12 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

3K 149 20
                                    

-Mit mosolyogsz ennyire Alpaka?-méregettem gyanúsan az előttem álló férfit aki a szokásosnál is jobban mosolygott.

-Mit kapok?-kérdezte a paddockban állva az autója mellett.

-Mire mit kapsz Ricciardo?-vontam fel egyik szemöldökömet értetlenül, mert nem egészen értettem mit is akar pontosan.

-Ha pódium egyik felsőfokára kerülök.-kezdte el a mondókáját időt adva, hogy felvegyem a fonalat. -Mit kapok?-ismételte meg a kérdést.

-A fizetésed mellett?-tettem mutató ujjam a számhoz elgondolkodva. -Ígyis elég szép számban szereplnek nullák a szerződésedben, szóval gyanítom sok ponton és egy serlegen túl nagyon semmit.-tártam szét kezeimet.

-Tőled mit kapok.-pontosította magát mosolyogva.

-Egy vállveregetést Ricciardo.-húztam halvány mosolyra ajkamat. -Pont azt.-zártam le a témát majd versenymérnöke felé fordultam aki éppen szólt, hogy hamarosan megyünk ki.

Lando és Alpaka uraság igazán impozáns kockáról indulhatnak ugyanis remekül teljesítettek az időmérőn. Volt ez köszönhető az autónak amit alájuk pakoltak és nem hagyta őket cserben, és volt ez köszönhető a tökéletes tehetségüknek amivel meglettek áldva.

-És elrajtoltak!-örjöngött a kommentátor. -Ricciardo és Lando Norris is ott vannak a Mercedes nyomában, ha ez így halad esélyes lehet valakinek egy pódium.-hadart izgatottan a kommentátori hang.

-Calynda.-hallottam meg a nevemet Ciarontól a fejhallgatómban aki nem messze állt tőlem. -Daniel beszélni akar veled.-jelentette ki a férfi, holott a péntekre visszaemlékezve mindketten tudtuk, hogy ez gyakorlatilag tilos.

-Nem lehet Ciaron. Erre pont te hívtad fel a figyelmemet.-válaszoltam a férfinek emlékeztetve őt is szavaira.

-Ti fogtok a sírba vinni, ez szinte tény, de mi értelme van úgy meghalni, ha nem szegtem veletek szabályt?-tette fel a kérdést a férfi, a szavai pedig igazán jól estek, ennek ellenére tudtam, hogy Andreas valóban az ásatásunkat szervezheti.

-Miss Tökély.-szólalt meg Daniel.

-Na mivan Alpaka?-forgattam meg a szemeimet a becenév hallatán.

-Elég jól állok.-jelentette ki a nyilvánvaló tényt.

-Szemem még hihetetlen, de van.-tártam szét a kezeimet értetlenül, bár ő ezt nem láthatta.

-Ha ez így marad.-kezdett bele és meg sem vártam, hogy befejezze, mert egyből tudtam mit akar kihozni mondókájából én pedig nem akartam, hogy ezt ország és világ hallja.

-Ricciardo, ahelyett, hogy ezen filóznál a versenyre koncentrálj, ugyanis, ne adja a világ, de simán elveszítheted.-vágtam rá kapásból.

-Csak annyit akartam mondani, hogy, ha ez így marad iszok a cipőmből, és igaz te jönnél nekem valamivel, de odaadom neked emlékbe a lábbelimet életed első futamáról, ami remélhetőleg úgy zárul, hogy a pódium egyik szép fokáról locsolhatom rád a pezsgőt.-mondta majd szólt a versenymérnökének, hogy csekkolja a bal hátsó kerekét, mert enyhe vibrációt érez.

Én pedig a szavak hatása alatt halvány mosolyra húztam ajkaimat, eközben pedig megjelent Alpaka uraság üzenete leírva. A kommentátor pedig nyugtázta, hogy ez egy rettenet kedves gesztus lenne, egyet kellett értenem vele, mert valóban az lenne.

A verseny az utolsó köréhez ért és Daniel még mindig a pódium esélyes harmadik helyén száguldott fel nem adva a küzdelmet.

-És Daniel Ricciardot leinti a kockás zászló!!!-ordít a kommentátor. -Hölgyeim és uraim nem akármilyen helyen! P3! Daniel Ricciardo az idei évi első dobogóját szerezte meg, ezzel nem kis meglepetést okozva mindannyiunk számára. Hihetetlen! Hölgyek, urak ez hihetetlen!-nyomatékosította bennünk a történteket miközben a paddockban eluralkodott a káosz, a srácok örjöngve ugrottak egymásnak és tapsoltak, mert ez bizony az ő érdemük is volt, alázatos és fáradhatatlan munkájuk gyümölcse.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now