aldı.
" Ama George Nathan'a göre de aşk, birçok kişi tarafından yaşanan, ama çok az kişi tarafından keyifle sürdürülebilen bir duygudur. Birazdan bence şans işi diyebiliriz."
"Anladım teşekkürler hocam."
"Ne için sormuştun Lina?"
"Öyle bir anda aklıma geldi de sorayım dedim hocam."
"Hocam arkadaş hiç yalan söylemeyi beceremiyor. Baksanıza kamerasını bile açık unutmuş nasıl da boncuk boncuk terliyor."
Bora'nın sesini duyduğum da gözlerimi büyütüp gülümsediğim sıra da görüntü hala açık olduğu aklıma dank edince kamerayı ve sesi kapatarak arkama yaslanıp hocanın anlattığı saçma sapan şeylere odaklanmaya çalıştım.
Sakin ol elin ayağın niye titriyor?
İlk defa karşılıklı konuşmuş gibi olduk!
Ders bizi attığı sırada Sude'nin görüntülü aramasını cevaplayarak Yağmur'um da olduğunu görünce sandalyeye yaslanıp ne diyeceklerini bekledim.
"Lina sen ne dedin az önce derste?"
"Hiç soru sordum."
"Onu geçte Bora sana ne karşılık verdi."
Sude'nin son olarak konuşmasıyla oflayarak yüzlerine baktım.
"Ben yani bir an öyle aklıma geldi sordum işte."
"Biz bu kadar ciddi mana da sevdiğini düşünememiştik. İkiniz de resmen birbirinize aşık olmuşsunuz!"
"Yağmur sussana şimdi Asya duyucak hiçbir şey yokken ortalığı ayağa kaldıracak!"
"Tamam biz susalım da bütün sınıf sus pus oldu siz konuştuktan sonra."
"Ya saçmalamayın bu yaşta aşk falan olmaz!"
Bilgisayarı kapatıp yatağın üzerine koyduğum da ben de yorganın altına girerek telefonu yana çevirdim.
"Kızım kaçırmasana gözlerini bizden. Sude haklı bütün sınıf şimdiye sizin dedikodunuzu yapıyordur bile!"
"Herkes kendi kıçına baksın! Bak beni kötü kötü konuşturuyorsunuz!"
"Tamam neyse ben size söylemedim bak arada kaynadı gitti!"
"Ne oldu yazdı mı?"
Heyecanlı görünmeye çalışmıştım ama bana cevap verdiği aklıma geldikçe elim ayağım birbirine dolanıyor bir tepki göstermiyordum.
"Lina merak etmediğin yüzünden bile belli neyse ben söylüyorum. Yazdı. Ama tabi sizin gibi ilk günden ilanı aşk etmedi. Arkadaş gibi konuştuk sadece."
"Senin adına sevindim ben şimdi kapatıyorum annem çağırıyor." dediğim de yemediklerini belli eden surat ifadeleriyle onaylamışardı ama fazla üstün de durmadan kapattılar.
Başımın ağrımaya başlamasından dolayı yorganın içine yumularak telefonun titremesiyle heyecanla elime alarak üzerine tıkladım.
/bölüm sonu/
nasıldı👉🏻👈🏻
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...