Şarkı: Sare Bareilles- Breathe again
Şimdiye kadar hep ciddi olarak gördüğü bu kız şu an karşısına geçmiş, kollarını çocuklar gibi iki yana açarak ona gülümsüyordu. Adam, kendini en güzel bir dizinin veya sinemanın en güzel sahnesini izliyor gibi hissetti. Bu gece kızın güzelliğine içmek istedi adam. Ve bu adam şu ana kadar hiç içmemişti. Sadece üzgün olduğu zaman birkaç tane sigara yakardı.
Şu ana kadar kimseyi sevmemiş, kimseyle beraber olmamıştı. Her zaman ciddi bir ilişkiden yanaydı. Her zaman karşısına çıkacak farklı bir kızı bekliyordu, diğer kızlardan çok farklı bir kızı.
Adam içinden,
"Bir gülüşü var, gece karanlığına ay."
diye geçirdi. Kız hâlâ karşısında durmuş, masumiyetin en güzel haliyle ona bakıyordu.
Adam, kızın mavilerine doğru kafasını kaldırdı, uzunca baktı. Kız da mavilerini adamın bal rengi gözlerine dikti, ela gözlerine...
Ama adam, kızın ona baktığını fark etmeyecek kadar dalmıştı.
Adam, kızın mavilerinde bir şeyler aramaya çalışıyordu. Ama tam olarak anlayamamıştı. Anladığı tek şey, bu kız ta kendisi gibiydi. Yaşadığı şeyleri başkalarına anlatmak yerine içine atanlardandı.
Kızın üstünde adamın pijamaları...
Adamın gözlerinde hayranlık...
Adamın gözlerinde her zamankinden farklı bir duygu...
Adamın gözlerinde kızı henüz kazanmadığı halde oluşan kaybetme korkusu...
Adamın gözlerinde sahiplenme duygusu...
Adam, bu kızla olacaktı, olmalıydı. Ne olursa olsun beraber olmalıydılar. Belki kolay olmayacaktı. Hatta kolay olmayacağını biliyordu. Ama güzel olan hiçbir şey kolayca elde edilemezdi. Eğer edilseydi değeri bilinmezdi.
Adam, bu sefer korkuyordu. Hiçbir zaman, hiçbir şeyden korkmayan adam şimdi birçok şeyden korkuyordu.
Kızın onu sevmemesinden korkuyordu.
Başkalarının onu arzulamasından korkuyordu.
Başkalarının onunla yakın olmasından korkuyordu.
Kız çok masumdu. Onun canının yanmasından korkuyordu.
Kısacası;
Başkalarının ona onun gözüyle bakmasından çok korkuyordu."Kahretsin!" dedi adam. "Kahretsin! Ona benim gözümle bakan gözleri Allah kahretsin!"
İçinden bunları düşünürken, "Her şey çok güzel olacak." dedi. "Her şey."
Şimdiye kadar bu kızı beklemişti. Şimdi mutlu olmanın tam zamanıydı.
Kızın ona baktığını görünce içi titredi adamın.
Kız, adamın ne düşündüğünü merak ediyordu. Aslında sadece ne düşündüğünü değil, onla ilgili her şeyi merak ediyordu.
Adam, kızın ona karşı bir şeyler hissettiğini bilseydi hiç beklemeden ona sarılırdı. Sadece sarılırdı. Kızın kokusunu içine çekmek, zihnine bu kokuyu hapsetmek için saatlerce sarılırdı.
Birbirlerine her yönden bu kadar benzeyen iki insanın birlikte olmaması yazık olurdu.
Bu yüzden olacaklardı, birlikte olacaklardı.
Acısıyla, tatlısıyla, iyisiyle, kötüsüyle...
Her şeye rağmen, her zaman birlikte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi
Teen Fiction"yani şu hayatta senin bile yerin dolacaksa inanacak hiçbir şeyim kalmaz"