27 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3K 135 33
                                    

-Daniel mit csinálsz?-néztem döbbenten a férfira mikor bezárta az irodám ajtaját és elindult felém lassan, széles vigyorral azarcán.

-Elintéztem, mehetünk két napra Olaszországba.-támaszkodott meg székem két karján miközben mélyen a szemembe nézett, ellenvetés halvány jeleit kutatva tekintetemben.

-Szuper.-mosolyogtam rá miközben mélyen beszívtam a levegőt, majd kifújtam. Nyugodt lettem e hír hallatán. Mehettem volna anyával is, de azokután, hogy Danielnek megnyíltam külön felüdülés járta át testem, miszerint ott lesz velem és támogat.

-Hány perc múlva kezdődik a meetinged?-nézett rám kaján vigyorral az arcán.

-Egészen pontosan.-kezdtem bele miközben koppintottam a telefonom képernyőjére - annak reményében, hogy láthatom a pontos időt - ami az asztal tetején pihent meg. -Nyolc perc múlva.-jelentettem ki, kis fejszámolást követően.

-Akkor van időd nem?-húzta fel szemöldökét a férfi.

-Legfeljebb öt percem akad és nyilván attól is függ, hogy mire.-néztem rá értetlenül.

-Bébi-bogyó én ennyi idő alatt megváltom neked a világot.-jelentette ki, majd alám nyúlva kapott fel és vitt el a kanapéhoz ahova óvatosan letéve testem váltotta meg a világot, bár igaz, hogy rajtam, de tudtam, hogy szeretem és kezdi nekem ő jelenteni a világot, nos, e gondolatot tovább véve, ha kicsit szeret ő is akár jelenthetem számára a világot, szóval valóban megváltotta ahogy ígérte.

-Olaszország bár ez a terület ahol élek és ahol éppen vagytok a maffia hazája, de egy gyönyörű hely, itt hal meg az ember lelkileg, illetve testileg vagy itt kerül a mennybe a boldogságnak hála ami itt ezen a gyönyörű tájon éri. Én mint apa és akár leendő após tanácsolom neked, nektek, hogy élvezzétek ki ezt a csodás csillagokkal teli éjt. Ma valahogy szebben ragyognak, mint máskor.-kacsintott rám apa. -Szeretlek kicsim, és ritka nagy öröm, hogy vállalva a kockázatot jöttél el ide, hogy megismerhess, illetve, hogy láthass. Két nap nem sok idő, de nekem a világot jelenti ez.-nézett rám én pedig könnyek között borultam ölelésébe.

-Tudod Lyn, eddig azt hittem én vagyok kettőnk közül a cseszett perverz szexéhes állat, de rá kell jönnöm, hogy azért te sem vagy semmi. Csillagok alatt alvás és szex?-döbbent le teljesen. -Tényleg nem vagy semmi McLaren.-jelentette ki elismerően Daniel.

-Te vagy az aki soha nem bír a vérével. Nemhogy örülnél egy ilyen romantikusan túlfűtött estének.-néztem magam elé nevetve.

-Örülök is.-húzta kaján vigyorra ajkait miközben ledöntött a plédre és felém hajolt.

-Fényes csillagok és egy Daniel Ricciardo, elég jó kombó.-néztem őszinte csodálattal az elém táruló látványt.

-Azért egy Lyn alattam akinek az arcát csillagok kismilliói ragyogják be, nos ez sem semmi.-puszilt bele a nyakamba.

-Jól hallottam? Egy burkolt bók pont tőled Riccirado?-néztem a férfire döbbenten nevetést visszatartva.

-Gyönyörű vagy.-mormolta a nyakmba.

-Lázas vagy?-nevettem fel.

-Tőled? Bébi-bogyó? Tőled mindig.-nézett a szemembe mosolyogva.

-Szeretlek, azt hiszem.-jelentettem ki kerülve a tekintetét.

Daniel nem válaszolt semmit csak gyengéden belepuszilt a nyakamba és egyre lejjebb haladt testem pontjain. Akkor este nem a vágyainknak éltünk, nem oltogattuk egymást, hanem egymás szemébe nézve a csillagok alatt szeretkeztünk. Nem mondta ki ő is, később láttam be, hogy talán ez volt a legjobb amit tehetett, hogy nem ébresztett bennem hiú ábrándot, illetve nem táplált bennem felesleges reményt.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now