Mükemmel Ses:
Lina: Benimle dalga mı geçiyorsun?
Lina: Umarım ciddi değilsindir!
Lina: Kime diyorum!
Mükemmel Ses: Sana bir sürprizim var.
Lina: 😒
Mükemmel Ses: Fotoğrafı atmadığım için olan kızgınlığını bile giderecek türden.
Lina: Söyle yoksa engellerim!
Mükemmel Ses: Abovv tehditler yağıyor!
Lina: 😡
Mükemmel Ses: Tamam tamam buruşmuş turşu gibi kırıştırma burnunu söylüyorum.
Mükemmel Ses: Bugün lunaparktan geldikten sonra evin ordaki parkta buluşalım.
Lina: Cidden mi?
Mükemmel Ses: Evet
Lina: Yine beni kandırmayacaksın değil mi?
Mükemmel Ses: Belki birbirimizi seneler boyunca göremeyeceğiz.
Lina: Peki gündüz buluşsak?
Mükemmel Ses: Neden?
Lina: Annem şüphelenir hem de,
Lina: parkta buluşursak birileri görebilir.
Mükemmel Ses: Siz nasıl bir mahalle de oturuyorsunuz ya?
Lina: Böyle işte sizin mahallede öyledir de senin umrunda değildir.
Mükemmel Ses: Yani olabilir haklısın.
Lina: Ama annem yarın buluşmaya da izin vermeyebilir.
Mükemmel Ses: Sen bir şekil de gelirsin.
Lina: Bunu yaptığıma inanamıyorum.
Mükemmel Ses: Ben de bunu söylediğime ama gitmeden önce seni görmem lazım!
Lina: Peki tamam yarın saat 4 gibi buluşalım.
Mükemmel Ses: Kalbim daha da hızlı atamaya başladı.
Mükemmel Ses: Seni çok seviyorum Lina.
Mükemmel Ses: Ve ben gerçekten hiçbir zaman kendimi böyle hissetmedim.
Lina: Gazdır o gaz!
Mükemmel Ses: Hey lafımı çalmasana!
Lina: ŞCKENXNENXJENX
Sırıtarak telefonu arka cebime koyduğum da yavaşça aşağıya inerek kızların yüzüne teker teker baktım.
"Bu kadar macera yeter bence!"
"Yağmur'un sayesin de ölüyorduk!"
"Asıl senin yüzünden salak! Bayılma numarası yaptığın da aklımdan neler geçti haberin var mı senin!"
İkisinin de susması için kolundan çekiştirdiğim de ikizlerin bu tarafa doğru geldiğini görünce maskemi hızla kapatarak bakışlarımı yere indirdim.
"Yüzünüz kreç gibi ne oldu?"
Maskeden nasıl anlıyor olabilirsin?
"Yağmurla Sude ufak bir şaka yaptı!"diyerek banklardan birisine oturduğum da çocuğun da yanıma gelip oturmasıyla biraz daha öteye kaydım.
"Eğlenmemiş görünüyorsun?"
"Pek sayılmaz!"
"Bir sorun mu var?"
"Yo ne sorunu olabilir ki?"
Resmen bana yürüdüğünü hissedebiliyordum. Seni ne ilgilendirir diye cevap vermemek için kendimi zor tutarak arkama yaslandım.
"Benim gitmem gerekiyor!"
Hızlıca ayağa kalktığım da Yağmur'un da yanıma gelmesiyle Sude boynunu bükerek başını salladı.
Elimi soğuk bir ifadeyle hepsine doğru salladığım da dolmuşun geldiğini görünce peşin de ayı varmış gibi koşarak durdurup hızlıca kendimizi içine attık.
Cam kenarına geçip başımı cama yasladığım da bir taraftan yarın ne giysem diye düşünüp bir yandan da kalbimin gümbürtüsüne engel olmaya çalışıyordum.
"Bak şimdi izle şurda yakışıklı bir çocuk var fotoğrafını çekeceğim!"
"Ya yapma ayıp!"
"Dur bi! diyerek kolumu çekiştirdiğin de kameranın flaşının patlamasıyla herkesin aynı andan bize dönmesi bir oldu.
"Mal!" diye tısladığım da kapşönüyle yüzünü kapatarak saklanmaya çalışıyordu.
"Afedersiniz." diye yaptığı hatayı düzeltmeye çalışırken geldiğimizi görünce dolmuşu durdurarak kendimi dışarıya attım.
"Ya sen nasıl bir ruh hastasısın!"
"Fotoğrafını çekemedim!"
Kafamı sinirle salladığım da evin olduğu yokuşa doğru koşarak çıkmaya başladım.
"Az yavaş yürü daha!"
Umursamadan evin önün de durduğum da teipli bir şekil içeriye girerek hızlı adımlarla eve ulaşmayı başardım.
"Hoşgeldin!"
Annemin hala tripli olduğunu hissedince "Hoşbulduk." diyerek umursamadan hızlıca odama girdim.
Bir an önce yarın olmasını istiyordum. Pijamalarımı giyinip kendimi yatağın üzerine bıraktıktan sonra gözlerimi sıkıca yumarak Bora'yı düşündüm.
/bölüm sonu/
akşam bölüm gelsin mi?
💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting||Online Ders
ChickLit[Tamamlandı] Kitap online eğitimde can sıkıntısından yazılmıştır. Fazlasıyla cringlik içerirrr‼️ @linamina:online derste hoca soru sordu sana, sen de şak danak cevap verdin! @linamina: ama o ses neydi mübarek herif hayatım da ilk defa birini görmede...