𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸
-Túl korán van ugye?-motyogtam magamban miközben szemeimet dörzsöltem amik maguktól kipattantak. -7.24 remek.-csekkoltam a telefonom képernyőjén az időt, majd konstantálva, hogy ez még bizony cseszett korán van fordultam oldalra a visszalvás reményében.
Lyn gyönyörű és ártatlan alvó arca köszönt vissza, és az éjszaka emlékeit felelevenítve kellett rájönnöm, hogy ez a nő annyira nem is ártatlan már, el kellett ismernem, hogy megrontottam és ez a tény bizony az én lelkemen szárad.
Kómásan felkelve indultam ki a konyhába reggelit és kávét csinálni. Menekültem leginkább magam elől és a lány elől, mert amikor nem mosolygott rám vagy éppen nem szívta a vérem akkor éreztem csak igazán, hogy elárultam, el bizony, de kegyetlenül.
-Jó reggelt Daniel.-nézett rám Zak Brown azon a bizonyos hétnek a hétfőjén amikor ez az egész őrület elkezdődött. -Remek ajánlatom van számodra.-mutatott egy székre az asztalával szemben, hogy legyek már kedves helyet foglalni. Már akkor tudtam, hogy turpisság van a dologban amikor a nagyfőnök maga hívatott be, amikor pedig ajánlatot említett szinte biztos volt benne, hogy valaki sérülni fog. -Cégünkhöz holnap egy igen fontos személy érkezik, és kénytelen vagyok alkalmazni, de nem akarom, hogy túl sokáig maradjon, Daniel neked egyetlen feladatod lenne, minél hamarabb bolondítsd magadba a nőt. Érd el, hogy beléd szeressen aztán szakíts vele, a nő ezután remélhetőleg hoppon hagyja a céget és minden folyhat tovább a maga medrében, mint eddig. Természetesen nem ingyen kérem. Egy olyan kocsit pakolnék alád ami simán felveszi a versenyt az abszolút nyertesekével, és természetesen millió dolláros fizetésed lenne.-nézett rám a férfi.
-Millió dolláros szerelem? Legyen.-nyújtottam a kezem megegyezésünk megpecsételéséül.
Nem tudtam hinni a szerelemben. Már nem. Túl idősnek éreztem magam hozzá, és a korral együtt sokkal tisztábban láttam a dolgokat, így tudtam, hogy a felhőtlen boldogság csak eleinte létezik aztán elmúlik a rózsaszín köd és beütnek a gondok. Ennek volt köszönhető, hogy belementem ebbe a mocskos üzletbe ahol valakinek a szíve volt a tét. De a karrierem, a szenvedélyem és az életem nagyobb prioritást élvezett, mint egy fiatal nőcske szíve aki majd idővel kiheveri ezt és megtalálja a számára oly hőn áhított boldogságot egy férfi oldalán aki nem én leszek. Nekem viszont nem volt időm. Egyre idősebb voltam és mindig távolabb kerültem a világbajnoki címtől, ezért vállalva minden kockázatot mentem bele az ajánlatba.
Ám Calynda McLaren személyére én sem számítottam. Mindent elsöprő személyisége hurrikánként csapott le rám és forgatott fel bennem az égvilágon mindent is. Hosszú lábától kezdve, formás idomain túl egészen a szőkésbarna hajáig maga volt a tökély.
Ahogy megláttam amint Lilyvel beszélget tudtam, hogy nem ő lesz az a lány akit be kell cserkésznem. Vagyis őszinte leszek nagyon reméltem. Az utolsó pillanatig vártam, hogy megérkezzen az a fontos személy akit bizony meg kell hódítanom, az irodában amikor kimondta a nevét foszlott szerte minden addig dédelgetett reményem, ugyanis ő volt Calynda McLaren, a személy akit bizony tönkre kellett tennem.
Akkor tudatosult bennem leginkább, hogy itt bizony két törött szív lesz amikor láttam ahogy Wilffel beszél, amikor láttam mennyire nem ízlik nekem anyám és tegyük hozzá az én kedvenc süteményem is, de nem akart tiszteletlen lenni ezért megette, aztán nem sokkal később puha ajkai az enyémeket súrolták, nyelveim pedig az övével jártak szenvedélyes táncot. A hazai futamomon kellett rájönnöm, hogy ez a nő minden ízben is tökéletes és nem leszek képes összetörni a szívét, ebben pedig a tegnap este méginkább megerősített.
YOU ARE READING
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓
Romance❝𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫.❞ 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 ❝-És amit akarsz azt mindig megkapod. Tudom.-forgattam a szemeimet, majd ujjaim nayakán fel...