0.9

22.8K 1.3K 323
                                    

"Mesaj geldi!"

Hesabı ödeyip eve doğru adımlarımızı yöneltirken Sude'nin sevinçle havaya hoplamasıyla bakışlarımızı ona doğru döndürdük.

"Ondan mı geldi? Heyecan yaptırmasana!"

"Bakıyorum dur panik yaptırmasana beni Yağmur!"

Yağmur 'iyi be' der gibi elini öne doğru sallayarak kaldırıma oturduğun da, ben de soluklanmak için çantamda ki su şişeni çıkartarak içmek için maskemi aşağı indirdim.

"Vodofone'dan gelmiş!"

Hepimiz de aynı anda kahkaha atmasıyla yoldan geçen insanlar bize doğru bakışlarını çevirdi.

"Olsun ya üzülme. Bora dedi ya işte bugün ya da yarın atar. Heyecandan yazamıyordur."

Beni desteklemesi için Yağmur'a kaş göz haraketi yaptığım da kafasını hızlıca sallayarak ayağa kalkıp benim de kalkmamı sağladı.

"İyi zaten ben şimdi şurdan bi dolmuşa biner giderim."

Eliyle yanağımızı sıkıp dolmuşun geldiğini görünce yerde duran çantasını eline alarak hızla dolmuşu durdurmak için işaret yaptı.

"Akşam ben dersten sonra sizi görüntülü ararım. Aradığım da açamaşsanız bozuşuruz bak!"

"Görüşürüz." diyerek el salladığım da bize bakarken dolmuşa binmek için adımını attığın da yalpalanmasıyla rezil oldum yine der gibi suratını buruştururken, elimle gitmesi için işaret yaptım.

"Deli bu kız harbi hatta zır deli!"

Yağmur'un dediğine gülerek koluna girdiğim de evi bizim eve yakın olduğu için aynı yöne ilerlediğimiz de yokuşu tırmanmak için tüm gücümüzü harcayarak gitmeye çalışıyorduk.

"Beni bırak sen git!"

Geride kalmış bir şekil de Yağmur'un tişörtünden çekerken sakince elim de buruşturduğum tişörtü bırakarak elimi dizime koyarak nefes almaya çalıştım.

"Ay hadi az kaldı. Hem bak sen geldin benim daha çok yolum var!"

Üzgün surat yaparak evin önün de durduğum da maskeyi çıkartarak nefes aldım.

"Öldüm bu maskelerden." diyerek yakasını silken Yağmura sarılıp el salladığım da apartmanın girişin de telefonumu cebimden çıkartarak WhatsApp'ta son konuştuğum kişiye tıklayarak mesaj kısmına yazmaya başladım.

Lina: Sen nerde oturuyorsun? Söylemedin hiç?

Lina: Sizin evin de böyle adam öldürecek cinsten bir yokuşu var mı?

Mükemmel Ses: CÖMXRMCKD

Mükemmel Ses: Ben sizin evin 2 sokak ötesin de oturuyorum.

Mükemmel Ses: Yokuşu sizin ordaki kadar dik değil. 

Lina: Demek o kadar yakınımdasın💞

Mükemmel Ses: 💞

Lina: Of ya vallaha öldüm dirildim şimdi bir de merdivenleri çıkmak var.

Mükemmel Ses:  biliyor musun?

Lina: neyi?

Mükemmel Ses: şu karantina günlerimi güzelleştiren tek şey sensin.

/bölüm sonu/

👉🏻👈🏻

Instagram|helly743

nasıldı?

bu saate pek okunmaz ama attım

💕

Texting||Online DersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin