Autor pov :
Era timpul ca Arya sa meraga la cumpărături pentru a se pregati de anul 5, acest an era unul deosebit, aflase ca o sa se duca la Hogwarts, insfârșit. S-a dus pe Diagon Alley pentru as cumpăra cartile de care avea nevoie, si o baghetă a ei, deoarece ea facea vraji cu bagheta mamei ei.
Cand a intrat in magazin, vânzătorul a venit la ea și a știut direct ce bagheta i se potrivește, acesta i-a dat sa încerce o bagheta doar ca acesta a început sa faca vraji singura, vânzătorului nu i-a venit sa creada ca acesta nu a avut dreptate cu bagheta. Aryei i-a atras atenția o cutie veche si foarte colorata, vânzătorul a ramas șocat văzând ca pe Arya a ales-o o bagheta foarte puternica, acesta nici nu putea sa o tina in mana sau sa o atinga deoarece era destinata doar vrajitorilor puternici.
- Îmi puteți da acesta bagheta sa o incerc? A intrebat Arya.
- Ăm... Nu știu ce sa zic, aceasta bagheta este foarte puternica, eu nu o pot atinge ca sa ți-o dau, o poti lua singura, din moment ce aceasta te-a ales. Dar ai grija, daca nu ii esti destinata aceasta o sa iti lase o urma foarte adanca in piele, te va lasa într-o durere de nedescris.
- Imi asum riscul! A răspuns curajoasa Arya.
Arya a luat cutia si a început sa se uite la bagheta, a pus mana pe ea si a scos-o din cutie. Arya nu simțea nicio durere, bagheta ii stralucea in mana, ea ii era destinata! Vânzătorului nu i-a venit a crede cand a văzut ca acea puternica baghetă ii era destinata unei fete, el mereu a crezut ca ii era destinata unui baiat puternic.
- Această bagheta este foarte puternica, trebuie sa ai grija. Din moment ce aceasta te-a ales înseamnă ca esti o vrăjitoare foarte puternica, poate nu iti dai seama de asta acum dar in viitor o sa vezi ca am dreptate.
~Mereu aud asta, mereu imi spun oamenii ca sunt o vrăjitoare foarte puternica, pe oriunde merg trebuie ca cineva sa imi spună asta, eu nu ma consider, dar recunosc, ma descurc la orice ora, nu am nicio nota mica, am numai 10, nu pentru ca sunt nepoata lui Dumbledore ci pentru ca ma descurc excelent. Mereu le-am spus profesorilor sa nu se gandeasca ca sunt nepoata lui Dumbledore si sa imi dea note bune pe seama asta ci sa imi dea note pe ceea ce pot sa fac.~ Își spusese Arya un gând.
Arya a doua zi s-a dus la gara 9¾ cu părinții ei, si-a luat ramas bun de la ei si s-a îmbarcat in tren. In tren isi cauta o încăpere unde sa se aseze si sa înceapă sa citeasca. Cautand un loc s-a lovit de cineva:
- Ohh.. Scuze, nu am vrut, mereu sunt neatenta!
- Nu-i vina ta, eu m-am lovit de tine! Răspunse băiatul.
Arya s-a uitat in sus și l-a recunoscut pe Malfoy, auzise multe povesti despre familia lui, si a auzit de la Dumbledore cate necazuri a adus Scolii Hogwarts.
- A, tu esti Draco Malfoy!
- Da, eu sunt! Iar tu cine esti?
- Ăm.. Înainte sa ii răspundă văzuse un loc liber într-o încăpere din tren asa ca s-a dus repede acolo si a inchis usa, nu voia sa se stie ca ea este nepoata lui Dumbledore, cel putin pana cand Pălăria ii v-a alege casa.
In încăpere mai erau 3 copii, Arya nu ii observase, doar după ce s-a întors si i-a văzut.
- Ohhh.. Imi pare rau, am crezut ca este gol, am sa plec, nu vreau sa va deranjez.
- Nu, poți sa ramai, oricum mai avem loc, ii răspunse un baiat cu ochelari.
- A, bine, iti mulțumesc!
- Eu sunt Harry, Harry Potter!
- Hermione Granger, incantata de cunoștință!
- Ron Weasley!
- Eu sunt Arya Wulfric!
- Nu cred.. Esti nepoata lui Dumbledore, ai făcut școală acasa, nu? Intreba Hermione.
- Da, sunt nepoata lui!
- Nu cred ca vei avea vreo problema la școală! Spuse Ron.
- Nu prea cred, sunt un copil normal, as putea spune asta despre Harry, dar stiu ca i s-au întâmplat multe.
- Mda.. Ce sa fac, asa sunt eu! Răspunse Harry rânjind.
- Scuze ca te intreb, dar de ce ai făcut școală acasa? Întreba Ron
- Nu stiu, părinții mei nu mi-au spus niciodată, si nici eu nu am întrebat, nu m-am întrebat de ce.
- Eu am auzit ca esti mult prea deșteaptă si mult prea puternica pentru a tine pasul cu noi.
- Si eu am auzit asta. Spuse Ron.
- Nu prea cred, ma descurc la orice, dar nu pot spune ca sunt asa.
- Nu va deranjează daca ma pun sa citesc, nu? (Arya)
- Desigur ca nu! ( Harry)
~Cred ca cineva s-a cam îndrăgostit, ii șopti Hermione lui Ron~
~Cel mai probabil, se uita foarte atent Harry la ea~(Ron)
- Ce citești? (Harry)
- Pulbere de stele! (Arya)
- Nu pot sa cred, si eu am cartea asta la mine. (Harry)
- Si tu citești? (Arya)
- Normal, deseori nici nu prea ies din camera mea de la Hogwarts pentru a termina o carte.(Harry)
- Eu nu sunt chiar asa disperata, dar imi place sa citesc. (Arya)
- Nu sunt disperat, dar iubesc sa citesc, ma liniștește. (Harry)
- Si pe mine ma liniștește. (Arya)
Arya si Harry au avut in contact vizual, Harry nu isi mai lua ochi de pe Arya.
La un moment dat venise o femeie mai in vărsta pentru a ne intreba daca vrem ceva de ronțăit, cand m am ridicat de pe scaun sa merg pe culoar sa imi iau ceva dulce am simtit ceva care m-a atins pe spate, cand m-am intors l-am vazut pe Malfoy:
- M-ai speriat! (Arya)
- Scuze, nu am crezut ca o sa te sperii.(Draco)
- Aha! (Arya)
- Sper ca o sa intri la Slytherin! (Draco)
- Eu as vrea la Gryffindor, tata a fost la Slytherin iar mama la Griffindor, asa ca vreau sa o iau pe urma mamei mele. (Arya)
- Te-ai potrivi bine la noi, eu sunt la Slytherin. Observ ca esti cam rea, iar noi asa suntem, Gryffindor-i sunt mai cuminți. (Draco)
- Eh, acum sa vedem ce v-a zice PALARIA. (Arya)
<Discuție intre cei 3 in timp ce Arya vorbea cu Draco>
- Cred ca lui Draco ii place de Arya. (Hermione)
- Sau poate ca sunt impreuna. (Ron)
- Nu sunt împreună, Draco i-a spus ca spera ca v-a pica la Slytherin. (Harry)
- Wow, ce atent esti! Ii spuse Hermione lui Harry șicanându-l.
- Nu sunt atent, doar ca s-a auzit. A spus Harry uitându-se pe geam.
-Da, sigur! Au spus Hermione si Ron in acelasi timp
<Arya a venit înapoi >
- Ce "da sigur"? (Arya)
- Ămm.. Nimic m-a întrebat Hermione cum ma simt. (Harry)
- A ok.. (Arya)
- Arya, esti împreună cu Draco? (Ron)
- Ohh, nuuu Iaccc. Abia l-am cunoscut personal, am auzit si de la Bunicul ca este o pacoste de copil.
- Da, chiar asa este! (Harry)
Ce parere aveti?
Sa mai continui?
Imi cer scuze daca sunt greșeli dar scriu destul de repede, incerc sa le remediez pentru a putea sa o cititi cat mai bine.
XOXO💋
! Accept orice observație !
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...