Part 4

690 19 1
                                    


Rami

Egy hét telt el, mióta Ingridnél jártam... Azóta sem tudom kiverni a fejemből, pedig egész keményen próbálkoztam. Volt benne vagyis, inkább van benne valami, valami, ami azonnal magával ragadja az embert. És azok a hülye szerződések... Végigolvastam őket, és minden szőr felállt a hátamon. Kirázott a hideg, és nem a legrosszabb értelemben. Sőt, a hideg után valami kellemes melegség következett. Forgolódok az ágyamon, bámulom a plafont. Aztán lemegyek, csinálok magamnak egy teát és visszamegyek, felcsapom a laptopom. Ideje már egy új cikket írjak, a főnököm lassan lefogja harapni a fejem, ha nem rukkolok elő valami újjal. Megnyitom a dolgozó felületet, és csak bámulom a monitort. Kortyolok a teából, és ahogy leteszem, megint megakad a szemem a szerződéseken, amiket az asztalomra dobtam, miután végig futottam őket. Ismét magába kerít az érzés, hogy erről kéne cikket írni. Úgy érzem, nagyon nagy lehetőség van benne, de Ingrid... elég megközelíthetetlennek tűnt. Kortyolok még egyet, kezem a billentyűzeten, de nem jön semmi ötlet, semmi, amiből ihletet meríthetnék. Vagyis, egy valami lenne, de az elég nagy őrültségnek hangzik, nem? Felsóhajtok, ismét a kezembe veszem a papírokat és átnyálazom.

A kötelező szerződés feltételei, amely a domináns és az alárendelt fél között jön létre.

A szerződés az alávetett fél biztonságát és határait teszi lehetővé, és fogalmazza meg. A felek elfogadják, hogy ami a kezelésen történik, szigorúan bizalmas és csak a két fél tudatában létezik, harmadik személy birtokába nem kerülhetnek információk. Az alávetett részt vesz minden olyan tevékenységben, amit a domináns fél kiszab rá. Ezen szerződés esetében minden kiszabott tevékenységről a domina dönt, az alávetettnek nincs beleszólása.

A túlzott mértékű alkohol illetve más élvezeti szerek fogyasztása/használata kerülendő. Amennyiben az alárendelt személy beszámíthatatlan állapotban van, a domina dönthet úgy, hogy nem vállalja a kezelést.

Az alávetett fél engedelmeskedik minden kiadott parancsnak, ellenszegülés esetén a dominának jogában áll a szerződés bontására. A testi érintkezések alávetett személy részéről szigorúan tilosak, amennyiben a domináns fél nem engedélyezi ezt. A domináns fél minden testi fenyítést alkalmazhat az alárendelt félen, pusztán saját maga szórakoztatásának céljából.

Ezen szerződés keretein belül a domináns fél nem veszi figyelembe az alávetett kéréseit, fájdalmait, illetve tűrőképessége határait sem. Egyetlen mentő szó azonban az alárendelt fél számára biztosítva van. „vörös"

Ezen egyetlen szó használatával a domináns félnek azonnal lekell állnia minden tevékenységével, és az alávetett fél számára véget ér az aznapi kezelés, illetve, ha úgy ítéli meg szerződésbontás is jogában áll.

Az alávetett beleegyezik, hogy :

- Bekössék a szemét.

- Megkötözzék a kezét, illetve a lábait.

- Minden segédeszközt és kínzó eszközt szabadon használjanak rajta.

- A domina fizikailag és lelkileg is kielégítésben részesítse.

Még mindig kiráz a hideg tőle, ez a legkeményebb szerződés mind közül. Ha már csinálom, akkor mindent vagy semmit nem igaz? Kezembe veszem az asztalon heverő tollat és ráfirkantom minden adatomat, majd olyan könnyedséggel írom alá, mint még soha semmit. Aztán azzal a lendülettel el is bizonytalanodom. Félredobom a tollal együtt. Ez egy hülyeség...

Lemegyek, csinálok magamnak egy újabb adag teát. Teszek-veszek, de valahogy mégsem találom a kedvet semmiben. A nappali asztalán levő kocsi kulcsomon akad meg a szemem.

- A francba is! – sóhajtok egy nagyot.

Felrohanok, felmarkolom a papírokat, előtúrok egy borítékot a fiókomból, beleteszem, és rohanok is le, mielőtt ismét meggondolnám magam. Egyenesen Ingrid házához hajtok, aztán még percekig bámulom a házat járó motor mellett. Majd újabb percekig álló motor mellett. Már majdnem úgy döntök, hogy mégsem teszem meg, de végül csak győz bennem kíváncsiság. Na meg persze, a sztori utáni vágyakozás. Kiszállok, a házhoz sietek és bedobom a postaládába a borítékot. Aztán amilyen gyorsan csak tudok, eltűnök a környékről.

Vörös KódOnde histórias criam vida. Descubra agora