𝐐𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬

2.6K 72 43
                                    

Nagyon szépen köszönöm a kérdéseket! 🥺💖💖💖

„Ha lenne lehetőséged egy F1-es pilótával randizni kivel mennél el legszívesebben?"
Fogós a kérdés, de szerintem Daniel Ricciardoval, 13 év ide vagy oda. Szerintem világi humora van aki mellett az ember nem unatkozhat.

„Nos, mikor kezdtél el itt wattpaden komolyabban foglalkozni a írással?"
Augusztus elején.

„Szeretnél majd esetleg tovább tanulni valahol?"
Jövőre dől, majd el véglegesen, de nagyon szeretnék tanító néni lenni.

„Hány éves vagy?"
18

„Szülinapod dátuma?"
Június 11.

„Kedvenc ételed?"
Hűha van pár, de olyan konkrét kedvencem ami kiemelkedik a többi közül nincs.

„Miért utálod Sidet?" (Max Verstappen lenne Sid...)
Egyrészt, nem szerethet vagy kedvelhet mindenki mindenkit. Másrészt, arrogáns, flegma, nagyképű, számomra unszimpatikus, Sid képű és őrületbe kerget a repedtfazék hangjával...

„Ha bármelyik országban élhetnél, akkor hol élnél?"
Anglia nagyon vonz, viszont én szeretem Magyarországot is nagyon, tehát fogós!

„Ha azt mondanák neked, hogy ebben a pillanatban el kellene utaznod egy F1 pályára, melyiket választanád?"
Monaco.

„Ha te döntenéd el, hogy a jövő évi szezon melyik pályára látogasson el (mert ez ugye még nem publikus) melyiket választanád?"
Ha lelkemből kéne szólnom mindenképp azt mondanám, hogy építek nekik egyet és oda. Komolyra fordítva, nekem Mugello és Monza óriási szerelmek voltak, úgyhogy ezen pályákat biztosan.

„Top 5 kedvenc pilóta?"
Lando Norris
Daniel Ricciardo
Romain Grosjean
Carlos Sainz
George Russell

„Nem kedvelt pilóta/ák? (mond ki nyugodtan😂💗)"
Nem is kérdés szerintem.... Sid

„Kedvenc szin?"
Rózsaszín, egészen kicsi korom óta, úgyhogy szerintem életem végéig ez marad.

„Sós vagy édes?"
Édes, nem is kérdés halo!

„Kedvenc hónap, miért?"
December. Szeretem a zsongást, a havat, a karácsonyt, a családot együtt.

„Ha azt a szót mondom F1, mi jut róla eszedbe?"
Legelsőnek mindig ti a 8 csajszimajszim, aztán imádott pilótáim, a hála, maga a sport és az ezzel járó utazás.

„Legkedveltebb celebek?"
Mabel, illetve hu vannak még páran, de őt nagyon imádom.

.  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿  .

  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿ 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Where stories live. Discover now