38. Özel Bölüm "Gözyaşı"

5.2K 263 11
                                    

Bölüm şarkısı: Keremcem - Berbat

Bu bölümü her bölümde delice Atakan ve Irmak isteyen biricik okuyucum @btlylmz552455'e ithaf ediyorum.

Keyifli Okumalar!

&&&&

Irmak'ın bakış açısından

Avuçlarımı sertçe gözlerime bastırarak kendime gelmeye çalıştım. Ellerimle saçlarımı düzene soktuktan sonra burnumu sertçe çekerek başımı iki yana salladım.

Yüzüme bir gülümseme yerleştirerek kapıyı açtım. "Ben geldim."

Kapıyı açar açmaz, "Hoşgeldin abba!" diye bağırarak boynuma atlayan Ali'yi kucakladım.

"Nasılsın bakalım aslan parçası?" dedim saçlarını karıştırarak. Bana ters bir bakış atarak elime vurdu ve saçlarını düzeltmeye başladı. Onun bu haline gülerken, "Anne nerede?" diye sordum.

Ellerini göğsünde birleştirerek başını yana çevireredi.

"Mutfaçta."

Bana kızmasını umursamadan bir kez daha saçlarını karıştırdım ve ona dil çıkararak mutfağa geçtim.

"Kolay gelsin annelerin sultanı." dedim ve yanağına bir öpücük bırakarak sandalyeye oturdum.

"Sağol kızım." dedi annem gülümseyerek.

"Anne bugün Anıl'la ders çalışacağız. Kitaplarımı alıp çıkacağım, haberin olsun."

"Yemek ye de gidersin."

"Yok annem, aç değilim ben." dedim oturduğum yerden kalkarak. "Kaçtım ben."

Mutfaktan hızla çıkarak odama girdim. Kitapları yanıma almasam annem inanmazdı ama alsam nereye saklayacaktım ki?

Derin bir of çektikten sonra önüme gelen bir kaç kitabı çantama attım ve elime alarak odadan çıktım.

Annem, "Kızım daha yeni geldin az otur öyle gidersin." diye şikayet etmeye başladı.

"Saat neredeyse yediye geliyor anne. Anca çalışırız." dedim. "Anıl beni bırakır."

"İyi tamam madem. Selam söyle herkese."

Başımı sallayarak hızlıca evden çıktım ve telefonumu cebimde çıkartarak mesajlara girdim.

"Anıl annem şuan da beni sizde biliyor. Durumu idare et ve annem ararsa bozuntuya verme. Ne olduğunu, ne yapacağımı sorma kuzen, olur mu? Sana güveniyorum."

Mesajı Anıl'a yolladıktan sonra çantamı sırtıma taktım ve dışarıda ki soğuğu umursamadan yürümeye başladım. Ellerimi ceketimin cebine sokup kulaklıklarımı taktım.

Az sonra Anıl'dan cevap geldiğini bildiren mesaj sesini duyunca telefonu cebimden çıkarttım ve mesaja tıkladım.

"Sana güveniyorum."

Mesajı okuduktan sonra yüzümde oluşan gülümseye engel olamadım.

"Mesaj alındı. Seni seviyorum." diye yazıp yolladıktan sonra ellerimi tekrar cebime soktum ve gitmek istediğim yere biran önce ulaşmak için adımlarımı hızlandırdım.

&&&&

Çantamı bankın en uç köşesine koyduktan sonra bankın üzerine yatarak başımı çantama yasladım ve gökyüzünü izlemeye başladım.

Var Mı Senden Ötesi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin