5.1

10.6K 644 187
                                    

"Ya saçım başım ıslanacak Yağmur! Anneme ne diyeceğim sonra ben?"

"Ya buluruz bir şey. Hadi bak çok eğleneceğiz."

"Ne eylence ama!" diyerek fısıldadığım da onlar çoktan üzerinde kıyafetleri bir kenara fırlatıp biribirlerini ısatmaya başlamışlardı bile!

Ayakkabılarımı çıkartıp bir kenarda da onları seyrederken Bora sudan çıkarak yanıma yaklaşmasıyla gözlerim yarı açık bir şekilde ona doğru baktım.

"Seninle birlikte yüzmek istiyorum."

"Bu hava da mı?"

Ortamı bozucak şekil de ifadesizce suratına baktığım da ıslak olan saçların da ellerini gezdirerek yanıma yaklaştı.

"Hadi bekliyorum."

İtiraz etmek için ağzımı açacağım sırada telefonun titremsiyle cebimden çıkartarak benden ayrılıp diğerlerinin yanıma giden Bora'nın arkasından öylece baktım.

Gelen mesaja tıklayarak afalladığım da diğerlerine belli etmemek için sessizce mesajı içimden mırıldandım.

0541*: Onlara uyup denize girme sakın! Üşütüp hasta olursun.

Lina: Sen manyak mısın? Beni takip mi ediyorsun?

0541*: Geçerken gördüm desen inanır mısın?

Lina: Sence inanır mıyım?

0541*: Peki! Evet takip ettim ama kötü bir niyetim yok arkadaş olmak istiyorum.

Lina: Beni seven birisiyle arkadaş olmam ne kadar mantıklı sence?

Lina: Bence hiç normal değil!

0541*: O Bora denen çocuk seni sevseydi eğer,

0541*: senin bu hava da hasta olacağını bilir ve böyle bir şey söylemezdi.

0541*: Çok kolay hasta olduğunu biliyorum ve şu zaman da hasta olmanı istemiyorum!

Lina: Demek beni çok düşünüyorsun.

0541*: Evet.

Sinirle üzerimdekileri çıkartarak kuma fırlattığım da gelecek olan mesajı bekledim.

0541*: Yanlış yapıyorsun.

0541*: Bu yol doğru değil.

Lina: Buna sen karar vermezsin!

Lina: Bırak artık peşimi. Ben sadece sevdiklerimle bir arada olmak istiyorum.

0541*: Senin sevdiklerin ama onlar seni seviyor mu ki?

Lina: Onlar beni yıllardır arkadaşım, kardeşim şimdi onlara mı kafayı taktın?

Gelecek olan mesajı umursamadan telefonu kıyafetlerimin üzerine bırakarak suyun ayağımın değmesiyle ürperdim.

"Yaşasın! Bak Lina su çok güzel."

Yağmur'a sinirle döndüğüm de buz gibi olan suyu suratına fırlatmamak için elimi yumruk şeklinde sıkarak olduğum yerde bekledim.

"Sevgilim." diyerek Bora'nın sarılmasıyla irkildiğim omzumdan öperek geri çekildi.

Bu kadar iyi olması biraz tuhafıma gitse de bir şey söylemeden gülümsemeye çalıştım.

Onu çok seviyordum ve o bana her iyi davrandığın da artık altından başka bir şeyler arama çabasına girmeye çalışıyordum.

Bir anda hepsinin aynı anda üzerime doğru gelip beni suya sokmalarıyla nefesimin kesildiğini hissederek çırpınmaya başladım.

"Yap..yapmayın!"

"Ya kız ne diyor!"

Beni aldırmadan şakalaşmaya devam ettiklerin bir müddet sonra çıprınmayı bırakarak nefesimi kontrol etmeye çalıştım.

"Durun diyorum! Lina iyi misin?"

Bora'nın kolumdan tutup beni desteklemeye çalışamsıyla sinirle ona doğru dönerek sudan çıkmaya çalıştım.

Resmen beni boğmak için elinden geleni yapmışlardı. Ve suda nefesimi tutamadığımı yıllardır Yağmur'da Sude de gayet iyi biliyorlardı.

Sinirle kuma oturup telefonu elime aldığım da Bora'nın yanıma yaklaştığını hissederek hızlıca bilmediğim numaradan gelen mesajın üzerine tıkladım.

0541*: Öyle mi peki o zaman senin üzülmeni istemediğim için bunca zaman sakladım.

0541*: Senin karantina olmadan önce sevdiğin bir çocuk vardı hatırlıyor musun.

0541*: Samet!

Lina: Yok öyle bir şey!

0541*: Biliyorum Lina boşuna inkar etme.

Lina: Ruh hastasısın!

0541*: İşte senin o çocuktan hoşlandığın zamanlar Yağmur da o çocukla çıkıyordu.

0541*: Sana bunu söylememişti di mi?

0541*: Sana güvenme dediğim insanlara güvenme Lina!

0541*: Ve sen üzgünken o naptı. Senin yüzüne gülüp arkandan iş çevrdi.

0541*: Bana inanman gerekiyor!

/ bölüm sonu/

kafam gitti

olmasını istediğiniz sahne varsa yazabilirsiniz

💞

Texting||Online DersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin