Yorumlarınız için çok teşekkür ederim ❤️
Her türlü Sehun işkence türüne açığım, belirtebilirsiniz :)
"Buraya gelemez misin Kyungsoo?" dedim, onun asla karşı koyamayacağı üzgün halimi takınarak. "Sadece burada olmana ihtiyacım var. Tekrar seninle ev arkadaşı olursam ev temizliğini, yemeği hatta alışverişi bile ben yaparım. Her şeyi yaparım, lütfen eve geri dön."
Neredeyse ağlayacaktım ama biricik arkadaşım Kyungsoo bu halime gülüp geçmeyi tercih etti telefonunu ağzına sokarcasına yaklaştırarak. Kahkahaları beni hem üzüp hem de kızdırırken yüzümü yastığıma gömdüm. Lanet yastığım neden Jongin gibi kokmak zorundaydı ki? Neden?
" Abartıyorsun Sehun sadece birkaç saatliğine küçük bir kediye bakacaksın. Eminim sadece koltuğun bir ucunda uyuyarak Jongin'in geri gelmesini bekleyecektir. Seni hiç rahatsız etmeyecek bile." Küçük mü? Lazzy mi küçük bir kedi? En az on kilo olduğuna bahse girerim! Üstelik onunla yalnız kaldığımı fark ettiğinde beni tırmalamayacağını nereden biliyordu Kyungsoo? Odama tuvaletini yapan tüy yumağı bu fırsatı elinden kaçırmayacaktır eminim. Güzel tenimi mahvedecek, beni çirkinleştirmek için elinden gelen her şeyi yapacaktır eminim. "Jongin ile aranız nasıl?"
Ah, diğer bir lanetli soru!
Onunla aram nasıl mı Kyungsoo? Önceden sadece Jongin'i garip buluyordum. Giydiği kıyafetleri, hareketlerini, takılarını, konuşma şeklini ya da saçını ama şimdi hepsine yavaş yavaş alışmaya başlamıştım. Tek sorun ona bu kadar çabuk alışmaya başlamış olmamdı. Önyargılarımın bu kadar sağlam bir şekilde yıkılacağını bilseydim en başta ondan nefret etmezdim. Aramızdaki garip olayı hala çözmüş değildim sadece fazla üstüne düşmemeye çalışıyordum. Jongin belki cinselliği çok seviyordu söylediği gibi ya da ben ortada olmayan cinsel hayatım yüzünden söylediği her şeyi edepsiz yere çekiyordum. Onun söylediği sözlerden, hareketlerinden ya da görünüşünden etkilenmeye başlamış olabilirdim. Bunu yapmamalıydım çünkü hem Baekhyun'u seviyordum hem de Kyungsoo yan odamda berbat şarkılar açan Jongin'den hoşlanıyordu. Her iki şekilde de Jongin sadece ev arkadaşım sıfatında dışarı çıkmamalıydı.
"Bıraktığından daha iyi sanırım."
"Onun hakkında öğrendiğin şeyleri hala bana söylemedin. Artık söyleyecek misin Sehun?"
Ajancılık kısmı vardı değil mi? Ajan Sehun olarak her şeye katlanmalıydım değil mi? "Çikolatalı sütü çok seviyor. Doğum gününde yağmur yağdığı için dışarı çıkamadım ama ona çikolatalı süt hazırladım. Aynı zamanda karanlıktan çok korkuyor bu yüzden benimle uyudu bunu zaten biliyorsun."
Diğer şeyleri söylemem gerekip gerekmediğini birkaç saniyeliğine düşündüm.
Odasına habersizce girdim ve her şeyi kurcaladım.
Bir kutu dolusu makyaj malzemesi var ve bunları seviyor ama daha çok sevdiği bir şey var...
Yapay penisler.
Bunu söyleyemezdim. Beni öldürecek olsa bile bunu söyleyemezdim. Düşünsenize hoşlandığınız birisi en yakın arkadaşınızla birlikte aynı yatakta uyumak üzere ve konuştukları konu nasıl tatmin oldukları hakkında. Kyungsoo kesinlikle beni öldürürdü. Jongin'i artık normal bir insan olarak görmeye başladığım için seviniyordu kendi çapında ama olayın aslında böyle olmadığını ona söylersem beni tek yumruğuyla öldürürdü.
"Başka?" dedi, tatlı bir şekilde telefonun kamerasına yaklaşıp. "Başka bir şey yok mu Sehun?"
Kapa çeneni Sehun! Ona tek bir kelime bile etme Jongin hakkında. Bildiklerini kendine sakla bunu sadece kendin için yap. Pozisyonumu değiştirip sırtımı yatak başlığıma yasladım. İç sesimi dinleyip ona Jongin hakkında başka bir bilgi vermemeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F. M. L. / SEKAI
FanficSehun işini kaybetmemek için davetli olmadığı bir partiye katılarak hayatındaki en cesurca şeyi yapmıştı. O partide işini kaybetmediği gibi yeni proje üzerinde çalışmaya hak kazanmıştı. Garip olarak tanınan, kendi kendine konuşan, kimsenin birlikte...