Instagram|helly743
bol yorum atabilir misiniz💖Canlı dersin daha horozların bile ötmeye tenezzül etmediği bir saatte olmasıyla yine gözlerimi annemin beni zorla kaldırmasıyla açmıştım.
Dün Borayla konuşamadan aklımdaki düşüncelerden kurtulmak için erkenden uyumak istemiştim ama uyku iyi gelmiş miydi diye düşünürsek tartışılırdı.
Yatağın içinde düşüncelerimde boğulurken Bora'nın aradığını görünce doğrularak henüz yeni uyandığım için karga gibi olan sesimi düzeltip açmak için sağa kaydırdım.
"Yağmur küsmüş sana?"
"Sana da günaydın!"
"Benim yüzümden değil di mi?"
"Hayır. O bilinmeyenin saçma oyunları yüzünden oldu. Bana yalan söylemiş!"
Karşı taraftan ses gelmeyince gözlerimi ovuşturarak konuşmak için dudağımı ıslattım.
"Ne oldu?"
"Sana benim hakkımda ne demişti o?"
"Sana güvenememem gerektiğini ve işte bunun benzerlerini!"
"Tamam güzelim. Canlı derste yok yazılma şimdi. Ben bittiği zaman seni ararım."
"Tamam." diyerek telefonu kapattığım da masama oturarak saçım başım dağılmış bir şekilde bilgisayarı açıp dersin başlamasını bekledim.
"Uyandın mı?"
"Evet!"
Gözlerimi ovuşturarak hızlıca lavaboya gidip yüzümü yıkadığım da telefona gelen bildirimle yüzümü buruşturarak derince nefes aldım.
Yağmur: Biraz fazla tepki verdim ama pişman değilim Lina.
Yağmur: Bilinmeyeni buldum.
Yağmur: Bu yüzden yazıyorum.
Yağmur: Sametmiş!
Yağmur: Dün beni arayıp saatlerce ağladı çocuk.
Yağmur: Seni ne kadar çok sevdiğinden,
Yağmur: sen olmazsan yaşayamayacağından falan.
Lina: Biliyordum işte.
Lina: Cidden şaka gibi.
Lina: Umrumda değil artık biliyor musun.
Lina: Onun yüzünden sevdiğim insanlara zarar verdim. Kendime de eziyet ettim.
Lina: Özür dilerim.
Yağmur: Önemli değil.
Lina: 💖
Telefonu kapatacağım sırada tekrar bildirim gelmesiyle Ekin'den geldiğini görünce kaşlarımı çatarak üzerine tıkladım.
Ekin: Lina bir şey söylemek zorunda değilsin ama,
Ekim: seni seviyorum ve bunu daha fazla içimde tutmak istemiyorum.
-Bölüm Sonu-
büyük ihtimal bir sonraki bölüm final olur çünkü kendimi daha fazla zorlayamıyorum ama araya isterseniz bir tane daha instagram bölümü ekleyebilirim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...