Yazardan:
Almira ve Uzay evin bahçesinde koşuşturuyor. Savaş ve Mert de peşlerinde düşmesinler diye uğraşıyordu. Savaşın bir kızı olmuştu ve Nazlı ile evlenmişti. Güzeller güzeli kızının ismine Almira koymuştu. Doğuştan kızıl ve mavi gözleri olan bir kız çocuğu olan Almira ve koyu mavi gözleri ve sapsarı saçları olan Uzay. 6 sene gelmişti Uzay 7 Almira 6 yaşına girmişti okula beraber gidiyorlar yedikleri içtikleri ayrı gitmiyordu. Birde fazlasıyla kıskandıkları iki bebek vardı. Birisi Murat ve Zeynep'in oğlu Alper diğeri ise Barış ve Banu'nun kızı Işık. Herbiri evlenmiş ve mutlu bir şekilde yaşıyorlardı. Mehmet bey dede olmuştu Nazlı'nın annesi de Nene ve onlarda halen daha çocuklarla uğraşıyorlardı. Çocuklar bir reklam ajansı kurmuş ve çok başarılı bir şekilde çalışıyorlardı. Kendi yaşadıklarını çocukları yaşamasın diye her şeyden uzaklaşıp Antalya'da yaşıyorlardı. Çocukları büyüyünce böyle şeylere özenecekler mi belli olmaz ama bunun olmaması için uğraşıyorlardı. Uzay inadına yapar gibi sürekli vurdulu kırdılı mafya dizileri izliyordu. Bilmiyordu ki bu dizilerdekileri bir zamanlar Anne ve babası yaşamış.
.
.
.
Mert iyileştiği anda İstanbul dan taşımış ve kendilerinde yeni bir hayat kurmuşlardı. Arada bazen akıllarına gelen yaptıkları şeylere üzülseler de yine de unutmaya çalışıyorlardı. Onlar sadece çocukları için uğraşan aileler olmuşlardı. Banu ve Barış çocukları bile olmalarına rağmen romantik film izleyip ağlayacak kadar ergendiler. Bir sitede yan yana duran evlerde güzel güzel yaşıyorlardı. Uzay ve Almira bazen bebekleri dövmeye ve boğmaya çalışsa da onları kıskanmasınlar ve bunları yapmasınlar diye uğraşıyordu aileleri. O bebekler büyüyene kadar çekecekleri vardı.
.
.
.
Nazlıdan:Hayatında hic bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Almira ve Uzay bahçede oynarken babalarının peşlerinden koşması çok tuhaf geliyordu halen daha bana. Ben anne olmuştum ve daha buna inanamıyordum. İkinci bir bebeğim olacaktı ve daha ne Almira nede Savaş bunu bilmiyordu. Haber vermenin tam zamanı herkes buradayken bunu söylemeliyim.
-Almira, Uzay ve çocuklar bir şey söylemem lazım beni dinleyin.Hepsi bana bakmaya başladığında heyecanlanmıştım resmen. Almira ve uzay yanıma gelip çimenlerin üstüne çöktüler herkes pür dikkat beni dinliyordu.
-Almira bebeğim özellikle sana bu haberim
Almira:Evet anne şöyle aytık meyak ediyorum
Nazlı:Bebeğim bir kardeşin olacak
Uzay:Ne yani yeni bir bebek daha mı?
Nazlı:Evet canım aynen öyle!Savaş heyecanla yanıma gelip sarıldı. Herkes mutlu olmuştu bu iki küçük hariç.
Almira:Uzaycığım yeni bir bebek diyince senin aklına ne geliyor
Uzay:Yeni bir düşman Almira yeni bir düşman
Barış:Oha ama çocuklar bu bebekler sizin kardeşleriniz abartmayın bu kadar
Almira: Hayır enişte öyle değil dimi hala onlar çok çirkin
Banu:Evet halacığım biz sizi daha çok seviyoruz onlar çirkin o yüzden onlara bir şey yapmayın tamam mı?
Uzay:Söz veremeyiz dimi Almira
Almira:Evet söz veremeyiz HalaÇocukları kucağımıza Alıp sıkıca sarıldık. Işık ve Alper daha tam olarak anlayacak yaşta değillerdi kendi kendilerine oynuyorlardı. İkisi de 2 yaşlarına girmişti. Banu ve Zeynep sadece iki saat ara ile doğum yapmışlardı. Çok mutluyum çok mutluyuz inşallah çocuklar büyüdüklerinde bizim gibi hatalar yapmazlar.
.
.
.Arkadaşlar bu bölüm bu kadar yeni bir kitaba başlayacağım sonrasında Çete iki yazılacak ama bu sefer başroller Uzay ve Almira olacak 15 yaşlarından itibaren yazacağım ve anne babalarının geçmişini öğrenecekler. Sırlar ortaya çıkacak heyecanlı bir hikaye olacak. Keyifli okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE (TAMAMLANDI)
Misteri / Thriller*Seri katiller *Çeteler arası dinmeyen savaşlar *Kavgalar *Sahte alkol ve uyuşturucu *İşkence sahneleri Kitapta ne ararsanız var içeriler hoşunuza gittiyse başlayabilirsiniz 23 EYLÜL 2020 DE BAŞLADI