Part 6

723 14 0
                                    

Ingrid

Felérve a fürdőbe becsukom magam mögött az ajtót és nagyot sóhajtok. El sem hiszem, hogy Rami aláírta, picit el is mosolyodok rajta. Most a szokásosnál is forróbb zuhanyt veszek. Csak állok és engedem magamra. Cikáznak fejemben a gondolatok, igazából eldönteni sem tudom, hogy örüljek annak, ami történt, vagy sem. Végül is, valahol mélyen legbelül, a legsötétebb énem erre vágyott, ugyanakkor nem fair a dolog Diával szemben. Miután letusolok, gyorsan megtörölközöm és felveszem a teljesen fekete hálóingemet. Hajamat lófarokba fogom, aztán elindulok lefele az alsó hálóba, ami a nappali melletti kisszobában van.

Ahogy leérek, lassan elsuhanok a kanapé mögött, amin Dia ül. Odapillantva látom, hogy a tv megy, Dia üres tekintettel bámulja a képernyőt és kezében egy poharat szorongat, amiben kétlem, hogy ice tea lenne jéggel. Jobban belegondolva most nekem is baromi jól esne egy pohár whiskey, vagy kettő... Elhessegetem a gondolatot és némán távozok mögüle a hálóba. Magamra csukom az ajtót és ledőlök az ágyra. Megrohamoznak a gondolatok, így a mellettem levő kisszekrényre pillantok, ahol egy már régiben elkezdett könyvecske árválkodik. El is mosolyodok, hogy megfeledkeztem róla. Felkapom a kisasztalról az olvasó szemüvegemmel együtt, és kényelembe helyezve magam nekifogok az olvasásának. Nagyjából 10-15 oldalig juthatok, amikor meghallom, hogy nyílik az ajtó. A nagyon gyenge meleg színű lámpafénynél az ajtóra pillantok, kicsit kérdőn figyelem Diát, aki egy szál törölközőben még vizes hajjal áll a csak behajtott szobaajtó előtt. Leeresztem a könyvet a hasamra. Nem tétovázik, vagy várja meg, hogy bármilyen kérdést is feltehessek neki. Ahogy a könyv a hasamat éri, megindul felém, egyik kezével megtartja magán a törölközőt, a másikkal pedig a fejem mellé támaszkodik. Azonnal betámad, és csak annyit veszek észre, hogy már ajkai az enyémre vannak tapadva. Csókja akaratos, türelmetlen és némi nyugtalanságot is vélek felfedezni. Friss fogkrém íze árasztja el a számat, ami mellett azért tompán még kivehető a whiskey zamata. Az illata mennyei, és ahogy vizes haja az arcomra omlik, kicsit megfeszül a testem. Elmosolyodok, úgy csókolok vissza. Két kezemmel közrefogom az arcát és még inkább magamhoz vonom. El sem hiszem mennyire hiányzott már, csak a rohadt balhé ne lenne folyton.

Átemeli egyik lábát rajtam, így stabilizálja magát az ágyon. Nem is húzza túl hosszúra a csókot, hamar áttér a nyakamra, ahol már egy harapást is megejt, bár most nem olyan finoman, mint azt szokta. Fel is szisszenek, még inkább megfeszülök alatta. Kezeimmel a derekába markolok, majd a törölközőre és meghúzva jelzem, hogy eressze el. Nem is kell sokáig kérlelnem egyből enged kérésemnek. A törölközőt a földre engedem és mindkét kezemmel végigsimítok a hátán. Kissé felegyenesedik, a szemeimbe néz pár pillanatig, aztán a szemüvegemért nyúl. Leveszi és biztonságba helyezi az olvasó szekrényen, a könyvvel is ugyan ezt teszi, aztán a hálóingemre markol. Megemelem neki magam, aztán lassan, amilyen tempóban húzza le rólam felülök, kinyújtom a kezeimet. Így rajtam már csak egy tanga maradt, de felsőtestünk már csupaszon simul egymásnak. Bőre forró és puha. Nyakához hajolok, én is bele harapok, meg is szívom, erre hirtelen az ágyra nyom, felém magasodik.

-Nyughass! – szól rám szigorúan, amire el kell mosolyognom magam.

Ismét a számhoz hajol és forrón csókol meg. Azonnal visszacsókolok, hevesen kezdek játszani a nyelvével, tudatva vele, hogy én is akarom, és sajnálom az előbbi kirohanásomat. Percekig csak egymás szájába vagyunk elveszve, igen hosszú percekig, de nagyon jól esik. Közben a melleimet markolja, én meg a fenekét, hátát, oldalát, ahol érem. Megmarkolom én is a melleit, aztán megindítom kezem a mellei között, le a hasán, le a lábai közé. Amint megérzi megfeszül, így gyorsan kell cselekednem, nehogy ellenkezni tudjon. Mire felfogja, hogy mire készülök, már 2 ujjam benne is van tövig, és szorosabban vonom magamhoz. Akkorát nyög a számba, hogy a nyögés hallatán azonnal benedvesedek, és ha még eddig nem lettem volna begerjedve, ezzel totálisan elérte. Mozgatni kezdem benne az ujjaimat, de nem kell sok hozzá, hogy a csípője elkapja a ritmust, és inkább ő lovagoljon rajtam olyan tempóban, ahogy neki kényelmes, mintsem én diktáljam az ütemet. Persze bele-bele szólok néha. Szuszogása egyre erősödni kezd, de amikor erre ő is ráeszmél, hirtelen lecsúszik az ujjaimról. Megfogja a kezem és a fejem fölé szorítja. Elvigyorodok, de nem bírom, fel is kuncogok.

- Na mi az?

Vesz még egy nagy levegőt, csak lassan fújja ki, hogy nyugtassa kicsit a testét. Talán még egy kicsit meg is remeg felettem, de a kezem nem engedi el.

- Nem így terveztem.

- Hát? – még mindig vigyorgok.

- Nagyon szívesen letörölném a képedről ezt a sunyi vigyort.

- Ohh tényleg?

Lehajol, ismét a nyakamba harap. Felszisszenek érzem, hogy elönt a forróság. Szabad kezemmel a tarkójára fogok, de azonnal azt a kezem is a fejel fölé nyomja.

- Maradj! – parancsa határozottan cseng a félhomályban.

Elindul lefele a kulcscsontom. Aztán az egyik mellemmel kezd el játszani. Kínzóan sokáig elhúzza, majd kis puszik kíséretében áttér a másik mellemre. Már minden porcikám ég a vágytól, de egyáltalán nem sürgeti meg a dolgot. Legszívesebben letépném magamról a bugyit, és rákiáltanék, hogy dugjon meg, de mégsem teszem. Inkább megpróbálom kiélvezni a kényeztetést. Majd végre megindul a hasamon lefele. Végig harapdál, néhol megejt egy-egy puszit is. Szájába veszi a bugyim szélét, és húzza addig, míg az engedi, majd visszacsattan rám. Felnyögök. Lenézek rá, megemelem a csípőmet, Dia pedig leveszi a bugyit és a szoba másik végébe dobja. Behajol a lábaim közé, de még mindig nem történik semmi. Lepillantok, engem fürkész a tekintetével és mosolyog. Mocskosul mosolyog. Ezek után végig nyal rajtam egyszer, hogy az egész testem ívben feszüljön meg. Szerintem belőlem még nála is nagyobb nyögés tör fel. Most megint engem néz, én pedig várom a következő dózist. Érzem, ahogy az orrából kiáramló levegő hűti a csiklómat. Már az egész testem bizsereg, akkor végig karmolja a hasamat, le az oldalamon, a combomon. Ismét belém nyal, de most ott is marad, ritmusosan kezd körözni a csiklómon. Időt sem ad megszokni a helyzetet, két ujja csúszik belém. Nem romantikusan elégít ki, inkább fogalmazzunk úgy, hogy dominánsan, de be kell valljam élvezem a dolgot. Túlságosan is, mert olyan hamar jön a vég, amire még magam sem voltam felkészülve. Magához húz, hogy ne tudjak elszökni előle, de egész testem remegésben tör ki, hangos nyögések hagyják el a számat.

Jó pár percre szükségem van, amíg lenyugszom. Dia mellettem fekszik, amikor „magamhoz térek". Mosolyog.

- Te meg mit mosolyogsz?

- Téged, hogy milyen védtelen vagy velem szemben.

Magamhoz húzom, és adok egy puszit a homlokára. Aztán átölelem, még az egyik lábamat is keresztbe rakom rajta.

- Itt maradsz velem éjszakára?

- Van más választásom?

- Tudom, hogy néha hülye vagyok, de a munkám az életem. Ha azt kéred tőlem, hogy mondjak le róla, az olyan mintha azt kérnéd, vessek véget az életemnek.

- Akkor sem szimpatikus nekem ez a Rami.

Felemelem az állát és lágyan megcsókolom. – Nem lesz gond. Ahogy jött, úgy fog távozni az első kezelés után. Csak kíváncsi, fogalma sincs róla, hogy mit írt alá. Nem fogja bírni.

- Nyugodtabb lennék, ha el sem jönne.

Vörös KódDove le storie prendono vita. Scoprilo ora