30 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3.3K 135 19
                                    

-Kegyetlen vagy Cal.-próbálta meg felhúzni vörös ruhájának cipzárját Margo miközben kijelentette e tényt. -Borzasztóan nagyon.-próbálta meg nyomatékosítani bennem a tényt, én pedig felkelve az ágyból mögé álltam, hogy felhúzzam neki ruhájának cipzárját.

-Halo.-szólaltam meg figyelmeztetően. -Azért cseszettül van rá okom.-böktem felé kanalammal mikor vissza ültem ágyamba és tovább falatoztam a tiramisumból.

-Persze, hogy van.-forgatta meg szemeit. - De baszod neki meg joga van tudni arról, hogy gyereke lesz.-csapta kezeit derekára felháborodottan és csúnyán nézett rám.

-Drágám. Gyönyörű vagy.-lépett be Miklós herceg a szobámba amellett, hogy a férfi szívdöglesztően nézett ki, még azt is sikerült megállapítanom, hogy lassan a szobám egy társalkodói színtér lesz.

-Hajoljak meg?-nevettem felkínosan miközben éppen leraktam a kanalamat a tálca szélére és felálltam az ágyról.

-Jaj nehogy Cal.-tiltakozott egyből a férfi nevetve. Bár Margo tökéletes kiképzést adott a prtokollt illetően, a férfinek mindigis határozott kérése volt, ha nem a palota falai közt találkozunk, és ő sem a palota által szervezett hivatalos eseményen vesz részt, ha egy mód van rá ne hajlongjak előtte. -Alexa küldött, hogy menj át hozzá, lehetőleg teljes harci felszerelésben, mert ugyebár mindjárt kezdődik az esküvő.-emelte fel kezét ezzel is csekkolva az óráját és azt, hogy nem mondott hülyeséget.

Ruhámat és Swarovski ékszeremet felkapva rohantam a menyasszony szobájába ahol határozott utasításokat, - miszerint úgy vonulgassunk, mint a próbákon - illetve egy apró csokrot kaptam, majd felkonferálva Alexát és az őt kísérő édesapját harmadikként sétáltam végig a pavilon előtt. Lassan haladva és nézelődve. A székeket apró virágok díszítették, és minden ismerős arc ott volt, akik számítottak a leendő házaspárnak.

Miután kinézelődtem magam és már majdnem a pavilon előtt voltam néztem fel, és megláttam Danielt, aki szmokingban a szokásosnál is szédítőbben nézett ki. Komolyan be kéne tiltani, hogy valaki ilyen tökéletes legyen.

Barna szemeivel és önelégült vigyor kíséretében pasztázta végig testemet, nekem pedig eszembe jutott hányszor is tette ezt mielőtt letepert vagy az ágyra lökött és magáévá tett, sokszor, talán túlzottan sokszor. Aztán eszembe jutott amit Lisa-Jane mondott, hogy joga van tudnia, a tényről, miszerint kisbabája lesz ezzel párhuzamban pedig apuka válik belőle. A szemkontaktust megszakítva döntöttem el, hogy ma botrány ide vagy oda elmondom neki.

A ceremónia maga csodás volt. Alexa nővérének néhai eskűvői ruhájában mondta ki az igent, a ruhát több száz Swarovski kő díszítette, dinasztiájuk ékköve.

És mivel annyira hirtelen történt az egész a lakodalmi ruhája is ez lett.

Néztem ahogy körülöttem mindenki el van foglalva, ahogy mindenki a párjával vagy baráti zársaságával körbe állva beszélget, nekem is volt persze, de ők mind uraikkal állva iszogattak és halkan nevetve beszélgettek.

A fények kialudtak és Ali Gatie What if I told you című száma csendült fel, én pedig megbabonázva kaptam tekintetem az ifjú párra. Néztem amint a félhomályban Alexa ruháján lévő drágaköveket a kastély báltermében lévő lámpák fényei játszanak, földöntúli és mesébe illő látvány volt. Ahogy pedig együtt, összhangban diktálták a tempót és harmóniában mozogtak senki számára nem volt kérdés, hogy ők a tökéletes pár.

-Meghívhatlak egy puncsra?-hallottam meg Daniel hangját közvetlenül mellőlem miközben zsebre dugott kézzel méregetett.

-Továbbra sem iszom.-tártam szét a kezeimet. -Illetve korlátlan és egyben ingyenes fogyasztás van jesszusom.-temettem arcomat ujjiam közé.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now