26. čast - Žárlivost

1.9K 71 15
                                    

,,Dám ti jich kolik budeš chtít." usměje se. ,,Konec konců jsem na tebe čekal dlouhou dobu. Proč bych nemohl počkat i teď?" zamumlá, když vychází schody.

...

Ráno jsem byla dosti líná zvednout se z postele. Možná to bude tím, že jsem se vůbec nevyspala. Protože měl Petr opět noční můry. Nezazlívám mu to. Okolo jedné hodiny jsem se posadila na postel s tím, že odcházím. On mě, ale chytil a přitáhl na zpět. Mumlal něco s ním jménem. Vůbec nic jsem mu nerozuměla. Jakmile usnul odešla jsem. Nechtělo se mi od něj pryč, ale cítila jsem, že to bude, tak asi nejlepší. Co si budeme. Kvůli jeho vůni jsem se přemlouvala hodně dlouho. Ale potom mi napsal Calin a já hned vyskočila.

calinpan

Stýská se mi

nora_williams

I mě

calinpan

Nechceš se mnou jet přes víkend na chatu?

nora_williams

S tebou?

To zní lákavě

calinpan

No...beru to jako ano

nora_williams

Bereš to správně <3

calinpan

Tak jo zítra

Dobrou noc, kotě

nora_williams

Dobrou

Takto se vyvíjela naše včerejší konverzace. Díky níž jsem opustila Petrovu postel. Sejdu schody a zaleknu se, jelikož zahlédnu v kuchyni mámu, která se směje vtipům, které vypráví Petr. Šokovaně dojdu do kuchyně, kde se opřu o futra.

,,Dobré ráno, zlato." zvedne se ze židle Petr, který mi dá pusu do vlasů. Jak, že mi to řekl. A proč? ,,Dáš si čaj?" zeptá se, když se postaví k lince.

,,J-jo jasně." koktnu.

,,Jak to, že jsi mi neřekla, že máš tak milého přítele." zasměje se, když upije kávy.

,,Cože?" nakrčím obočí s úšklebkem na tváři.

,,No možná proto, že se bála reakce. Viď zlato." vezme mě za boky a políbí. Olíznu si rty, abych zakryla svůj šokovaný pohled.

,,Vybrala sis dobře." mrkne na mě. ,,Péťa mi vše řekl. Měla jsem o tebe velký strach, když mi volali z nemocnice, ale teď už jsem klidná." mávne rukou. Řekla opravdu Péťa? Proboha to už je moc.

,,Mami myslím, že se-"

,,Musím říct, že i mě trochu vyděsila, ale ještě, že je vše v pořádku." skočí mi do řeči Petr. A já ho zabiju pohledem. Mamka, jen souhlasně přikyvuje.

Půlnoční slunečnice | Stein27, Calin, Dorian |Kde žijí příběhy. Začni objevovat