9 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3.1K 143 26
                                    

-Hány dobogós helyezésed volt?-tette fel az első kérdést Lando.

-Ezt még én is tudom.-forgattam a szemem hátul ülve és motyogtam, de inkább magamnak.

-Na halljuk akkor.-szólt hátra nekem Alpaka uraság miközben egy éles kanyart vett be.

-Egészen pontosan harmincegy.-mondtam miközben a sisakom nekiverődött az autó üvegének.

-A válasz helyes.-jelentette ki Lando.

-Melyik felsőfokú intézmény falai között szerezte meg Caly a diplomáját?-kérdezte Lando, én pedig meglepődtem, hogy rólam is van kérdés.

-Bekellett volna magolnom a kicseszett önéletrajzát vagy mi?-értetlenkedett Daniel én pedig gondolkodás nélkül nyúltam a mellettem helyet foglaló palackokhoz és lecsavarva a kupakot öntöttem Daniel nyakába a műanyag flakon tartalmát.

-Ha már én tudom te hány kicseszett dobogón álltál neked legalább annyit kéne tudnod, hogy az Oxfordra jártam. Fél liter, örülj, hogy csak ennyit kapsz.-huppantam vissza a kényelmes ülés biztonságába.

-Okkké. Akkor harmadik kérdés. Melyik a kedvenc soroztatom?-tette fel a következő kérdést.

-Nincs olyan. Ha akad egy kis szabadidőd, streameled ahogy játszol, mint egy kisgyerek.-jelentette ki a sofőr miközben előrehajoltam, hogy csekkoljam mekkora sebességgel halad a jármű és szemeim majdnem kiestek amikor a megláttam, hogy magasan kétszáz fölött van a sebesség.

-Negyedik. Jelenleg milyen sorit néz Caly? Figyelj Alpaka uraság ő nagyon benne van a témában, de próbálj meg reálisan gondolkozni.-tette fel Lando a következő kérdést és próbálta rávezetni Danielt a válaszra.

-Lyn, te sorikon élsz?-szólt hozzám ma először érdeklődve és úgy, mint akit ember számba is vesz.

-Uhum. És az Oxfordon nagyon csábított a média szak is.-mosolyodtam el halványan a feltört emlékre, miszerint nagy dilemmák árán hoztam meg a döntés az autómérnökség mellett.

-Csak a Netflixes sorit nem? Amiben mi is benne vagyunk?-kérdezte bizonytalanul Daniel.

-És a válasz helyes.-mondta Lando mosolyoga. -Utolsó kérdés jön. Van-e jelenleg nő az életedben?-bár nem mutattam ki engem is érdekelt ez a kérdés.

-Erre nem kötelező választ adnom ugye?-hangzott a kérdése.

-Vizet szeretnél inkább?-tárta szét kezeit Lando.

-Nem. Úristen többet nem.-tiltakozott. -Van.-röivd, tömör három betűből álló szó, mégis rosszul esett hallani.

-Remek. 4 pontod van. Caly jön.-jelentette ki Lando. Miközben kiszálltam a kocsiból és a sisakot levéve a fejemről jöttem rá, hogy forog velem a világ.

-Jól vagy?-állt meg velem szemben Daniel.

-Tökéletesen.-válaszoltam majd sisakomat visszahúzva fejemet ültem be Lando mellé. -Na csapasd.-kértem.

-Kitől volt herótod a verseny a túlélésért című soriban? Látom a választ úgyhogy tudjad mit fogsz mondani.-kaptam meg az első kérdést és figyelmeztetést.

-Ha ez nyugtat nem tőled, mert téged olyan ritkán láttalak benne, mint London felett napot.-néztem rá bíztatóan miközben azon voltam, hogy minél precízebben vegyem be az előttem álló kanyart. -Ricciardotól.-mondtam ki a választ ami amúgy abszolút igaz volt, tekintve, hogy többet szerepelt a képernyőn, mint bárki más.

-Ezért tuti víz jár.-szólt előre Daniel.

-Nem a válasz abszolút helyes és az érvelés is teljesen helytálló.-mondta Lando.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now