Hate

5.2K 756 1.1K
                                    

Selamlar

Satır arası yorumlar ile destek olur musun?

Teşekkürler, keyifli okumalar 🤍

Jeongin, yavaş yavaş batmaya başlayan güneş ile işlerinin bittiğini anlamış, iskeleden aşağı bacaklarını sarkıtarak oturmuştu.

Ufuktan gözüken gemi ile kaptanının döndüğünü anlamış ve heyecanla güneşi arkasına almış gemiyi izlemeye koyulmuştu, ta ki tayfalardan biri seslenene kadar.

"Jeongin'di değil mi adın ?"

Jeongin, başını arkasında dikilen 2 gence çevirip sorusunu onayladı.

"Gece, sahilin sonundaki kayalıkta takılıyoruz gel istersen."

Ne kadar yeni arkadaşlar edinmek istese de Hyunjin ile akşam yemeği yemek fikri daha cazip geliyordu.

Karar vermeye çalışırken geminin sesiyle kendine gelmiş kenara yaklaşan gemiye çevirmişti kafasını. Ondan cevap bekleyen tayfalar da kaptanlarına selam vermek amacıyla gemiye odaklanmışlardı.

Tüm tayfalar gemiyi boşalttıktan sonra beyaz şapkasının altında dalgalan sarı saçları, lacivert beyaz karışık kıyafetleriyle Hyunjin gözükmüştü.

Hyunjin gemiden ayrıldıktan sonra iskeledeki tayfalarının selamına karşılık vermiş ardından harelerini iskelenin kenarında oturup büyük gözlerle kendisini izleyen Jeongin'e çevirmişti.

Kısa bakışmalarını hâlâ Jeongin'den cevap bekleyen, genç tayfa böldü.

"Ee hâlâ cevap vermedin Jeongin."

Jeongin parmaklarıyla oynarken dudaklarını ıslatmış kısa bir süreliğine gözlerini, ne olduğunu anlamaya çalışan kaptanına çevirmiş daha sonrasında utangaçça cevap vermişti.

"Bilmiyorum ki.."

Tayfa söze girmeden Hyunjin atıldı.

"Ne oluyor ?"

Tayfa, buluşmalarına Jeongin'i de çağırdıklarını söyledikten sonra cevap almak için yeniden harelerini Jeongin ile buluşturmuştu lâkin Jeongin'den önce Hyunjin söze girdi.

"Maalesef Jeongin bu akşam benimle bir sonraki akşam ve ondan sonraki akşam gibi."

Tayfalar ve Jeongin anlamaz bakışlarla kaptanlarını izlerken Hyunjin elini Jeongin'e uzatıp ayağa kalkmasına yardım etmişti.

"Jeongin, geçerken Minho'dan balık alalım, sen onları eve götürürsün ben birkaç küçük işimi hallettikten sonra geleceğim."

Hyunjin'in, Jeongin'in omzuna kolunu atıp ilerlerken söylediği şeyleri iskeledeki iki tayfa merakla dinliyordu.

"Bu çaylak kaptan ile mi kalıyor?"

Diğer tayfa bilmediğini belli etmek amacıyla omzunu silkmiş, ilgisini başka şeylere veriyordu lakin arkadaşının bu işi bırakmak gibi bir niyeti yoktu.

"Kaptanla kalıyorsa muhtemelen kaptanın önceden tanıdığı biri, senin aylardır beklediğin gemide çalışma işini kapmasın, dikkat et Mark."

Mark'ın, arkadaşının söylediğiyle istemsiz kaşları havaya kalkmış kollarını bağladıktan sonra giden ikilinin arkasından bakmaya başlamıştı.

"Yarın, neler döndüğünü şu ufaklığa soralım, eğer torpil söz konusu olursa onu kaptanın gözünden düşürmesini de bilirim."

Tayfa, sinirle giden ikiliyi izleyen Mark'ın omzunu pat patlamış ve yarım kalan islerine dönmüşlerdi.

Mariners Apartment Complex 𖤐 Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin