Sabah misler gibi yatağımda gözlerimi açtım. İçeriden darbuka sesleri geliyordu. Belki rüyadır diyip tekrar gözlerimi kapattım. Ama sesler devam etti. Yataktan uykulu uykulu kalkıp salona gittim. Banu elinde darbuka uyuyan Zeynep'in tepesinde çalıyordu. Zeynep küfürler savurup yollamaya çalışsa da gitmiyordu. Zeynep kalktığında Banu tam benim odama dönmüştü ki beni gördü.
-Şimdi de seni uyandırmaya geliyordum.
-Kızım sen onu nerden buldun?
-Siparis ettim kargo geldi az önce size de zil aldım ben çalayım siz oynayın.
Kapıya yaklaştığımda koskoca bir kutu vardı. İçinde zil tef kına tacı kına ve benzerini kına gecesi malzemeleri vardı.
Nazlı:Ne bunlar Banu
Banu:Annen söyledi valla akşam kına yapacakmışız sana
Nazlı:Kızım biz çocuklara trip atmıyor muyduk?
Banu:Tamam kızım trip aynen devam ama sonuç olarak evleneceksiniz üniden arkadaşları da çağırdım senin teyzen falan da gelecekmiş kalabalık olacak yani hadi hazırlayalım buraları.
Kafamı olumlu anlamda salladım ama daha uykum bile açılmamıştı.
Zeynep: Önce bir kahvaltı yapsaydık
Banu:Ben hazırladım bile hadi gelin mutfağa.
Diyip önden pıtı pıtı yürümeye başladı bir yandan darbuka çalıyor bir yandan da iğrenç sesi ile "Kınayı getir annem" diye bağırıyordu. Trip meselesini uzatmaya gerek yok bence sonuçta hepsi yağızın suçu. İti an çomağı hazırla yağız arıyordu.
-Efendim yağız
-Yenge o darbuka sesi sizin evden mi geliyor bana mı öyle geldi?
-Rüya görüyorsun yağız git yat zıbar
-Aç kız kapıyı bizim hanzolar daha uyuyor açlıktan ölücem.
Kapının deliğinden baktığımda yağız kapıdaydı. Acar açmaz "Canım yengem" diye boynuma atladı. Sülük gibi yapıştığı için ayırması biraz zor oldu ama sonunda ayırdım.
-Yağız sülük gibisin aynı
-Ay biliyorum kız hadi çekil karım aç
Diyip koşarak mutfağa girdi. Anında bir kırılma sesi ile mutfağa koştum. Banu elindeki bardağı yere düşürmüş Yağız da "Lan ne korktun ama" diye karnını tutmuş gülüyordu.
Banu: Yağız dua et bu gün çok mutluyum yoksa o cam kırıklarını bizzat sana saplardım
Yağız:Ya kuzen kızma be saka yaptım
Banu: Başlarım senin şakana
Yağız hızlıca masaya oturup bu sefer de Zeynep e sataşmaya başladı. "Yenge ya sen bu Murat da ne biliyorsun az önce ondan kaçtım horultusundan evde durulmuyor"
-Murat horlamaz bir kere
-O zaman Barış horluyor dun gece sarhoş kafaya beraber yattılar.
Banu:Evet barış arada bir horluyor.
Aniden kapı çalması ile Banu kapıya koşarak gitti.
Yağız:Kim geldi kız?
Zeynep: Akıl hastanesinden seni almaya geldiler.
Yağız arkama saklanıp "yenge koru beni" diye bağırdı. Esraları görür görmez yağızı itip sarıldım.
Nazlı:Kız siz nereden çıktınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE (TAMAMLANDI)
Mystery / Thriller*Seri katiller *Çeteler arası dinmeyen savaşlar *Kavgalar *Sahte alkol ve uyuşturucu *İşkence sahneleri Kitapta ne ararsanız var içeriler hoşunuza gittiyse başlayabilirsiniz 23 EYLÜL 2020 DE BAŞLADI