Kapitola 16.

1.9K 96 1
                                    

Ako som prišla dole na parket myslela som, že ma na mieste vystre. Moja sestra, tancujúca na stole, s ADAMOM. No to si kurva robíš srandu. Prišla som k nim a Juli chytila za ruku.

"ČO si do čerta myslíš že robíš?!", zvrieskla som na ňu. Pozrela som sa na Adama, ktorý bol tiež v prevleku za upíra súdiac podľa jeho očí a zubov. Medzitým sa Juli snažila vykrútiť z mojeho zovretia.

"Bože Mary prestaň robiť scény a správať sa ako mama!", v momente ako si uvedomila čo povedala som videla ako sa jej zjemnil pohľad a už sa nadychovala k tomu, že sa mi ospravedlní. Ja som sa však otočila na Adama a vylepila mu poriadnu facku.

"Ak sa ešte raz priblížiš k mojej sestre, prisahám že ťa vyfackám a dokopem rozumel si!", zvrieskla som naňho.

"Heeej ukľudni sa láskavo a nesprávaj sa ako stará ženská pred menopauzou, veď sme iba tancovali nič viac", smial sa Adam. Keby sa ku mne neprirúti Andrea a Jason a nerozdelia nás od seba asi by som sa naňho vrhla a dokopala ho.

"Ak sa chcete biť nemám problém si to natočiť a zabávať sa na vás, no v žiadnom prípade to nebudete robiť na mojej párty v mojom dome", povedala Andrea. Chcela som sa otočiť a ísť domov no všimla som si, že pri vchode na mňa čaká ten chalan a že Juli prišla naspät k Adamovi.

"Juli ideme domov okamžite", povedala som jej. Mám toho celého po krk. Hej možno sa správam ako mama ale mám Juli na starosť a naozaj nechcem aby sa jej niečo stalo.

"Ty keď chceš ísť domov tak si choď, ale ja ostávam ešte tu", odpovedala mi. Okej. Veď načo sa ja rozčulujem, keď ma tu niekto nepočúva. Prišla ku mne Andrea a povedala mi, že sa nemusím báť že Juli privezie do polnoci domov. Tak som teda súhlasila a rozlúčila sa s Jasonom, Josom a Lucy. Nakoniec som ešte objala Andreu a Adamovi ukazala fakera. V momente ako som vytiahla päty z domu som cítila ako ma niekto zdrapil za ruku a už ma ťahal preč. Ani som nemusela zisťovať kto to je lebo mi to bolo nad slnko jasné.

"Môžeš ma láskavo prestať ťahať a vláčiť ako nejaký kus mäsa?!", skríkla som naňho.

"Drž hubu a krok", odpovedal mi. ŽE ČO? No tak toto nie. Z celej sily som ho podkopla a už som sa chystala kopnúť ho niekam ale zasa bol rýchlejší a celou silou ma oprel o múr. Hovorím vám bola to takaa šupa, že mi to vybilo dych.

"EŠTE RAZ TAKÉ NIEČO UROBÍŠ PRISAHÁM, ŽE TVOJA SESTRA NEBUDE CHODIŤ NA PARTY ALE  VYPLAKÁVAŤ NA TVOJ HROB", zreval na mňa. Super Mary. Tak toto si komplet posrala.

"Čo si dopekla zač?", opýtala som sa.

"Nechápem tvoju otázku", odpovedal mi.

"No tak za prvé, nechápem ako to robíš, že si taký rýchly a za druhé tie tvoje oči. Veď toto je choré. Vkradol si sa mi do bytu a ustavične mi tu vykecávaš nejaký príbeh o tom, že ja mám niečo čo ty chceš. A ja ti už po stý krát hovorím, že sa nemám šajnu čo ty môžeš odomňa chcieť. Neviem o tebe absolútne nič zatiaľ čo ty o mne vieš skoro všetko. Moje meno, vek, to že mám sestru a možno vieš, aj akú veľkosť spodného prádla nosím. Ale ja o tebe neviem ani tvoje posraté meno". Vykričala som sa naňho v strede ulice a musím povedať, že mi celkom odľahlo. On sa na mňa iba pozrel a bol ticho. Keď sme sa už blížili k môjmu bytu mne začalo byť zle. Cítila som ako sa mi motá hlava a že asi budem vracať. Ten chalan sa na mňa otočil a ako zbadal aká bledá som už sa nadychoval že niečo povie, no mňa už vtedy pohltila tma.

____________________________________________________________________________________________________

Ahojte bábiky.

No tak predsa len som sa dokopala napísať ešte 1 kapitolu.

Budem rada za hviezdičku.

-Mary-

A ty si k**va kto?!Where stories live. Discover now