Bölüm şarkısı; Ciara- I Bet.
Multimediada dans gifi var. Ayrıca ilk bölümde karakterler 10. sınıf yapmıştım. Ama şunu belirtmek istiyorum, Pelin dışında ki bütün karakterler 17 yaşında. Pelin ise 16 yaşında!
✖ ✖ ✖ ✖ ✖
GELEN: MAL
Ya artık bir cevap ver! İyi misin Eylül?
Bunun gibi aldığım 21 mesajı umursamadan kuaförün saçıma röfle yapışını izledim.
''Tamamdır Eylül Hanım. Yarım saat sizi burada bekletmek zorundayız, çay veya kahve ister misiniz?''
Sandalyeden kalkıp koltuğa oturdum. ''Orta şekerli kahve alabilir miyim?'' Kadın gülümseyerek başıyla onayladı ve gitti. Masada duran dergilerden bir tanesini elime alıp incelemeye başladım. Sayfaları çevirirken gözüme takılan isimle haberi okumaya başladım.
''Türkiye'deki ünlü modacılarımızdan biri olan Şebnem Kılıç, modanın kalbi olan Milano ile yeni bir anlaşma yapacağını bildirdi. Şebnem Hanım ''Moda sektörü olarak Milano ile yapacağımız bu anlaşma bizim için büyük bir adım olacak'' diyerek konuya açıklık getirdi. Bu akşam yapılacak olan toplantıda bütün haber yayınlarını çağırarak büyük organizasyon olacağını gösterdi.''
Bizim Şebnem Hanım aynı zamanda moda sektöründe mi çalışıyordu?
Yanıma kahveyi koyan bayana dönüp ''Bu dergi ne zaman geldi?'' dedim.
''Bu sabah alındılar efendim.''
Bu akşam Şebnem Hanımın büyük bir toplantısı vardı. Telefonumla Ahmet'i arayıp toplantı hakkında bilgiler istedim.
Yarım saatin sonunda, saçlarımı yıkattım. Gerçekten harika duruyordu(!)
''Saçlarınıza fön çekeyim mi?''
''Hayır, teşekkürler. Bu akşam önemli bir toplantıya katılabilirim. Yani hazırlıklarımı yapıp saçlarımı yaptırmaya geleceğim'' Saçlarımı tokamla toplayıp kuaförden çıktım. Taksiyle eve giderken Sılayı aradım ve meşhur hakaretlerini duymazdan gelerek yanıma gelmesini söyleyip telefonu üzerine kapattım.
Odada turlarken sonunda telefonum çalabilmişti.
''Ahmet 1 saattir senden haber bekliyorum neden bu kadar gecikti?'' Ahmet'in söylediklerine göre kendimi hazırlayacağım için ondan haber almadan hareket edemezdim.
''Efendim kusura bakmayın. Toplantı hakkında özel bir haber vermiyorlardı. Bu yüzden uğraşmam gerekti.''
''Peki, söyle hadi neyin nesidir bu toplantı?''
''Yarım saat sonra toplantı başlayacakmış. Fakat davetliler toplantıya girmeyecekmiş. Toplantıda sadece muhabirler ve Milano'dan gelen kişiler ile Şebnem Hanım olacakmış. Yaklaşık 2 saat sonra kutlama var. Kutlamaya sadece davetliler girebilir, yani davetiye olması gerek. Ha birde maskeli kutlama yapacaklarmış ve sonunda kararlarını söyleyeceklermiş.'' Sinirle ayağımı yere vurdum. Bizim davetiyemiz yok ki!
''Yani biz gidemiyoruz!'' Ahmet gülüp kendinle gurur duyduğunu belirten ses tonu ile ''Hayır efendim. Siz ve Sıla Hanım 2 saate hazır oluyorsunuz ve size özel şoför yolluyorum. Davetiyeleriniz hazır''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
Novela JuvenilO, kötü biri. Uyuşturucu bağımlısı, psikopat, ürkütücü, soğuk kişilikli... O bir mafya! "Ben sana, sen Rüzgara aşıksın. Ne büyük ironi değil mi?" Ama O, aynı zamanda saf bir aşık. Dışarı soğuk gözüken suratsız biri olmakla birlikte içinde her duyguy...