Jeongin, hemen altında dalgalanan okyanustan gözlerini çekmiş ve güneşin göz bebeklerini delip geçmesine izin vermişti.
Ardına dönmüş ve kendi halinde suya girmek için hazırlık yapan Jisung'ı izlemiş bir süre ardından içinde hiç dinmeyen gerginlikle yeniden başını dalgalanan suya çevirmişti.
Minho'ya dün söyledikleri gibi yüzmek için tekneyle açılmışlardı. Dün hiç sorun yokmuş gibi davransa da ömründe sadece maksimum 4-5 kere denize girdiği gerçeği vardı. Ayrıca o 4-5 kez deneyimlediği yüzmek değil sadece suda oyalanmaktı, şimdi ise bilmem kaç metre derinlikte okyanusa girecekti hangi akla hizmetse.
"Hyung burası kaç metre derindir?"
Hyunjin ilgilendiği ağlardan başını çekmiş, kendisine dudaklarını birbirine bastırıp bakan tayfasına dönmüştü.
"10-15 metre vardır."
Jeongin'in gözleri büyümüş, yeniden okyanusla bakıştıktan sonra yutkunmuştu. Hyunjin, yeniden ilgilendiği ağlara dönerken Jisung az önceki kısa diyaloğa kulak misafiri olmuş ve Jeongin'de bir gariplik olduğunu fark etmişti.
"Jeongin, yüzme biliyorsun değil mi?"
Jeongin yavaşça başını Jisung'a çevirmiş söyleyip söylememekte kararsız kalıp aklında bu soruyu tartarken yanlarına gelen Felix beklemeden söze girmişti.
"Jisung bu nasıl soru, Hyunjin'in yanında tayfa olmuş birde yüzmeyi bilmeyecek mi?"
Jeongin duydukları ile içindeki gerilimin bir meltemken kasırgaya dönüştüğünü hissetmişti. Şimdi bilmiyorum demek gururunu Felix'in eline bir oyuncakmış gibi vermekten başka bir işe yaramayacaktı.
Felix'in kinayeli sorusu cevap alamamasıyla havada kalmıştı. Genç tayfa cevap alamamaya takılmadan derin maviliğe atlayacaklari yere ilerlemiş ve arkasında kalan iki gence dönmüştü.
"Hadi!"
Jisung adımlamaya başlayınca Jeongin de ardından adımlamış çok geçmeden Felix'in arkasından ikisi de suya atlamıştı.
Hyunjin ve Minho teknedeki birkaç işi hallettikten sonra geleceklerini söylediklerinden 3'ü önceden gitmişti.
Jeongin adımlarının tekneden ayrılmasıyla kendine küfretmişti, "aptal gururun yüzünden ölmeyi göze mi alıyorsun?" Kendi kendine yaptığı bir şey için kendini azarlıyordu lâkin çoktan vücudu su ile buluştuğundan bunun pek bir anlamı yoktu.
Başta tamamiyle suyun altına gömülse de ardından suyun kaldırma kuvveti ile yeniden yüzeye çıkmıştı lâkin suya uyguladığı direnç yüzünden yeniden başı suların altına gömülmüştü.
Suyun altında gözlerini açmasıyla bulanık da olsa önündeki silüet girmişti kadrajına.
Azrail. Şaka.
Ardından beline dolanan eller ile yükseldiğini hissetmiş, çok geçmeden nefes nefese suyun altından çıkmıştı. Kaşlarını çatıp kendisine bakan Jisung ile karşılaşınca başını geriye çekmişti.
"Aptal yüzmeyi bilmiyordun değil mi?"
Jeongin, utançla dudaklarını birbirine bastırmış, başını öne eğmişti. Içinden Jisung'ın kolları arasından çıkıp suya direnç göstermeden kendini boğmak geçiyordu, bu utanç zavalli gururuna fena dokunmuştu.
Jisung başını arkaya -kendi halinde yüzen Felix'e- çevirmiş ardından Jeongin'e bir şeyler söylemek için dönmüştü lâkin yüzlerine sıçrayan su ile başlarını yan tarafa çevirmişlerdi. Hyunjin ve Minho da aralarına katılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mariners Apartment Complex 𖤐 Hyunin
FanfictionJeongin, Hyunjin adında bir denizcinin yanında çalışmaya başlar. ーTamamlandı.