Final

4.2K 566 450
                                    

Bolca yorum yaparsanız ve bölümün sonunda fic hakkında düşüncelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum🥺🖤

4 ay sonra

"Jeongin neyi bekliyorsun, acaba?"

Hyunjin bıkkınlıkla konuştuğunda Jeongin biraz daha beklemesi için ricada bulunmuştu. Ilk defa bu kadar uzun bir yolculuğa çıkacaktı ve bunu bilen arkadaşı Jisung sabah ona vereceği şeyler için beklemesini istemişti. Bu yüzden bu soğukta limanda dikiliyorlardı.

Sonunda genç balıkçı teknede gözükünce Hyunjin sesli bir şekilde şükretmişti.

Genç balıkçı tekneden eğilmiş ve arkadaşına bir kutu uzatmıştı. Şu an kutuyu açmaya zamanı olmadığından Jisung hızlıca konuştu.

"Içinde stickerlar ve penguenli yara bantları var ama en önemlisi kavanozda evcil bir deniz anası var! Adı Peter lütfen ona iyi bak Jeongin!"

Tayfa, arkadaşına teşekkür etmiş ve üzülmemesi için deniz anasının yani Peter'ın muhtemelen birkaç güne öleceğini söyleyememişti.

Ikilinin sohbeti bir türlü bitmeyince üzerine Jisung ağlamaya başlayınca genç kaptan mecburen bu sohbeti kesmek, Jeongin'i gemiye sürüklemek zorunda kalmıştı.

Tüm hazırlıkları biten gemi çok geçmeden limandan kalkmış ve 3 ay boyunca dönmemek üzere koyu maviliğe ilerlemeye başlamıştı.

Sadece ürün tahsilatı yapılacağından Chaeyoung bu yolculuğa katılmamıştı. Jeongin her ne kadar bunu sorun olarak görmese de şimdi Chae olmadığından çok sıkılıyordu.

Henüz 1 gün geçmişti ama işlerin ağırlığı aynı zamanda yolculuğun zorluğu yazınki kısa yolculuklara göre fark ediyordu. Eskiden başına gelen talihsiz olay yüzünden de diğer tayfalarla çok yakın olamıyordu, iş dışında pek sohbet ettiği söylenemezdi.

Yine sıkıntıdan geminin pencerelerini saydığı bir saatte merdivenlerden inen Hyunjin kadrajına girmişti. Elindeki defterle ilgilenen Hyunjin üzerine koşan Jeongin'i fark etmemiş, genç tayfa bir anda boynuna sarılınca önce ne olduğunu anlamaya ve elindeki defteri düşürmemeye çalışmış ardından Jeongin olduğunu fark edince beline dolamıştı kollarını.

Başta aşırı hassas davranan hatta gemide olduklarında Hyunjin ile göz teması bile kurmayan Jeongin artık pek takmıyordu, alışmıştı. Tayfalar da yolculuk bitse de maaşımızı alsak ya da boşta kaldıklarında şaraba saldırmak dışında başka bir düşünceleri olmadığından sallamıyorlardı. Yine de bu geminin ortasında öpüşecekleri anlamına gelmiyordu, tabi ki!

"Ne yapıyorsun burada, tek başına?"

Jeongin omuz silkti ve sıkıntıyla nefes verdi.

"Canım sıkılıyordu ben de masaları pencereleri falan sayıyorum."

Söylediği şeyden sonra özlediği ilgiyi alacağını düşünen Jeongin, aldığı "iyi, iyi" cevabı karşısında hayal kırıklığına uğramıştı.

Hyunjin ileri doğru yürümeye başlayınca arkasını dönmeden geriye adımlamaya başlamıştı, tayfa da. Aynı zamanda bakışları hiç barış teşkil etmiyordu.

"Düşeceksin."

Jeongin omuzlarını silkip yürümeye devam etmiş lakin Hyunjin'in de dediği gibi arkasındaki alçak tabureyi görmemesiyle sarsalamış ve Hyunjin tarafından kolundan tutulup çekilmişti. Bu arada Hyunjin'in elindeki deri kapaklı defter de yeri boylamıştı.

Aralarında küçük bir mesafe kalınca gözlerini ayırmadan birbirine bakmaya başlamıştı, ikili. Bu bakışma Jeongin'in gözlerini yerdeki deftere çevirmesiyle son bulmuştu.

Kaptan meraklı bakışlarla izlerken tayfasının, koluna tutunmayı bırakmayıp önünde eğilmesi ile yutkunmuştu.

Jeongin defteri yerden alıp kalkarken sonunda Hyunjin'in kolunu tuttuğu elini serbest bırakmış ve tozlanmış defteri üfleyerek temizlemişti. Bu sırada Hyunjin bakışlarını başka bir yere çevirmeden tayfasını izliyordu.

Jeongin, elindeki defteri uzatmış lakin Hyunjin defteri almadan tayfasının kolunu tutup dar hole doğru sürüklemeye başlamıştı.

"Ne yapıyorsun?"

"Canının sıkıldığını söylemiştin, eğleneceğiz."

Hâlâ elindeki defterin derdinde olan Jeongin, kendisini sürükleyen kaptanının adımlarına ayak uyduruyordu. Çok geçmeden kadrajına giren Hyunjin'in odasıyla ne olacağını tahmin etmişti.

Hyunjin sıktığı kolu bırakmış, cebinden odasının anahtarlarını çıkarmıştı bu sırada Jeongin acıyan koluna üflüyordu.

Içeri girdiklerinde Hyunjin önce gence yaklaşmış ardından elindeki defteri bir köşeye atmıştı. Kendisine büyük gözlerle bakan tayfasının yanağına elini koyduğunda o büyük gözler yavaşça kapanmıştı.

Kiraz rengindeki dudaklara yaklaştığında önce duraksamış ardından üfleyip gülmüştü. Bu da Jeongin'in gözlerini açıp yumuşak bakışlarını kaşlarını çatarak değistirmesini sağlamıştı. Artık sinirli bir tilki gibi gözüküyordu.

"Özür dilerim, özür dilerim!"

Hyunjin yine gülerek sözlerini tamamladığında bu sefer o kiraz rengi dudakları kendininkilerle kapamıştı. Eğer Jeongin'le uğraşmaya devam ederse odayı terk edip pencereleri ve kapıları saymaya geri döneceğini biliyordu.

Yumuşak öpücükleri derinleşirken kolları arasındaki genci odanın içinde yönlendirmeye başlamıştı, Hyunjin. Kendisi yatağa oturduktan sonra onu da kucağına çekmiş ve kaldıkları yerden devam etmişlerdi.

Yüzlerini uzaklaştırdıkları sürede Jeongin başını odanın diğer köşesine çevirmiş ve kadrajına giren şey ile Hyunjin'in kucağından kalkmıştı.

Kaptan, kaşlarını çatıp ne olduğunu anlamaya çalışırken Jeongin küçük bir örtü parçasıyla ölü mü değil mi artık belli olmayan Peter'ın -Jisung'ın verdiği deniz anasının- kavanozunun üzerini örtmüştü.

"Görmesini istemeyiz."

Tayfa küçük adımlarla yeniden Hyunjin'e dönerken Hyunjin sadece göz devirmiş ve kucağında yeniden yer açmıştı.

Ve ardından, tamamiyle gecenin içine gömülen gemide iki genç yeniden birbirinin olmuştu.

⚓SON *﹆ꦿ๋

Oha resmen bitti!! 😭😭

ーDetaylı bir smut yoktu bunun sebebi, eğer bilmek isterseniz; bir- pek yazabileceğim konusunda kendime güvenmiyordum iki- bence bu fice o kadar da yakışmazdı üç- aklımda bir sebep daha vardı ama şu an unuttum. . .

Dediğim gibi okuduğunuz, yorumlarınız ve bıkmayıp yb beklediğiniz günler için teşekkür ederim<3

Vee bölümün başında da dediğim gibi fic hakkında genel bir yorum yaparsanız çook sevinirim💗

Diğer ficlerimin Mariners Apartment Complex kadar iyi olduğunu düşünmesem de isterseniz onları da okuyabilirsiniz

Kendinize iyi bakın, ben şimdi ficimi baştan okumaya gidiyorum ortaya ne çıktığını görmek için.
(੭˘͈ᵕ˘͈)੭ 💗💓💞💘💕



Mariners Apartment Complex 𖤐 Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin