Natuurlijk komen Dorian en Tomi naar buiten lopen op het moment dat het liedje afloopt en zien ze ons zo dansen.
"Wat zijn jullie toch schattig samen," begint Tomi grappend.
Dorian kijkt hem even waarschuwend aan en Tomi zegt voor de rest er niets meer over.
Ik vond het nog niet eens zo erg. Hij mag ons toch wel schattig vinden samen?
Maar even later krijgen we al weer te horen waarom Dorian hem waarschuwend aankeek. Blijkbaar had Jason er bij hun al een opmerking over gemaakt toen ze aan het dansen waren. En dat vond Tomi dus blijkbaar niet zo leuk. Typisch iets voor Tomi om het dan daarna tegen ons te zeggen. Gelukkig is Dorian er nog.
Maar zo erg is het allemaal niet. Ik heb ze liever om me heen dan niet. Het altijd zo vrolijk wanneer ze erbij zijn. Ik heb geen idee hoe ik hiervoor vrolijk was. Voor het kamp dan. Want zulke vrienden heb ik nog niet gehad. Gelukkig nu wel. Ik ben echt blij dat ik ze heb ontmoet. Hopelijk kunnen we na het kamp nog contact houden.
We besluiten niet al te laat weer terug te gaan naar onze hut. Of wat wij in ieder geval niet al te laat vinden. Het lijkt alsof we misschien nog maar een uurtje op het feest waren, maar waarschijnlijk is het wel twee of misschien zelfs drie uur geweest. Tijd gaat snel wanneer je het leuk hebt. En we hadden het ook leuk. Alleen zijn we nu heel erg moe. Het liefst zou ik nu niet moe willen zijn. Het liefst zou ik willen dat deze avond voor eeuwig door zal gaan, maar dat kan niet. We zijn moe, we gaan zo slapen en morgen gaan we naar huis.
"Kan ik?" vraagt Vaia voorzichtig wanneer we beiden in pyjama staan. Ze wijst naar mijn bed.
Ik knik. Natuurlijk mag ze naast me liggen. Ik zou niets liever willen.
Snel stappen we in bed. Tijdens het dansen was het wel warm, maar nu zijn we moe, met minder mensen en is het koud.
Vaia gaat meteen tegen me aan liggen en slaat een arm om me heen. We liggen met onze gezichten naar elkaar toe. Haar warme adem kietelt mijn wang. Langzaam buig ik naar voren en sluit mijn ogen eventjes. Snel geef ik Vaia een klein kusje.
"Slaap lekker."
"Slaap lekker Aryah."
Hallo lieve lezers,
Het laatste hoofdstukje van de laatste hele dag!! Ik vond het zo leuk om over het feest te schrijven. Het breekt mijn hart dat ze weer bijna weg moeten....
Laat in de comments weten wat je van het hoofdstuk vindt en tot maandag (1 februari)!!~Bianca
JE LEEST
Kamp LGBT (gxg) || Wattys
Teen Fiction"Laat je verdriet je geluk niet overschaduwen." Aryah komt bij haar ouders uit de kast als lesbisch, maar ze reageren niet zoals ze had verwacht. Ze gaan door het lint en besluiten haar naar een zomerkamp te sturen om haar te laten 'genezen' van haa...