Mijn ogen dwalen over het scherm en mijn zicht wordt wazig. 'Teresa?' Zijn woorden dringen niet tot me door en glazig blijf ik voor me uit kijken. Zijn vingers raken mijn benen aan als hij de laptop van mijn schoot tilt. Zijn handen bevinden zich op mijn armen en zijn gezicht komt in beeld. 'Belezza?' Ik knipper een aantal keer met mijn ogen. 'Teresa, is dit wat ik denk dat het is?' Mijn ogen knipperen nog een aantal keer. Mijn gedachten lijken geblokkeerd en ik kan geen enkel woord uitbrengen. Hij brengt een duim naar mijn wang en strijkt erover. Mijn gedachten zijn zo ver weg dat ik voel hoe hij mijn tranen uitsmeert op mijn wangen. 'Niet huilen, vertel me wat er aan de hand is.' Met zijn andere hand, die mijn arm nog vasthoudt, schudt hij me zacht heen en weer. 'Kom op, godverdomme.' Zijn woorden dringen tot me door maar erop reageren kan ik niet. Het is net alsof ik dit schouwspel vanaf de zijkant bewonder. Ik, die apathisch op de bank zit, met een bezorgde Samuel voor me. 'Ik, jezus.' Hij haalt zijn hand door zijn haar en laat me los.
Hij beent door de kamer heen, richting de keuken. Hij gooit zijn kastjes open en zoekt verwoed naar iets. Dan zie ik een emmer tevoorschijn komen en het water klettert erin. Ik zie zijn bezorgde blik, als hij mijn kant opkijkt. Nog steeds zit ik apathisch op de bank en hij draait de kraan verder open. Met een enorme kracht komt het water in de emmer terecht, waardoor er enkele druppels overheen vliegen. Samuel lijkt het niet te deren. Hij draait de kraan dicht, neemt de emmer vast en loopt richting mijn apathische toestand op de bank. 'Teresa?' Geen enkele reactie komt hem tegemoet en dan heft hij de emmer op. 'Sorry,' hoor ik hem mompelen voordat hij de emmer over me heen giet.
Als een kanonschot vlieg ik overeind en bekijk ik niets meer vanaf de zijkant. Ik haal diep adem door de ijzige kou die abrupt binnen valt. Twee sterke armen slaan om me heen en wiegen me heen en weer. 'Sorry, sorry, ik wist niet meer wat ik moest doen.' Ondanks zijn zachte en warme stem die weerklinkt in mijn oor, ril ik van de kou. Ik voel mezelf heen en weer schokken van de kracht waarmee mijn tranen mijn ogen verlaten. Hij aait over mijn hoofd. 'Ssstt, het komt allemaal goed.' Zijn warme lippen drukken een kus tegen mijn slaap en hij duwt me tegen zich aan.
Als ik bedaard ben door zijn sterke armen en liefdevolle woorden, duw ik hem iets van me af zodat ik hem kan aankijken. 'Het is gewoon zo onwerkelijk. Ik had nooit verwacht dat mijn zus ontvoerd zou worden door een drugsbaron.' Ik voel mijn keel dichtknijpen en knipper met mijn ogen om te voorkomen dat de tranen zich weer naar buiten bevinden. 'De politie heeft tegen mijn ouders gezegd dat die grote drugs vondst is aangegeven door Saliha, zij speelde hier een grote rol in. Hoe kan dit gebeuren Samuel? Het is toch onmogelijk dat ze dan ontvoerd wordt.'
Samuel knikt ernstig. 'Het is logisch Teresa. Als iemand de drugsbaron dwars zit, en dit gaat om serieuze hoeveelheden, dan zal diegene gestraft worden.'
'Waarom? Waarom mijn zus?' De tranen kan ik niet meer binnenhouden en ze vloeien over mijn gezicht. Samuel pakt me beet en duwt me tegen hem aan. Zijn hand wrijft over mijn rug maar ik heb het nog steeds ijzig koud. Een rilling gaat door mijn lichaam. Ik hoor de harde wind fluiten. Het lijkt alsof hij een kier zoekt, waardoor hij binnen alles overhoop kan blazen.
De rilling is niet onopgemerkt gebleven en Samuel staat samen met me op. 'Kom, dan nemen we een hete douche.' Verdoofd loop ik achter hem aan. Verdoofd door het verschrikkelijke nieuws van mijn zus. Verdoofd door het ijskoude water.
De stoom van het hete water die uit de kraan komt zorgt ervoor dat de spiegel gelijk beslaat. Loom kleed ik me uit. Het interesseert me allemaal niets meer. Ik stap de douche onder en laat het hete water mijn lichaam strelen. Het hete water, gemengd met mijn koude lichaam zorgt ervoor dat kippenvel zich direct over mijn lichaam verspreidt. Samuel stapt, naakt, de douche in. Mijn ogen slaan niets over en er gaat een aangename rilling door me heen. Gelijk valt het besef binnen dat ik hem ook moet bevredigen, zoals hij dat bij mij heeft gedaan. Ondanks dat ik enorm geniet van mijn uitzicht staat mijn hoofd er totaal niet naar maar goed het moet.
Ik pak zijn penis beet en kijk in zijn ogen. De onverwachtse beweging laten hem zijn ogen sperren en zijn mond hangt iets open. Zacht beweeg ik mijn hand heen en weer. Ik zie enkele emoties die zijn ogen laten zien. 'Teresa,' komt er met een zucht uit. Ik glimlach, alhoewel ik weet dat deze mijn ogen niet bereiken. Voor wat, hoort wat. Ik voel hem groeien in mijn hand en hij sluit zijn ogen. De tranen prikken wederom in mijn ogen bij het besef dat alle mannen hetzelfde zijn. Ze willen alleen maar hun eigen verlossing. Hij kijkt me weer aan en ik zie de lust in zijn ogen staan. Als mijn gezichtsuitdrukking tot hem doordringt wordt zijn blik serieus. 'Teresa, stop.' Ik schud mijn hoofd, ik zal hem geven wat hij wil. Harder beweeg ik heen en weer en ik hoor een laag, brommend geluid vanuit zijn keel. 'Fuck, Belezza.'
'Wil je me neuken?' Ik wacht niet op antwoord en ga voor hem klaarstaan. Ik buk voorover en steek mijn kont de lucht in zodat hij vrije toegang heeft. Ik voel zijn handen die mijn billen ruw masseren. Hij pakt mijn heupen stevig beet. Dan blijft het stil en voel ik niets. Verward kijk ik achterom. Ik zie zijn stijve penis en kijk naar zijn gezicht. 'Wil je me niet neuken?' Zijn nagels boren zich in mijn heupen en ik geniet van de afleiding die de pijn veroorzaakt.
'Jawel maar niet op deze manier.' Zijn handen laten me abrupt los, waardoor ik met mijn handen mijn evenwicht moet bewaren.
Geïrriteerd kom ik overeind. 'In bed dan?'
Hij pakt me beet en trekt me tegen hem aan. Zijn kloppende penis vlakbij mijn ingang ontgaat me niet. 'Hoe graag ik je ook wil neuken, ik wil het niet als je je in deze toestand bevind.'
Deze verlossende woorden brengen zoveel in mij teweeg dat ik in hem wil kruipen. Simpelweg om de warmte van zijn ziel te kunnen voelen, omdat hij om mij geeft en niet om de seks. 'Dank je,' het komt als een fluistering over mijn lippen. Ik weet dat hij het gehoord heeft door de zachte kus die hij in mijn nek drukt.
JE LEEST
Forbidden Island (ON HOLD)
RomanceDe verhalen die rondgaan over het verboden eiland hebben een bepaalde aantrekkingskracht. Het verboden eiland dat alleen bereikbaar is per boot, over de stormende zee. Het verboden eiland waar alle dromen werkelijkheid worden, of lijkt dit alleen ma...