"Anne bir şey yok diyorum. Neden bana inanmıyorsun?"
"İnanmamak değil bu! Ben seni tanıyorum. Kardeşin bile sendeki değişikliği fark etmiş!"
"Kendi götüne baksın o!"
"Düzgün konuş kardeşinle!"
Sinirle oturduğum yataktan fırladığım da annemin bir anda yükselmesiyle geri yerime oturdum.
"Anne sevgilim falan yok neden anlamak istemiyorsun? Ne zaman ben sana yalan söyledim?"
Yine yalan söylemiyordum. Sevgili değildik sonuçta. Sadece sevdiğim birisi vardı ve onunla konuşuyordum. Daha yüzünü bile görmemiştim hem!
Sakince gelip yanıma oturduğun da imalı laflarıyla söver gibi konuşmaya başladığın da afallayarak suratına baktım.
"Son kez soruyorum kızım. Varsa şimdi söyle. Eğer gerçekten ben kendi yöntemlerimle öğrenirsem..."
"Ne olur?"
"Telefonunu elinden alırım ve babana söylerim."
Sinirle yüzüne baktığım da kendinden emin bir şekil de suratıma bakıyordu.
"Tamam o zaman madem öğrenmek istiyorsun. Var!"
Beklemiyor olacak ki afallayarak gözlerini büyütmüş bir şekil de kollarını gevşetti.
"Öğrendin işte. Neden öyle bakıyorsun şimdi de?"
Söylesem bir derti söylemesem ayrı bir dert. Ne diyeceğini heyecanımı belli etmeden beklerken ayağa kalkarak konuşmaya başladı.
"O çocukla mı buluştunuz?"
"Ne zaman?"
"Bana haber vermeden gittiğin zaman!"
"Hayır söyledim ya kızlarla buluştum!"
"Ona da tamam. Ne yapmak istiyorsan yap!" diyerek hızla odadan çıktığın da moralim bozulmuş bir şekil de sandalyeyi çekerek üzerine oturdum.
Saate baktığım da dersin başladığını görünce moralim bozuk bir şekil de bilgisayarı açarak derse girmek için üzerine tıkladım.
•••••
Hoca bir şeyler anlatıyordu ama hiçbir şekil de odaklanamıyordum ve sorduğu sorulara yarım yamalak cevaplar veriyordum.
Dersin ortasın da bir anda telefonun titremesiyle Bora'dan geldiğini görünce ümitsizce üzerine tıkladım.
Mükemmel Ses: Bir sorun mı var?
Mükemmel Ses: Eğer gideceğim için böyleysen gitmem ben.
Lina: Hayır, annemle kavga ettik.
Mükemmel Ses: Ne oldu?
Mükemmel Ses: Benim yüzümden mi?
Lina: Öğrendi.
Mükemmel Ses: Ne oldu peki?
Lina: Ben ona söyleyecektim.
Lina: Sadece zamanı şimdi değildi.
Lina: Hep o salak kız yüzünden oldu!
Mükemmel Ses: Kimin yüzünden oldu?
Lina: Kardeşimin!
Mükemmel Ses: Üzülme,
Mükemmel Ses: Ne yaptı ya peki şimdi?
Lina: Hiçbir şey,
Lina: sadece trip attı ve gitti.
Mükemmel Ses: Annen o senin illa ki barışırsınız!
Lina: Umarım.
Mükemmel Ses: Şimdi dersi dinle! Zaman daralıyor.
Mükemmel Ses: Sonra mola var bol bol konuşuruz.
Mükemmel Ses: Seni seviyorum.
Lina: Ben de seni!
/bölüm sonu/
nasıldı?
pek olmuyormuş gibi hissediyorum dersler de iyice yoğunlaşmaya başladı. bölümleri kafam güzel bir şekil de yazıyorum kcjenxjnrjc
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...