29 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

2.8K 131 13
                                    

-És komolyan nem, éreztél semmit? Nem hánytál? Reggeli rosszullét? Émelygés? Mell fájdalmak?-sorolta Margo a szokásos tüneteket az ágyon ülve.

-Nem reggel mielőtt mentem volna Nadiahoz Hamilton mondta, hogy nagyon sápadt vagyok.-tártam szét a kezeimet a tükör előtt állva.

-Istenem a gyászmenetje.-forgatta meg szemeit. –Inkább térdeltetné le továbbra is az f1-et meg harcolna tovább a rasszizmus ellen, minthogy a sápadt arcodon rágódjon.-puffogott. –És milyen volt Olaszország? Megismerted a pihenés fogalmát?-nézett rám mosolyogva. Nekem pedig eszembe jutott amikor Apa és Anya visítva fogadták a hírt, miszerint nagyszülők lesznek.

-Imádtam, két tökéletes hét, egy teljesen más világ.-mosolyogtam továbbra is. –Illetve végre sikerült lebeszélnem apát arról, hogy, ha egyszer eljön az idő én legyek a maffia királynője. És tökéletes utódot volt szerencsém találni az unokatestvérem makacs, elkötelezett, akaratos és okos személyében.-mosolyogtam büszkén.

-Örülök csajszimajszi.-mosolygott rám. –Juj amúgy melyik Swarovski ékszert választottad?-nézett rám sejtelmesen.

-Margo honnan tudsz erről? Senkinek nem mondtam, mert Alexa megkért minket, hogy ez maradjon titok.-néztem rá a tükörben döbbente miközben felhúzta a cipzárt a hátamon, mert megunta nézni a szerencsétlenkedésem.

-Lily-Beth is koszorúslány, jó barátnők Alexával kicsi koruk óta, és ugyebár ő is kapott. Egy csodaszép nyaklánc mit ne mondjak. De azt mondta mindenki mást kapott és nem is tudjátok egymásról, ezért kérdeztem, hogy olthatatlan kíváncsiságom kioltásra találjon.-hadarta.

-Lily Beth? Vele még nem találkoztam, a ruhapróbára is elvileg csak most érkezett meg két napja. Mondjuk mit ne mondjak, nehéz, ha a dán királyi család egyik tagja vagy nem?-mosolyogtam, majd elindultam a szoba másik felébe a kis dobozért.

-Abszolút.-nevetett fel értve az utalást.

–Én egy Swarovski karkötőt kaptam. És imádom te jó ég.-néztem a rózsaszín kristályokat, amint a kastély ablakán beszűrődő napsugarak kereszttüzében táncot jártak.

-Ez egy csoda.-nézte Margo az ékszert. –A kastély is amúgy. Egyetlen haszna Hamiltonnak, hogy itt lehetünk.-sétált oda az ablakhoz.

-Tudod, a Sir névvel járnak ám kiváltságok is.-nevetve léptem oda mellé és vállára téve kezemet néztem ki én is az ablakon. Kémleltük a tökéletes zűrzavart, mely néhány órával Max Verstappen alias Versti Sid és Alexandra Swarovski alias imádott barátnőnk esküvője előtt uralkodott.

-Margo lemegyek a konyhába. Hátha a szakácsok megsajnálnak és adnak sütit.-jelentettem ki a lánynak aki a szobához tartozó mosdóban volt és onnan kiabálta ki, hogy részéről oké a dolog.

A folyosón haladva, nézelődve és egyik kanyart a másik után bevéve haladtam és fedeztem fel a kastélyt, ami amellett, hogy óriásinak bizonyult gyönyörű is volt.

-Szép napot.-libbentem fel a konyhába, amit óriási kavalkád ölelt körbe.

-Mit akar?-sétált felém egy szakács, nagy chéf sapkával a fején és fakanállal a kezében, amit félő volt, hogy akár elüldözésem céljából akar használni, legalábbis a hangnem nagyon erre engedett következtetni.

-Nos, én azt hiszem megéheztem.-húztam be a nyakam.

-Süti vagy normális kaja?-nézett rám továbbra is szigorúan a nő aki egyébként fél fejjel alacsonyabb volt, mint én.

-Csak tipp, de süti.-hallottam meg a hátam mögül egy igen ismerős hangot. Meg kellett volna fordulnom, oh, de mennyire, hogy meg kellett volna, de éppen azon voltam, hogy összeszedjem magam, ugyanis annak ellenére, hogy Daniel Ricciardo nem az életem szerves része, nos ennek ellenére ki tud mé belőlem váltani bizonyos érzelmeket, amiket már rég nem szabadna.

Millió dolláros szerelem - 𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵 𝓡𝓲𝓬𝓬𝓲𝓪𝓻𝓭𝓸 | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora