Banyak komen,aku update setiap hari oke!💜✨🥺
"wei Shaf, kau main tak among us?"soal Akif sambil membuka telefon pintarnya.
Kashaf menjuihkan bibir tanda tidak.
"App apa tu?""Alaa kau tengok jela google. Apa susah" Kashaf menggulingkan biji matanya keatas, dia yang suruh kita tahu kita pula kena marah.
"Tacod betol"
"Dah elok cikgu ajar kau sebut takot tak payah sebut tacodla babi. Annoying babi,gedik namampus. Kau nak jadi pempuan viral yang tacod ar baby tu ke hah!?"
"Tu nak marah" cebik Kashaf,sejak kena reject dengan Kathrina ni Akif punya panas baran tu makin menjadi-jadi.
"Jap nak cuba buka"ujar Kashaf sebelum membuka google. Among us ditaip. Akif pula tak betah berada di situ, perut diusap perlahan tanda lapar kemudian dia bangun dan beredar begitu saja ke ruang makan meninggalkan Kashaf seorang diri bersila di bawah pokok.
"Aku dipalau, seperti dihalau,jiwaku kacau,merecik hawau" sempat Kashaf berpantun.
Selang beberapa saat beberapa gambar keluar."Macam tak kena je?" Komen Kashaf perlahan. Gambar lain cuba diketik.
"Seriusla Akif suruh aku main natang ni. Jijik"
"Noah mana?" Kashaf mengangkat kening apabila Nayra tiba-tiba muncul dan menegurnya seperti terburu-buru.
Lama Kashaf termenung cuba mengingati kelibat lelaki itu selepas dimarahi cikgu-cikgu.
"Tu" selamba Kashaf memuncungkan bibirnya kearah stor. Dahi Nayra berkerut memandang Kashaf sebelum dia menuju ke stor, sejak bila stor tu jadi port kegemaran Noah di kem ni?
"Noah..." Tegur Nayra perlahan, takut orang lain berada di dalam.
Melihat Noah termenung merenung dinding dan hanya duduk di atas meja seorang diri ,cepat-cepat Nayra menoleh sekeliling luar stor sebelum dia mengunci pintu itu dari dalam.
"Noah, aku kacau ke?" Soal Nayra lembut, dia tidak pasti apa yang digaduhkan Noah dan Leo. Tapi apa yang dia tahu, pasti perkara itu mempengaruhi emosi lelaki itu.
YOU ARE READING
[C] President's Badgirl Tales
Teen Fiction"𝙒𝙚'𝙫𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙙𝙞𝙧𝙩𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙙𝙨, 𝙬𝙞𝙡𝙙 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙡𝙙 𝙨𝙤𝙪𝙡" "Do you believe in fairytales?" "no,why?" "I just want you to know that I'm the hero of our fairy tale" "Sorry Noah, but badgirl doesn't suit goodguy" "Mind to tel...