Kapitola 28.

1.8K 96 6
                                    

**pov. Matt**

Ta baba ma neskutočne sere. Sere ma to, že ma trápi čo sa jej stalo. Sere ma to, že sa mi tak dostala pod kožu. Ale najviac zo všetkého ma sere to, že tu leží celá dobitá iba kvôli mne.
"Bábika, viem že my dvaja sa veľmi radi nemáme no naozaj ma sere to čo ti ten idiot urobil", povedal som. Ona tam iba ležala a pozerala na mňa. Vyzerala ako z porcelánu. Celá bledá.
"Aj ja som rada že ta vidím Matt", ozvala sa zrazu. Nebudem vám klamať trošku mi to pohladkalo ego. Sadol som si k nej na posteľ a pozeral sa na jej tvár. Dolnú peru mala natrhnutú a pod pravým okom výraznú modrinu. Mala ranu aj na čele. Ako toto môže niekto urobiť žene?
"Môžeš si ma prestať tak obzerať?! Fakt je to desivé", zhuklo na mňa to malé mača a dosť desivo sa zamračilo.
"Ja iba pozerám za čo všetko toho imbecila zabijem", odpovedal som.
"Nemysli už na to, bohužiaľ sa to stalo a ja sama sa cez to budem musieť preniesť, pozrela mi úplne hlboko do očí. Reálne som myslel, že vidí skrz mňa.
" Bábika, Andrea ťa ošetrila ale nechcela s tebou veľmi manipulovať lebo nevedela ako na tom si, no musíš sa ísť okúpať", povedal som jej. Videl som ako ňou prešla hrôza. A mne tiež začalo dochádzať, že sama to asi nezvládne. Ale  nik iní tu nieje.

**pov. Mary**
V momente ako povedal, že sa musím okúpať som zmrzla. Veď ja sa sama neviem ani opriet a nieto ešte sa kúpať.
" Haha a ako to mám podľa teba urobiť?" povedala som mu.
"Pomôžem ti", povedal Matt. Prosím? Robíte si srandu že.
"Tak na to zabudni, zvládnem to sama", povedala som mu a skúsila sa postaviť na nohy. Po troch krokoch som cítila neskutočnú bolesť a už som letela k zemi. Pristala som však do mäkkého. Otvorila som oči a videla ako ma Matt drží..
"No tak, viem že je to nepríjemné ale sama to neurobíš. Proste ti pomôžem ísť do vane a z vane to je cele", povedal prekvapivo milým hláskom Matt. Predstava ako ma vidí nahú a špinavú a ako bonus celú dokopanú sa mi nepáčila. Ale ja sama som nezmohla nič.
"Ale nebudeš sa pozerať", pohrozila som mu.
"Neboj sa. Nebudem", odpovedal mi no ten tón hlasu sa mi nepozdával. Vzal ma popod nohy a ja som mu omotala ruky okolo krku. Niesol ma až do kúpeľne, kde ma opatrne posadil na práčku. V momente ako mi jeho ruky chceli vyzliecť tričko som ho stopla. On asi no teda nie asi ale určite vycítil, že sa neskutočne bojím a hanbím.
"Mary, neurobím ti nič sľubujem. Iba mi dovoľ pomôcť ti", povedal a chytil ma za ruky. Ja som mu na to iba nesmelo kývla hlavou. Vyzliekol mi tričko. Potom nohavice. Ostala som už iba v spodnom prádle. Videla som svoje telo v zrkadle za ním. Videla som obrovskú modrinu cez moju hruď. Neskutočne škrabance na vnútornej strane stehien. Modriny na nohách. Vyzerala som otrasne. Ako troska. Ani som si neuvedomil že mi tečú slzy. Matt sa na mňa pozrel, prišiel ku mne bližšie a zašepkal, : "Zabijem toho, kto ti toto urobil. Hlavu hore bábika. Si silná ano. A teraz mi dovoľ dať ti dole aj ten zbytok a uložiť ťa do vane."
Neviem kto ten chalan je a čo urobil s tým arogantným Mattom ale tento sa mi páči viac. Po tom ako ma komplet vyzliekol a ja som myslela, že sa prepadnem od hanby som už sedela vo vani. Matt sa chystal odísť no stihla som ho chytiť za ruku.
" Ostaň tu prosím", povedala som mu. Naozaj som trochu prekvapila samu seba ale naozaj teraz nechcem byť sama. Matt sa na mňa iba pozrel a prišiel k vani.
"Dobre, ostanem ale iba pod podmienkou, že ti umyjem vlasy". Dobre táto podmienka sa mi páči. Po tom ako mi Matt umyl vlasy a pomohol z vane von sme už obaja ležali v posteli. Ano počujete dobre. OBAJA. On si oprel hlavu o lakeť a zapozeral sa na mňa. No v tom som videla ako jeho oči začínajú žltnut. Jeho zrak zrazu padol na môj krk a to už jeho oči boli celé žlté.
"Matt, tvoje oči", povedala som mu a on sa nimi pozrel na mňa. V tom mi doplo, že mu asi chyba krv? Asi.
"Matt, ako dlho si nejedol?", opýtala som sa ho s máličko dušičkou.
"Dlho", odpovedal.
Asi sa budeme až do smrti nenávidieť za to, čo teraz poviem.
"Matt tak si vezmi moju", navrhla som mu. On sa na mňa iba šokovane pozrel a hneď začal krútiť hlavou.
"Nie nie nie nemôžem. Nemôžem ti ublížiť ešte aj ja", začal zmätkovať a jeho oči sa už zo žltej začali meniť na červenú. Musím vám povedať, že keby mi pred 2 mesiacmi niekto povedal, že budem mat v izbe hladného upíra a budem mu núkat svoju krv z fleku by som ho vysmiala.
"Matt, tvoje oči ma desia. Tak ma prosím počúvni a vezmi si moju", povedala som mu už prísnejšie. On sa na mňa iba pozrel či to myslím vážne. Potom sa ku mne naklonil.
"Mary, sľubujem, že to nebude bolieť. Iba trochu dobre? Iba 3 hlty sľubujem", povedal mi. Nahol sa k môjmu krku kde najprv dal 5 maličkých pusiniek. Nebudem klamať bolo to fucking príjemné. Potom som zacítila niečo ostré. Tesaky. Pripravovala som sa ne neskutočnú bolesť no to čo prišlo po tom čo do mňa zaryl svoje tesáky nebolo vôbec bolestivé. Nechápala som čo je s mojim telom. Prešla mnou enormna vlna toho dokonalého pocitu. Začínala som cítiť stúpajúcu horúčavu a vzrušenie. On stále pil a ja som myslela že sa zbláznim.
"Aah Matt, bože to je príjemné" vyšlo zo mňa nečakane. KURVA ja som to povedala nahlas. On prestal a iba sa na mňa pozrel. Cele ústa mal od krvi a v tom prehovoril.

Ahojte bábiky. Tak prinášam vám novú kapitolu. Dúfam, že ste dnes mali lepší deň ako ja. Celý deň som sa utapala v depkach a teraz pijem uz asi tretiu šálku horúcej čokolády a snažím sa nerevat.
Prajem vam dobrú noc a budem rada za hviezdičku.
-Mary-

A ty si k**va kto?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora