1.4

19.4K 1.1K 271
                                    

"Napıyorsun bakalım?"

Umursamadan telefonu yana kaydırıp kulağıma götürdüğüm karşıdan insanın içini ısıtacak ses geldiğin de sıkıca gözlerimi kapattım.

Nefes alış verişlerim bir müddetten sonra düzensizleşince  kalbimi tutarak heyecanla cevap vermek için dudağımı araladım.

"Şey... yani ben..."

"Niye heyecanlanıyorsun?"

"Nası yani sen neden heyecanlanmıyorsun?"

Hızlıca gözlerimi açarak sanki karşımdaymış gibi el kol haraketi yaptığım da karşıdan gelen kahkaha sesiyle sustum.

"Gülme!"

"Tamam gülmüyorum."

"Yağmurlara gelene kadar koşturdum. Ondan öyle oldu."

"Hı hı."

"Kapatıyorum öküz!" diyerek sinirle telefonu kapattığım da kapatmadan önce karşıdan gelen kahkaha sesi hala kulaklarımdaydı.

Aşk yalnızca aptallar içindir!

Hiçte bile aşk dünyada ki en güzel histir!

Bir yandan iç seslerimle tartışıp ilerlerken sitenin önün de bekleyen Yağmur'u görünce susarak yanına doğru yavru kedi edasıyla sokuldum.

"Hayırdı Lina?"

"Ne hayırdır?"

"Bir yandan sırıtıyor, diğer yandan da kendi kendine konuşarak ilerliyordun. Bora aşkınla mı yazıştınız?"

"Ya sussana kızım mahallede duyulupta dedikodum mu yapılsın istiyorsun?"

Hırkamdan çekiştirip kaldırımın yukarısına çekmesiyle sinirle sünger şeklini alan yüz ifademle suratına baktım.

"İnan be de ne oldu bilmiyorum. Konuştukça her geçen gün biraz daha bağlanıyormuşum gibi oluyor."

"Aşık oluyorsun işte! Ama bence aşk acı çekmek için acı çekmektir!"

Kendi felsefesini yaratırken gülerek suratına baktığım da o da aynı şekil de gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak bana baktı.

"Dün ki felsefe dersi sana da kafa yapmış olmalı?"

"Sorma ya! Ne saçmalaşıyorum ben. Aman bir dahan mı gelicez dünyaya?"

Çantasını iplerinden çekerek çantayı yükselttiğin  de kafamı gülerek sağa sola salladığım da beni çekiştirmesiyle dimdik olan yokuştan aşağı inemeye başladık.

"Bak ahan da şuraya yazıyorum..."

"Dur elini yere sürme korona var!"

"Ya bir dur bir şey olmaz! Ahan da şuraya yazıyorum sen bu Bora denen çocukla 10 yıl sonra evlenmiş 4te çocuğun olmuş olur!"

Çantamın su koyma yerine koyduğum dezenfektanı çıkartarak eline sıktığım da gözlerini devirerek bana baktı.

"Ya bakma  kurbağa gözlerinle öyle ovala elini! Hem yani ne o 2 dakika da beni evlendirdin?"

"Doğru ya la seninle kim evlenmek istesin?"

Yürürken arkadan saçını çekmemle cıyaklayarak kaçmaya çalıştı.

"Ayıp ayıp!"

Saçlarını bozduğumdan dolayı geriye doğru toplayıp bırakınca telefonun cebim de titremesiyle elime alıp üzerine tıkladım.

Mükemmel Ses: Ya özür dilerim biraz eşeklik ettim.

Lina: Biraz?

Mükemmel Ses: fazlasıyla.

Lina: Hem sen eşek olucak kadar küçük değilsin.

Lina: Senden anca öküz olur!

Mükemmel Ses: ÖCMXKDMCKKDMC

Mükemmel Ses: Tamam o da olur. Hem bak vallaha bir daha dalga geçmeyeceğim. 

Lina: Bak ben de vallaha diyorum bir daha yaparsan konuşmam.

Mükemmel Ses: Atarlı mıyız biraz ne?

Lina: Senin sayen de bugünden beri sinirim tepem de.

Mükemmel Ses: 🥺

Lina: Beni böyle kandıramazsın.

Mükemmel Ses: İçimden geldi sana hediye aldım. Yarına gelmiş olur.

Lina: Böyle de pek kandıramazsın ama,

Lina: affetmiş oldum gibi gibi.

Mükemmel Ses: O zaman akşam da ders olmadığına göre seni arar gönlünü alırım. 

"Ananı satim!"

/bölüm sonu/

ÖCSKXNKSKXJD

💞

Texting||Online DersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin