Szerda kora este volt, amikor még mindig az Internet mély bugyrait bújtam. Minél többet megtudva a Forma1-ről, a szabályokról, zászlókról, gumikról és a csapatokról.
A napom gyakorlatilag abból állt, hogy memorizáltam a csapatok és azok fejenkénti két versenyzőinek neveit. Húsz ember, illetve tíz csapat élete, és az egyiknek tegnap óta magaspozíciós tagja lettem.
Lando Norris és Daniel Ricciardo.
Ezen két versenyző kik minden autóbaüléskor életüket kockáztatva hajtanak azért, hogy pontot szerezzenk a csapatnak és minél feljebb juttassák a tabellán a McLaren nevet. Lando még csak huszonegy éves. Daniel egy évtizeddel idősebb nála, amit döbbentem vettem tudomásul mikor a Wikipédián utána olvastam, mert a férfi simán letegadhatna több évet is.
-Kicsim.-nyitott be Anya a szobámba miközben tabletem képernyőjén a Wikipédiát böngésztem. -Randid lesz másfél óra múlva.-világított rá Anya a tényre amit tudtam, mert végig ott volt az agyamban, csak kicsit mégis elfelejtettem, mert annyira bennem volt, hogy este a formula 1-es sori második évadát elkezdjem, hogy teljesen kiment a fejemből a tény, miszerint ma Connorral a megbeszéltek alapján vacsorázok.
-Jöjjön ő is nézni a sorit, ha valamilyen csoda folytán a pasim lesz úgyis egyik szörnyű tulajdonságomat kell elviselnie, miszerint képes vagyok rácuppanni a képernyőre.-tettem le a tabletet magam mellé, majd hátamra fordultam és szemeztem a plafonnal.
-Kicsim, csapatfőnök helyettesként nem tudom erre mennyire lesz lehetőséged.-kuncogott Anya majd odaült mellém az ágyra.
Anya ritka boldog volt, hogy elvállaltam, amiatt pedig, hogy egy ilyen szerepben tetszeleghetek a csapaton belül számára külön óriási csoda volt és először alig akarta elhinni, nos, nem volt ezzel egyedül, ugyanis még én is alig fogtam fel a történteket.
Egy órával később gardróbom tükör fala előtt feszengve és feszítve kémleltem magam és folyton azt kérdeztem anyától, hogy nem túl kihívó-e ez a szett? A fekete ruha a térdem föléig ért, és nem egy lenge darab forog szóban, hanem egy igazán feszülős, mely nem szégyelve emeli ki a viselője idomait. Elől mindent takar a háta viszont teljesen kivágott derékig, ami így február közepére nem túl előnyös választás mit ne mondjak.
-Gyönyörű vagy.-mért végig anyukám miközben a nyakamnál kontyba fogta a barna hajamat. -Tessék.-nyújtotta a telefont én pedig kissé értetlen arckifejezéssel néztem rá, mert nem érettem miért nyomta a kezmbe. -Pittygett.-vonta meg a vállát.
-De jó füled van.-csodálkoztam, mert én nem hallottam a készülék jelzését.
-Pedig fordítva kéne, hogy legyen, nem gondolod?-mosolygott rám kacéran.
A kijelzőre pillantva esett le az állam.
Daniel Ricciardo (@danielricciardo)kérte, hogy követhessen.
Rányomva az értesítésre pillantottam meg a pipát neve mellett, így egyértelművé vált, hogy a férfi a social media mély bugyrait felkutatva bukkant rám és követett be.
Hirtelen ötlettől vezérelve engedélyeztem a követést, és követtem be én is, majd a fehér színben pompázó gardróbban körbefordulva vettem magamhoz fekete Chanel táskám és terítettem vállaimra fehér blézerem majd bújtam bele fekete Loui Button magassarkú cipőmbe.
A kamerába belépve készítettem egy tükörrel szemben pózolós képet, majd insta történetbe berakva csak annyit írtam oda, hogy "randi est", húztam egy fehér csíkot és ráraktam a jelenlegi idő matricát aztán kicsaptam sztoriba, majd elindultam le Anyához a földszintre, mert Connor hamarosa itt lesz.
YOU ARE READING
Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓
Romance❝𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫.❞ 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 ❝-És amit akarsz azt mindig megkapod. Tudom.-forgattam a szemeimet, majd ujjaim nayakán fel...