11 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3.1K 144 31
                                    

-Nos.-néztem rá Danielre miközben magam előtt összekulcsoltam ujjaimat. -Wikipédiától kezdve, pletykalapok tömkelegén át mindent elolvastam ami veled és Landoval kapcsolatos, de Ricciardo azt sehol nem olvastam, hogy van egy gyereked ráadásul, hogy egy ilyen tündéri kisfiad.-néztem rá értetlenül és továbbra is döbbeneten.

-Ráadásul kettő is.-húzta extra széles mosolyra ajkait egy kacsintás kíséretében, nekem, ha pedig lehet még inkább a Földet surolta állam.

-Akkor úgy tűnik nem voltam elég alapos a kötelező kutatómunkát illetően.-néztem magam elé elismerve a kudarcot. -Egyébként roppant aranyos teremtés, bár nem nagyon hasonlít rád.-méregettem továbbra is gyanúsan.

-A keresztfiam.-adta meg magát.

-Hah tudtam!-biccentettem magam elé elismerően nyugtázva, hogy azért mégiscsak annyira sikeres volt a kutatómunkám, hogy tisztában legyek a ténnyel, miszerint Danielnek nincs gyereke. -Szörnyű vagy Alpaka Uraság.-forgattam meg a szemimet, majd elindultam a kivetített képernyők felé ahol a mérnökök az elmúlt évtizedek ausztrál futamainak adatait szemlélték.

-Ne aggódj McLaren, e téren te is ott vagy szorosan a nyomomban.-mosolygott rám szélesen én pedig a beszólását egy díszkrét középsőujj feltartással díjaztam, Ricciardo pedig nevetve vonult el felöltözni az első szabadedzésre.

-Calynda gyere egy kicsit.-szólt be a paddockba Andreas, és a kedves, kissé csípős megjegyezéseitől mentes szavak gyanakodásra adtak okot, ugyanis a csapatvezető általában a világ legflegmább embere, ha arról van szó, hogy velem kell társalognia, így kissé félénken mentem oda hozzá.

-Baj van?-tűrtem a fülem mögé egy hajtincset zavaromban, Andreas pedig válaszul csak a fejét rázta majd a mellette álló férfira mutatott.

-Toto Wolf.-nyújtott kezet a férfi.

-Áh a minden csapatban van egy kis részvényem üzletember és egyben csapatfőnök.-néztem rá mosolyomat elrejtve, mert a férfit már a híre is megelőzte és már azelőtt szimpatikus volt, hogy ismertem volna. -Calynda McLaren, de van egy olyan érzésem, hogy ezt már pontosan tudja.-fogtam vele kezet aki egy bólintással jelezte, hogy tökéletesen tisztában van szóbanforgó személyem kilétével.

-Andreas.-érkezett meg közénk egy férfi a még meg sem jelent tavaszi Louis Vuitton kollekcióban, Margo, ha ezt látná. Ő volt az az ember akit a világon mindenki ismert, akit a híre megelőzött, ő volt bizony Lewis Hamilton. -Te vagy az új takarítónő?-nézett rám döbbenten. -Én úgy tudtam ő holnap jön.-nézett Totora megerősítést várva. -Na mindegy akkor.-jelentette ki. -Én a helyedben egy ideig kerülném az illemhelyiség területét tekintve, hogy Valtteri most hagyta el, és komolyan mondom nem akarsz oda bemenni.-tanácsolta majd ment is tovább miközben élvezte, hogy bármerre megy mindenki őt nézi.

-Tényleg ennyire szarul nézek ki?-néztem végig magamon. Fekete magasderekú elegáns nadrág és egy babarózsaszín hosszú ujjú póló volt rajtam, egy szürke szőrme mellénnyel kiegészülve, tekintve, hogy még nem a tikkasztó meleg korszakot éltük, és csak a szabadedzés kezdetekor akartam felvenni a McLaren pulcsit, illetve pólót, így ebben a szettben voltam a sajtótájékoztatón is.

-Az nem kifejezés.-mért végig Andreas is nyugtázva a tényt, miszerint szörnyen festek.

-Igazán köszönöm szépen.-néztem a férfira széttárt kezekkel. -Ki fogja Milkával közölni, hogy amúgy nem egy buditakarító vagyok?-néztem körbe értetlenül.

-Szerintem hamarosan erre magától is ráfog jönni.-jelntette ki Toto.

-Ki és mégis mire?-hallottuk meg Daniel hangját aki odaérve hozzánk kezet fogott a Mercedes csapatfőnökével. -McLaren már megint mit csináltál?-állapodott meg a tekintete rajtam tudván, hogy ha itt vita van az bizony csak és kizárólag szerény személyemhez köthető.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now