𝐀𝐜𝐤𝐧𝐨𝐰𝐥𝐞𝐝𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭

3K 92 36
                                    

Homályos tekintettel és fájó szívvel értem el ide, e sorok írásához, mert ritka nehéz ez, a búcsú, számomra mindig az volt.

Őszinte leszek. A Landos könyv után azt hittem nem leszek képes megírni ezt, pedig ez az ötlet még augusztus közepén csapott meg. Jött a végzős év, hol jártam iskolába, hol nem, és hol volt karantén, hol nem. De talán pont ez adta a löketet, hogy a szánalmasan unalmas óráimat ugya töltse már ki valami. És igen, kitöltötte. Annyira szerettem írni, hiába volt a vége felé ez már nehézkes, mégis szívem-lelkem benne van ebben a jó pár ezer szavas kis valamiben, amiről tudom, hogy tele van hibával, elírással, és ezeket, majd egyszer javítom is.

Szeretnék köszönetet mondani minden egyes, kedves olvasómnak akik kitartóan olvastak, voteoltak, és kommenteltek, leírhatatlan az a hála és boldogság, mely most a lelkemben tombol.

Külön köszönet:muffins004 Amina_Wells alexandraelinavirag allergic_girl Judy_Taurus Landria23 IrisBlack94 thegirlwhodreamedbig

Nektek, akik állandóan össztökéltek arra, hogy csináljam és ne adjam fel, még, ha sokszor nem is tudtatok róla. Ritka nagy csodák vagytok az életemben. 🥺💖

Külön köszönet:
Zsofi0616 a csoda kedves szavaid, ha hiszed, ha nem mindig erőt adtak, hogy írjam, folytassam. Köszönöm.

readinglover_1111 valahol fél úton elhagyhattál, ennek ellenére imádtam a kommentjeid, és meg nem tudsz róla, de az egyik kommenteddel egy óriási ötletet adtál, köszönöm.

donaaa24 visítottam többségében a kommentjeiden, köszönöm, hogy az eleinte csalódást keltő rész, és a pikáns jelent húzásának ellenére a végsőkig itt voltál és olvastál, illetve olykor hangot adtál véleményednek, egytől egyig az összeset imádtam.

TaniKlau2002 neked is köszönöm a komment szekcióban nyújtott gyakori biztatást, ritka jól esett mindig. 🥺💖

Végezetül annyit mondanék, hogy mégegyszer köszönöm, és aki esetleg szerette olvasni soraimat az ne aggódjon, nem állok le, legyetek résen ma este...🥺💖

Békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! 🥺🎄💖

.  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿  .

  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿ 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🎉 You've finished reading Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓ 🎉
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now