-Mit csináltok reggeli után?-néztem a két fiúra miközben beleharaptam szendvicsembe.
-Pfhu a kisgyerek megakarja nézni a Hiltont úgyhogy megy és felfedezi.-rántotta meg Daniel a vállát, majd ő is bevett a szájába egy falatot a reggelijéből.
-Felakarod fedezni a szállodát?-ráncoltam a homlokomat miközben Landora néztem kérdőn, mert nem egészen értettem, persze gyönyörű ez a hely, de azért nem olyan nagy látányosság.
-Dehogyis.-nevetett fel. -A Hanoi Hilton néven is ismert francia börtönt, melyet 1886-ban építettek, bár már csak a töredéke látható, mert nagyrészét lebontották, és a kínzó eszközökből is kevés található, úgy gondolom nem árt egy kis múzeumlátogatás és múlt ismeret.-rántotta meg a fiú a vállát egy tökéletes érvelést előadva.
-Ez nagyon jó Lando. Tetszik.-mondtam a fiúnak. -És te Alpaka uraság, merre? Ha azt mered mondani, hogy ma is folytatod a kis kocsmatúrádat egészen egyszerűen ketté csaplak.-néztem a férfira.
-Nem, szerintem ma is Pókemberesdit játszok az erkélyeinken.-jelentette ki széles vigyorra húzva ajkait.
-Ja, mint este, tök jól felkeltettél mindkettőnket. Vágod én vágom, hogy hazai ízek, meg nemzeti kultúra és kiakarod próbálni, de ennyire nem kéne, ha ez kiderül ki is rakhatnak, vagy még rosszabb, címlapon kötsz ki és ennyi bőven elég.-oktatta ki Lando Danielt.
-De aztán Lyn visszavitt a szobámba és kipihentem magam.-nézett mélyen a szemembe. -És nyugi kisgyerek többet nem fordul elő, ez sem tudom, hogy történhetett meg.-kapott be egy újabb falatot.
-Ja nem Lynnél aludtál?-csodálkozott Lando. -Reggel kopogtam az ajtódon, de nem nyitottál ajtőt, este meg olyan beszélgetés foszlányokat kaptam el miközben mentem ki megnézni, hogy mivan, miszerint majd Calyt elárasztod gyönyörhullámok sokaságával, tehát én azt hittem, hogy ezt végül megadtad neki.-csodálkozott a fiú, én pedig döbbenten szemeztem a reggelim még megmaradt részével, Daniel pedig próbálta felfogni, hogy e szándékát a délutáni eset után hajnalok, hajnalán is ismét megosztotta velem.
-Márha szólhatnék, de te komolyan kinézed belőlem úgy alapjáraton is, hogy összeállnék Alpaka urasággal? Nem ne is válaszolj, majd válaszolok én. Nem. Természetesen nem. És akkor felmerül a kérdés, hogy a részeg Riccirdoval aki a világáról sem tud, majd összefekszek?! Nem erre se válaszolj, mert a válasz egyértelműen az, hogy soha.-mondtam Landonak.
-Igen?-húzta fel szemöldökét Daniel.
-Abszolút.-húztam ki magam mutatva, hogy igenis elszánt vagyok ez ügy kapcsán.
-És Lyn te mit fogsz csinálni ma? Ezen a csodás szerdai napon.-húzta önelégült mosolyra ajkait, amik nem sejtettek túl sok jót.
-Megpróbálok minél távolabb kerülni tőled.-jelentettem ki.
-Poénos, poénos, megkell mondjam.-bólintott mélyet.
-Van terved amúgy? Mert, ha nincs jöhetsz velem nyugodtan.-ajánlotta fel Lando.
-Ami azt illeti nekem van terem mára.-tűrtem egy hajtincset a fülem mögé. -Ennek ellenére köszönöm a meghívást, nagyon jól esik.-mosolyogtam a fiúra.
-És mi volna azt?-méregetett gyanúsan Daniel.
-Mint említettem téged elkerülni.-mosolyogtam rá.
-Én meg említettem, hogy poénos.-forgatta meg a szemeit. -Tehát?-nézett rám várakozóan a válaszomra várva.
-Lotte Observation Deck.-mondtam ki a hely nevét ami egy ideje már bakancslistás helyszín volt számomra.
YOU ARE READING
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓
Romance❝𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫.❞ 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 ❝-És amit akarsz azt mindig megkapod. Tudom.-forgattam a szemeimet, majd ujjaim nayakán fel...