7.Bölüm " İyi kız "

350 53 13
                                    

Arkadaşlar lütfen oy verin. Oy vermeden geçmeyin. Hem de yorumlayın. İyi okumalar...



İyi kız mı ? Asla olamazdı bu iş. Benden uslu iyi bir kız olmazdı. Ben asla bunu yapamazdım. Ama bu çocukla ihtiyacım olan ilişkiye girmem gerek. Öykü burada olsaydı benle dalga geçerdi herhalde. Ama biz bununla sevişme faslına geçiş yapamazsak  orospu oluşumun  gurur yıkıcı bir anısı olurdu. Elde edememek içimde kurt gibi kemirir idi.  Bu çocuk herkesten daha çok ilgimi çekiyordu. Bu yüzden onunla yatmam gerektiğini düşünüyordum. Fakat iyi kız olamam ben. Ama ilişkiye girme işi bitikten sonra gene ben eski bene dönüşebilirim. O zaman sorun olmaz ama masum kız rolleri bana göre değil ki ! Sadece belli bir zamana kadar iyi kız rolü yaparım bende. Bu iş bitince rol bitecek ve film sona erecekti. Maalesef tatlı çocuk, benim oyunuma oltaya atlayan bir balık gibi geleceksin. Zavallı seni, kalbin kırılmasın yoksa! Ay, acıdım sana. İçimden kocaman sinsi kahkahalar atıyordum. Ama dışımda masum, çiçek gibi bir kızdım.


Ona kafamı evet anlamında salladım ve çok şaşırdı. Evet, gel bebeğim oyunuma. Ne sanıyordun ki ? Sonsuza kadar iyi olmamı mı ?  Sadece bir  gecelik bir şey olacaktı. Tek gecelik bir ilişki için bilmem kaç günümü rol yapmaya adayacaktı-m. Batın, Batın...Beni çok zorladın yakışıklım sen de. 


Yanıma oturdu ve beni dikkatle izlemeye başladı. Bu hiç bir zaman hoşuma gitmezdi. Beni asla Öykü dışında biri böyle izleyemez idi. Elleri saçlarımın arasındaydı. Okşuyordu sanırsam. Tuhaf bir his idi. Ona bakıp sahte masum bir gülümseme yaptım. Bana öyle bir bakıyordu ki.. Bir an o kahverengi gözlerinde yelkenlere açıldım resmen. Kendine gel Gece! Asla onunla oyun dışında bir bağlılık yaşamayacaksın! 


Bana iyice yaklaştı. Nefesimi tuttum ve kendime gelmeye çabaladım.  Bir sorun vardı ki o bir bakireydi. Bir bok bilmiyordu sevişme hakkında. Ona öğretmem lazımdı. Ona salak olduğunu vardıran bir  bakış atınca moralini bozmayı başardığımı anlamıştım. Ona yaklaşıp dudaklarına uzandım. Dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım hızla ve  geri çekildim kırmızı dolgun dudaklarından ve oradan kalktım. Bu hareketle onun kafasını hem bulandırıyor hem de vazgeçilmez bir hatun olmayı çalışıyordum. Bunu yaparsam eğer belkide o saflık yerine benim çocuğum olabilirdi. Çok harika bir durum, onu hem küçük bir şekilde öpmüş hem de aklına girmiştim. Hissediyorum...Benim olacak! Kazanacağım bu lanet oyunu!


Balkona doğru gidip biram dan yudumladım. Sonra o yanıma geldi ve elimden şişeyi aldı. Bana sinirle bakarken ben ona ne olduğunu anlamayan bakışlar atıyordum. Halbuki anlamıştım. Masum kızlar bira içmezdi ki. Çok iğrenç ama bende yavaş yavaş bırakacaktım, öyle hemen değil. " Sana masum kız ol dedim değil mi ? O zaman seninde bütün o pislikleri bırakman lazım. Benimle ilişkiye girmek  istiyorsan iyi uslu masum bir kız olman lazım. Bunu başaramayacak mısın yoksa ? " gülümsüyordu alayla ve ne yapmaya çalıştığını biliyordum. Beni alttan alttan bunu zorlama değilde mücadeleye sokmak istiyordu. Ve işe yaradı. Ben bu hayatta, her zaman, her şeyi başarabilirim.


Ona keskin bakışlar attım ve dudaklarımı dişledim. Yumruğumu sıkıp önümdeki balkonun demirine vurdum. Ofladım birazda. Sonra omuzum da bir dudak hissettim. Sanırım hiç bilinmeyen o masum ve güzel zevklerini sergiliyordu . Ona döndüm. Tam ben konuşacak iken yumuşak masum dudakları dudaklarıma yapıştı. Beni öpmeye başladığı an ellerimi yanaklarına götürdüm. Bedenlerimiz yapıştı. Beni belimden sarmalıyordu. Onunla yatacağım için bir an öyle bir heyecan bastı ki. Kalbim bir kelebek gibi çırpınıyordu adeta. 

YALANCI RUHLAR (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin