5.2

10K 600 208
                                    

Bu bölüm bolca yorum yapabilir misiniz?💞

^^^

"Lina iyi misin?"

"İyiyim!"

Kim olduğunu bilmediğim numaraya mesaj atacakken Bora'nın yanıma oturmasıyla telefonu ters çevirdim. 

"Lina ben denize girmen için seni zorladığım için özür dilerim."

"Sorun değil."

"Hayır sorun! Senin canının acımasını istememiştim."

Ona doğru döndüğüm de endişeyle bana baktığını görünce başımı boynuna yaslayarak gözlerimi kapattım.

"Sadece bir an önce eve gitmek istiyorum."

Fısıltıyla konuştuğum da üşüdüğümü hissederek titreyen ellerimin arasın da ayağa kalkarak kıyafetlerimi üzerim geçirip diğerlerinin sudan çıkmasını bekledim.

"Bora ben şu sıralara kendimi pek iyi hissetmiyorum. Seni kıracak bir şey söylersem eğer, bil ki isteyerek söylemiyorumdur."

"Lina beni niye kırasın? Hep ben seni kırıyorum."

Sudeyle Yağmur'un sudan aldırmadan eğlenerek çıktıklarını görünce kaşlarımı çatarak konuşmak için dudağımı araladım.

"Bora bana birisi yazıyor. Ve az önce Yağmur'un eskiden benim hoşlandığım çocukla ben o çocuktan hoşlanırken çıktığını söyledi."

"Ne!"

Bağırmaması için elimi ağzına doğru götürdüğüm de kendini toparlayarak gözlerini kocaman olacak şekil de açtı.

"Bora bak bundan emin olmadan Yağmur'a hiçbir şey söyleyemem."

"Lina sen ne diyorsun?"

"Geliyorlar!"

Sude'nin koşarak yanıma gelip boynuma sarıldığında hiçbir şekil de geri tepki vermeden çekilmesini bekledim.

"Ya Lina özür dilerim. Benim aptal kafam o kadar kötü olabileceğini düşünemedi."

"Sana da aşk olsun Lina. Beni aramadın gittin Sude'yi aradın!"

Gözlerimi kısarak ikisine de baktığım da ne söyleyeceğimi beklerken hiçbir şeyi çaktırmamak için sakince gülümsedim. 

"Yaa."

İkisin de boynuma sarılmasıyla adımımı güçleştirdiğim de arkamda kalan Bora'ya ifadesizce bakarak derince nefes aldım.

"Affettin değil mi bizi?"

Kafamı olumlu anlamda salladığım da güldüklerin de ben de aynı şekil de gülmeye çalıştım ama eğer beni tanısalardı bir şeylerin yolun da olmadığını anlamları gerekiyordu.

"Gidelim hadi."

Bora'ya olumlu anlamda başımı sallayarak döndüğüm diğerleri de kıyafetlerini üzerlerine geçirerek yanımıza geldiler.

"Lina sen buz gibi olmuşsun!"

"Eve gidiyoruz şimdi Bora ısınırım."

"Yok al şu hırkamı ellerini de ceplerine koy."

Yüzümde ki gülümseme daha da genişlerken hırkayı giymem için yardım ederken sıkıca sarılarak kokusunu içime çektim.

"Seni gerçekten çok seviyorum."

"Gerçekten?" diyerek kahkaha attığın da kaşlarımı kaldırarak omzuna vurdum.

"Dalga geçme!"

Sudeyle Batu'nun gülerek ilerlediğini görünce Bora'ya doğru dönerek gözlerinin içine baktım.

"Annemden bize gelmen için izin alabilirim."

"Annenden? Bizim bilmediğimiz başka bir annen falan mi var?"

"Benim 2 tane annem var."

Boynumu yana doğru bükerek duraksadığım konuşmasıyla kahkaha attım.

"Ay özür dilerim Lina. Öyle söylemek is..."

"Ya şaka yapıyorum deli! Annemden izin almaya çalışırım işte."

Başını 'salaksın' der gibi yana büktüğün de kahkahamın dozunu artırarak anneme yazmak için WhatsApp'a girdim.

Yazacağım sırada telefona bildirim gelmesiyle bilinmeyenden gelen başka bir mesaj olduğunu gördüğün de hızlıca üzerine tıkladım.

0541*: Cevap vermedin bana güvenecek misin?

Lina: Sen deli misin? Sana neden güveneyim?

Lina: Kimsin sen?

Lina: Ekin?

Lina: Okul da benden nefret eden kızlardan biri?

Lina: Ya da dur bir dakika,

Lina: sen Sametsin!

0541* çevrimiçi, yazıyor, çevrimiçi, yazıyor

/bölüm sonu/

nasıldı?

bundan sonra bölümler 2 günde bir gelebilir😕

Texting||Online DersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin