27. Bölüm "Gerçek Tanışma - Part II"

6.2K 262 100
                                    

Aslında daha erken yükleyecektim ama hesapta olmayan kuzenmin ortaya çıktı ve onu gezdirmek zorunda kaldım. Bu yüzden hemen ardından yükleyemedim.

Şimdi iyi okumalar!
&&&&

Bu soruyu o kadar ani sormuştu ki ne yapacağımı, ne diyeceğimi şaşırmıştım.

Ellerimi masanın üstünde birleştirdim ve kaşlarımı kaldırarak şirin olduğunu sandığım bir ifadeyle Umut'a baktım.

"Soru cevap yapsak? Çünkü ne diyeceğimi unuttum da."

Gülerek söylediğim sözlere karşılık Umut da ellerini masaya koyarak, "Pekala, ama hep sormam." dedi. "Çünkü seni izlerken bölünmek istemiyorum. Bölen ben olsam bile."

Kalbim normal atışından iki katı hızlı atmaya başlayınca gözlerimi kaçırdım. Onun bana söylediği her güzel sözü, kalbimi hızlandıran her cümlesini altın bir kaplamayla kaplayıp beynimin en değerli köşesine kaldırıyordum. Şimdi bu cümleyide kaplayıp o değerli köşeye kaldırmıştım.

Seni izlerken bölünmek istemiyorum.

"Ne yapmak istiyorsun?" dedi çayından bir yudum alarak.

Elimle iki parmağımının arasını işaret ederek "Bu çok açık uçlu bir soru oldu. Biraz daha kısaltsak?" dedim.

"Almak istediğin bir şey ya da çalmak istediğin bir müzik aleti ne bileyim gezmek istediğin yerler ya da ne yapmak istediğin, kiminle yapmak istediğin?"

Elimi burnama götürdüm ve bir kez kaşıdım.

"Almak istediğim bir şey kocaman bir çikolata fabrikası dışında sanırım yok. Çalmak istediğim müzik aleti de yok ama birinin bana gitar çalmasını isterdim. Hem şarkı söylecek hem de gitarı çalacak. Onun dışında bir müzik aletine ilgim yok diyebilirim." Ellerimle oynadıktan sonra bir diğer soruya geçtim.

"Gezmek istediğim yer... Imm aslında nereyi gezdiğim fark etmez. Yanımda sevdiğim insan olsun yeter. Ama illa bir yer seçecek olursam Türkiye'yi gezerdim. Bütün şehirlerini, tek tek dolaşmak isterdim."

Umut kaşlarını kaldırarak, "Sende yabancı ülke aşkı yok mu? Ne bileyim bir Paris, bir Londra falan?" diye sordu.

Hiç düşünmeden, "Hayır." dedim. "Ben daha kendi ülkemi gezmemiş, görmemişken başka ülkelere gitmek istemiyorum. Ne zaman kendi ülkem biter o zaman isterim. Ama zaten ona da ömrümün yeteceğini sanmıyorum. Çünkü ben bu ülkenin toprakların doymam." dedim derin bir nefes alarak. "Sanırım ilk soru bu kadar. Şimdi sen söyle," dedim heyecanlı bir sesle. "Sen neler yapmak istiyorsun?"

"Bende sevdiğim insanla gezmek isterdim. Hiç ayrılmadan birbirimizi hiç bırakmadan. Aslında gezmeme bile gerek yok. Sadece yanımda olması bile yeter." dedi gözlerimin içine bakarak.

"Onun dışında resim çizebilmeyi isterdim. Genelde ressamlar hep, bunaldıkların da rahatlamak için sadece bir kağıt ve kalemin yeterli olduğunu söylerler. Bu kadar basit bir yöntemle rahatlamayı bende isterdim."

Bir an için Umut'la el ele Türkiye turana çıktığımızı hayal ettim. Ellerimizi hiç ayırmadan hiç durmadan sürekli gezdiğimizi. Sonra benim resmimi çizdiğini. Şarkı söylediğini, gitar çaldığını

"Niye sırıtıyorsun?" diyen Umut'un sesiyle daldığım hayaden sıyrıldım.

"Hiç. Bir şey düşünüyordum da. Neyse hadi devam edelim. Şimdi sıra en'lerde."

Var Mı Senden Ötesi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin