V momente ako som prišla domov mi do oči padlo asi 15 nevybalených krabíc. Keďže som inteligenciu asi veľmi nepodedila tak som samozrejme zabudla napísať na krabice mená, aby som nemusela hľadať, ktoré veci sú moje.
Aaaaaaah bože, môžem byť taká sprostá..? No nič prezliekla som sa do vyťahaných teplákov a voľného trička (pohodlie nadovšetko ). Pustila som si pesničky a vypeckovala ich na plný byt.
"Billieeeee jeaaaaaaaaaan is not my loooooooover.." zrevala som nahlas na celý byt. Hmmm vybaľujem už asi 3. krabicu a stále mám pocit že ich tu pribúda viac a viac. V momente, keď otvorím štvrtú krabicu mi do očí udrie stará zaprášená kniha, ktorá má podľa mňa viac rokov ako ja heh. Keď začnem listovať zistím, že to nieje kniha ale nejaký čudný denník...Hm super ani neviem čo je toto za čudný jazyk, namiesto písmen tu svietia iba nejaké znaky. Nechám denník denníkom a pokračujem vo vybaľovaní.
V polovici začujem z kuchyne môj mobil. "Haloooo„ poviem celkom milo. "Och čau pri telefone je Andrea, to ty si tá baba z dnešného rána, ktorá hľadá brigádu?" och ahaa už viem kto volá.
"Heeej to som ja" fuh odkiaľ sa vo mne berie taký milý hlások?
"Super od zajtra začínaš, o tretej buď v kaviarni a príď v nejakom slušnom oblečení a nie v tých vyťahaných veciach ako dnes ráno. Maj sa " ako vážne? Ona ide urážať moje oblečenie hej . Tche, tak s ňou asi kamarátka nebudem.
Keď som sa chcela vrátiť k upratovaniu zistila som, že ten čudný denník už nieje v krabici ale na stolíku. Hmm som si istá, že som ho hodila do krabice s názvom NEPOTRREBNE VECI NA VYHODENIE. Okeeej Mary očividne stárneš. Fuh ty kokos kto by kedy povedal že sa pri vybaľovaní toľko spotí. Hmm a teraz ťažká dilema.....vaňa alebo sprcha? No vyhrala to vaňa. Odcupitala som si to do kúpeľne a v momente som sa zarazila keď som zbadala na zemi rozbité zrkadlo. Toto je ako kurva možné veď ráno to zrkadlo bolo ešte celé. Bože. Ak to urobila Juli a nespratala to sklo prisahaaam že tu pretrhnem. Super. Toto bude umenie keď pri upratovaní tohto si nedorežem ruky. Chytím prvý kúsok skla a o sekundu už cítim ako sa mi zarylo do kože.
" Auuuuuuu do pič.." zarazím sa keď započujem Juli ako prišla domov.
"JULI !! ", zrevem na ňu a už iba počujem ako ide smerom ku mne.
" No ty kokos to ako sa ti toto podarilo", nechápavo a celkom pobavene sa mňa pozrie.
"Ako sa mne podarilo? Robíš si zo mňa srandu že?!"....prisahám, že keby nie sme sestry už jej letí jedna facka.
"Moja zlatá, chcela som si dať teplúúúúúúúúúčky kúpeľ vo vani ale nemohla som, pretože.." nádych výdych Mary, "PRETOŽE SOM TOTO ZRKADLO NAŠLA TAKTO KRÁSNE ROZBITE NA PODLAHE !!!!" fuh hneď mi je lepšie.
"Akožeee na mňa toto nezvaľuj", pozrela na mňa Juli, "ako vidím celkom slušne krvácaš, takže si tu krásne hačni na vaňu a ja idem priniesť nejaké obväzy a leukoplasty", no ešte že ťa tu mám Juli.
"Sssssssssssss auuuuu bože, veď to rob trošku jemnejšie ty krava vieš ako toto štipe?!", skuvíňala som tam už dobrých 10 minút.
"Bože Mary! ešte raz pohneš tou rukou a prisahám, že ti ju odtrhnem!" okej okej keď sa nasere je celkom nebezpečná hah.
No po 15 minútovom mučení som konečne mohla všetky krvavé vecičky vyhodiť do koša a Juli mi slúbila že za mňa uprace kúpeľňu. Zlatá že?
"Juliiiiiiiiiiiii, ja si idem trošku ľahnúť a o 2h si objednáme jedlo dobreee?" , oznámila som Juli.
"Pane bože, ty fakt nevieš robiť nič iné okrem jedenia a spania že?, smiala sa na mne Juli. Ukázala som jej krásneho fakera a odhopkala si to do postele. Hmmm fakt by mi trošku spánku prospelo.
Keby som tak tušila, čo za čudné veci sa v mojom sne odohrajú.
Ďalšia nudná kapitolka haha.
Prajem všetkým pekný dník.
-Mary-
BINABASA MO ANG
A ty si k**va kto?!
FantasyČo ak sa v živote obyčajnej študentky Mary začnú diať dosť divné veci? 30.12.2020 # 2- vampire 4.1.2021 # 1 - vampire 6.1.2021 # 1- upír # 1- romance # 1- boyxgirl