21 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3.1K 139 58
                                    

-Calynda.-hallottam az összemosódó hangokat magam körül, láttam ahogy Andreas utánam kap, azt is éreztem ahogy a fejem fájdalmasan csapódik be a márványpadlózatba, de annyira szorult a torkom, annyira erőtlen voltam, hogy összeestem.

A következő pillanatban pedig már azon kaptam magam, hogy a kórház adta fertőtlenítő szagot lélegzem be.

-Oh te jó világ.-nyitottam ki a szemem hunyorogva, de ahogy megláttam a lámpa erős fényét, mely bántotta retináimat egyből visszakcsuktam szemhéjam.

-Csajszimajszik.-ütötte meg a fülemet egy ismeretlen hang. -Felébredt.-jelentette ki a tényt.

-Szegény. Jó sokáig aludt.-szólalt meg egy másik hang csodálkozva.

-Mennyi nyugtatót tömtek belé? Egy lónak is sok lett volna ez.-akadt ki egy újabb számomra ismeretlen hang.

Ismét erőt véve magamon nyitottam ki a szemeimet és a körülöttem álló lányokra pillantottam akik sikeresen kitakarták a vakító ledet.

-Öm sziasztok?-néztem kissé félénken a nyolc lányra, és látva, hogy rendben vagyok elhajoltak tőlem miközben megpróbáltam felülni, az egyik lány segítségével. -Calynda McLaren?-mosolygtam kissé kínosan a lányokra akik a kórházi ágyat tökéletesen körbevett székeken foglaltak helyet.

-Victoria Alheby.-mosolygott rám a lány, aki az imént igazította meg a párnámat, hogy ezáltal kényelmesen ülhessek. -Lando Norris barátnője.-tűrte szőkésbarna tincsit füle mögé miközben ajkai széles mosolyra húzódtak. Én pedig döbbenten néztem rá, mert nem is tudtam, hogy Landolnak komoly kapcsolata van, vagy, hogy egyáltalán kapcsolatban él.

-Lisa-Jane Ferrari.-integetett egy sötétebb barna hajú lány, kinek loknis fürtjei lágyan omlottak vállaira. -Charles Leclerc felesége.-mosolygott büszkén a lány. Én pedig névről és képről természetesen tudtam ki a barátja, de személyesen még nem futottunk össze, ahogyan a lánnyal sem.

-Nadia Todt.-mosolygott rám a Lisa-Jan mellett ülő lány miközben orrára feltolta szemüvegét. -Szerény személyemben a Brit-thai kettős állampolgárságú fiatalember barátnőjét van szerencséd megismerni.-jelentette ki büszkén Alexander Albonra utalva. A vezetéknevéről pedig egyuttal más is eszembejutott.

-Elina Adneauer.-pillantott felém féléken egy barna hajú lány kinek fürtjei nyaka alján álltak össze egy kontyba. -Max Verstappen barátnője vagyok.-jelentette ki e tényt büszkén mosolyogva. Én pedig csakúgy, mint a többiek mosolyt erőltettünk ajkainkra, mert bizony a pletykák a boxutca környékét sem keülték el és tudtuk, hogy nem lesz tartós ez a kapcsolat, és valószínűleg jővőhéten már más személyt ismerhetünk meg, mint Max Verstappen barátnője.

-A Sid képűé? Komolyan?-néztem rá döbbenten, mert gyönyörű volt csakúgy, mint a többi csajszimajszi, ezért nem akartam elhinni, hogy egy Versti Sid féle emberrel állt össze, de a lány e tényt csak büszkén vállalva bólogatott.

-Tess Clarck.-intett aprót a barna göndör hajú lány. -Pierre Gasly tisztelt meg azzal, hogy barátnőjének választott.-mondta büszkén, én pedig csak úgy, mint a többieknél mélyet bólintva és mosolyogva vettem tudomásul bemutatkozását, és elraktároztam e tényt magamban, ugyanis Pierrel sem volt még lehetőségem személyesen találkozni.

-Eleanor Wintour-Nighy. Hülkenberg felesége vagyok, Dannysen ejtve Hüüülkenbergh.-nevette fel a Tess mellett ülő lány, ezen pedig nekem is muszáj volt.

-Larissa Gutiérrez. Carlos Sainz barátnője és főnöke.-intett aprót a lány én pedig mosolyogva intettem vissza.

-Oh és Daisy Raily.-fújtam ki a levegőt egy nyugodt sóhaj kíséretében, hogy legalább ismerek valakit a nyolc lány közül. -Ki a szerencsés fiatalember?-kérdeztem somolyogva a szőke hajú riporter lányt.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora