"Elim yeri yaladı yuttu! Corona olmayalım sonra?"
Kahkahası tüm sokağı inletirken ben de aynı şekilde gülerek gözlerinin içine baktım.
"Merak etme çantam da kolonya var. Bir güzel dezenfekte ederiz şimdi." diyerek çantasının yan gözünden çıkarttığı kolonyaya yan gözle bakarak sırıttım.
"Çok kibar olduğunu daha önce söylemiş miydim?"
Elini alnına götürüp düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra gözlerimi kısarak vereceği cevabı bekledim.
"Bunu söylemene gerek yok ki ben zaten öyle olduğumu biliyorum."
"Ya bak sen!" diyerek 32 diş sırıttığım da sahile doğru adımlarını yönelterek arkasına dönüp yanına gelmemi bekledi.
Gözümü kaçırarak adımlarımı parka doğru yönelttiğim de beni takip ederek yanım da bitti.
"Sen de utanırım falan diyordun?"
"Sen bir anda pat diye öyle karşıma çıkınca..."
"Şaka yapıyorum. Bende utanacağımı zannediyordum ama seninle konuştuğumdan mı bilmem ama kendimi sana karşı yabancıymış gibi hissetmiyorum.
"Ben de öyle. Ama böyle çok yakınımda oturma birisi görür. Sonra evde...anladın!"
Başını olumlu anlamda sallayıp karşıma oturarak maskesini indirdiğin de ağzım açık bir şekil de yüzünün her hattını inceledim.
"Abartma ya o kadar değil!"
"Ne!"
"O kadar da yakışıklı değilim diyorum."
"Nerden çıkarttın şimdi!"
Yüzüm kızarmış bir şekil de maskemi geri kapattığım da ayağa kalkmasıyla 'nereye' der gibi kaşlarımı çattım.
"Ben hemen şurdaki marketten bir şeyler alıp geliyorum."
Heyecanla kafamı salladığım da telefonu hızla cebimden çıkartarak Yağmur'a yazmak için elimi klavyenin üzerinde gezdirdim.
Lina: Abovvv neler oldu bilemezsin!
Yağmur: Hadi seri anlat sabahtan beri senden mesaj bekliyorum.
Lina: Borayla buluştuk şimdi,
Lina: markete abur cubur almaya gitti.
Yağmur: Ay inanmıyorum nasıl yakışıklı mı?
Yağmur: Fotoğraflarını gönder hemen.
Lina: Bende sadece 1 fotoğrafı var birazdan ınstagramını alınca atarım.
Lina: Şimdi geliyor kapatmam lazım.
Telefonu hızla masanın üzerine bıraktığım da ellerin de poşetleri havaya kaldırmasıyla huzursuzca yerimde kıprıdandım.
"Neyi sevdiğini bilemedim bende hepsinden aldım."
Maskemi indirerek gülümsediğim de konuşmak için dudağımı ıslatarak harakete geçtim.
"Instagramın var mı?"
"Evet ver takip edeyim."
Telefonu elimden hızlıca alarak geri uzattığın da sırıtarak fotoğraflarına bakmak için aşağıya kaydırdım.
Gördüğüm fotoğrafların bir yandan ekran görüntüsünü alırken bir yandan da yüzümde ki ifadeyi değiştirerek tepki gösteriyordum.
Lina: Buldum fotoğraflarını atıyorum ama sakın birisine gösterme.
Lina: Sude'ye at sadece!
Yağmur: Tamam at artık hadi!
Lina 2 fotoğraf gönderildi
Lina:
Lina:
Lina: Daha sonra yine gönderirim şimdi bana bakıyor.Telefonu ters bir şekil de çevirerek ellerimi masanın üzerine koyduğum da elllerimi tutmasıyla gözlerimi büyüterek gözlerine bakmaya devam ettim.
"Sana bir şey söylemem gerekiyor Lina!"
"Tabi söyle?"
"Ben bu gece gidiyorum!"
/bölüm sonu/
yazdığım bölümler artık içime sinmemeye başladı.
Instagram/helly743
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...