Ebéd után a fiúk visszavonultak délutáni pihire, ugyanis állításuk szerint szükségük van egy kis alvásra, mint két nagyra nőtt óvodás, sokszor ezt az érzetet keltették nem csak bennem, hanem szinte mindenkiben aki ismerte őket.
A fiúk távozása után nekem első utam a mosdóba vezetett, hogy jéghideg vizet fröcskölve arcomra térjek már magamhoz, mert ez így nem lesz okés.
-Nem délutáni pihin vagytok?-léptem ki a mosdóból és egyből megpillantottam Danielt a falnak dőlve miközben telefonját nyomkodja, bár érkezésemre egyből felkapta tekintetét.
-A kisgyerek elintézi a dolgait aztán megyünk.-húzta széles mosolyra ajkait. Daniel imádta így hívni Landot, és valljuk azért be néha nem állt messze az igazságtól.
-És te megvárod? Hát ez milyen édes már!-nevettem rá.
-Mégiscsak a csapattársam.-emelte fel fekete hoodieba bújtatottkezeit válla mellé széttárva védekezően.
A Forma 1 két mókamestere, Lando Norris, a kicsi, és Daniel Ricciardo, a nagy. Őket kettőjüket egy csapatba rakni világi döntés volt. Lando tanulhat Danieltől, hogy hogyan legyen még nagyobb vicchuszár, de azért Daniel is tanulhat Landotól. Az biztos, hogy mellettük az élet senki számára sem lesz unalmas.
-És akkor itt a kisgyerek.-jelentette ki Ricciardo miközben Landot láttuk kijönni a mosdó ajtaján kamerával a kezében bosszús szemekkel, ugyanis utálta, ha Daniel ezzel a névvel illeti.
-Na jó.-kezdtem el masszírozni a homlokom. -És akkor a mi nem létező szexvideónk, mi? És az szerinted család-barát tartalom, hogy a mosdóba viszed a kamerát és jóég se tudja mit csinálsz ott?!-fakadtam ki.
-Ja. Amúgy elég sokáig voltál bent.-nevetett Daniel felvéve a vonalat.
-Úgyis látjátok majd a végeredményt.-húzta mosolyra ajakait, melynek hatására megvillantak gödröcskéi. -Főleg te Calynda, úgyis megkell mutatnom, ha publikálható állapotban lesz.-jelentette ki a fiú egy kacsintás kíséretében, én pedig most először hallottam flörtölni a fiút és azt kell, hogy mondjam egészen jól csinálta.
-Hööö! Én is látni akarom mjad.-jelentette ki Daniel. -Látni akarom mit alkottál, mint operatőr.-korrigálta. -Lehet a végén beraknak Henrik helyére fotósnak.-a fiúk ezen a beszóláson jól összenevettek majd elindultak a jól megérdemelt pihijükre, én pedig az irodámba.
Székemben ülve és forogva gondolkoztam azon, hogy mégis mivel egészíthetném ki a szobát. Bár az már az elején egyértelmű volt, hogy a padlótól plafonig érő ablakot púder rózsaszín függöny fogja betakarni és ehhez gondolkoztam halvány rózsaszín képekben.
Feladva a lakberendezősdit, ami abszolút nem az én területem léptem fel a messengerre és írtam vissza a legjobb barátnőmnek, majd látva, hogy elérhető azonnal hívást kezdeményeztem.
-Csajszimajsziii.-visított a készülékbe miközben a háttérből zúgó hang szűrődött be. -Mizu a nagymenő barinőmmel?-kérdezte utalva a McLarennél betöltött pozíciómra, ugyanis hétfőn az anyával megejtett ebéd után hozzá mentem elsőként, hogy elmeséljem mi is történt.
-Margo! Mi ez a zaj?-kérdeztem a lányt.
-Ja!-kapcsolta be a kamerát. -Fodrásznál vagyok.-jelentette ki a tényt amit a kamerának köszönhetően már én is láttam. -Ijjj, rád is rendesen rád férne egy, meg egy sminkes is szívem. Jaj rosszul sült el a randi?-húzta el ajkait kínosan.
-Fején találtad a szöget.-néztem el a telefonról.
-Beszéljünk róla?-nézett rám együttérzően. -Briana! Húzod a hajam!-visított nevetve a lány.
YOU ARE READING
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓
Romance❝𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫.❞ 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 ❝-És amit akarsz azt mindig megkapod. Tudom.-forgattam a szemeimet, majd ujjaim nayakán fel...