Mükemmel Ses: Gerçekten de biraz evlenme teklifi gibi oldu.
Mükemmel Ses: Cevabın?
Lina: Evet!
Mükemmel Ses: Abovvv şimdi biz sevgiliyiz o zaman değil mi?
Lina: LGKEMXJWNXJWNND
Lina: Evet öyle oldu gibi.
Mükemmel Ses: Hemen bu haberi gidip anneme vermem lazım.
Mükemmel Ses çevrimdışı
Onun öyle demesiyle kendimi o kadar tuhaf hissetmiştim ki ağlamamak için gözlerimi sıkıca yumdum.
"Hazırlanmadın mı?"
Annemin kapıyı açarak yanıma gelmesiyle hızlıca gözümde dolan yaşları geriye göndererek suratına baktım.
"Şimdi hazırlanıyorum."
Kafasını olumlu anlamda salladığı sırada bir şey söylemek için dudağımı araladığım da söylememe fırsat vermeden kapıyı kapatarak hızla dışarı çıktı.
Üzgün bir şekil de dolaptan sweatimle eşofamını çıkartarak üzerime geçirdikten sonra aynanın karşısın da saçlarımı tarayarak telefonumu elime alıp Yağmur'a mesaj attım.
Lina: Sen çık şimdiden kapının önün de bekliyorum seni.
Yağmur: 5 dakikaya oradayım.
Anneme el sallayarak kapıyı açıp asansöre yöneldiğim de telefonun çalma sesi merdiven de yankılanırken Bora'nın aradığını görünce hızla sağa doğru kaydırdım.
"Alo?"
"Segilim...diyebilir miyim?"
"Yağnii." diyerek dışarıya doğru ilerldiğim de Yağmur'u görmemle gülerek yanına doğru adımlarımı hızlandırdım.
"O zaman sevgilim diyorum. Napıyorsun sevgilim?"
"Lunaparka gidiyoruz şimdi. Sen?"
"Benim de dışarı da biraz işim var. Belki seni görürüm."
"Sanmam ama görsen de ben seni tanıyamam."
"Tanırsın bence. İnsan sevdiğini tanır!"
Yağmur'un kolumu dürtmesiyle 32 diş sırıttığımı fark ederek öksürerek konuşmak için dudağımı araladım.
"Benim şimdi kapatmam gerekiyor. Görüşürüz!"
"Görüşürüz sevgilim."sesi kulaklarımı dolduruken yanım da ağzını 5 karış açmış olan Yağmur'u dürtmemle kafasını sallayarak gözlerime baktı.
"Ne oldu? Söylesene çabuk!"
"Sevgili olduk!"
Gözlerini büyüterek yerin de zıpladığın da ben de aynı şekil de yerim de zıplayarak koluna vurdum.
"Ama bir sorun var. Annem öğrendi!"
"Oha ne dedi peki?"
"Ona söylemedim diye kızdı. İyi de neyi söyleyecektim. Zaten sevgili olduğumuz da ben kendim söylerdim."
"Bak bu kötü olmuş. Hadi geç kalacağız."
Onaylayarak kafamı salladığım da dolmuşun gelmesiyle elimi havaya doğru kaldırarak kaldırarak sağa yanaşmasını bekledik.
"Bak dolmuşta salak salak haraketler yapma tamam mı?"
Kaşlarımı çatarak yüzüne baktığım da gözünü büyüterek 'malsın' der gibi kafasını salladı.
Adımımı dolmuşa doğru attığım da en köşeye geçerek kafamı cama doğru yasladım.
••••
"Geldik hadi!"
Yağmur'u tutarak maskemi düzelttiğim de parayı ödeyerek kendimi aşağıya doğru attım.
"Ben bunlara binemem Lina!"
Lunaparkın girişin de dudağımı büzerek kafamı yukarıya kaldırdığım da çığlık atan insanların sesiyle Yağmurla aynı anda geriye doğru 1 adım attık.
"Yani çokta korkmamak gerekiyor. Ölmeyiz.. yani sanırım!"
Tedirgince lunaparka adımlarımızı attığımız da de Sude'nin yanın da komşularını ve birkaç kişiyi görmemle suratımı bozuntuya vermeden yanın da durarak sertçe kolunu çektim.
"Bu kim?"
Çocuk yüzünü açarak elini uzattığın da Yağmur'un çığlık atarak kapşönümden aletlerin olduğu tarafa doğru çekmesiyle sinirle sürüklediği yerde durdum.
"İşte buna binelim!"
"Gerizekalı. Birisiyle tanışıyordum. Senin yüzünden ayıp olduğu çocuğa."
"Boşver!"
"Ama çok tuhaf bir bağ hissettim ona karşı!"
"Gazdır o!"
"Başlayacağım artık gazınıza! Daha farklı bir şey gibiydi!"
Bora'nın sesi kulaklarım da yankılanırken ağzım 10 karış açık bir şekil de hızla arkamı döndüm.
Tanırsın bence. İnsan sevdiğini tanır!
/bölüm sonu/
12.40'tan 8'e kadar ders mi olur Allah aşkına!
panom da yazı yazdım kimse cevap vermedi ben de yine de attım bölümü...💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...