Puffend blijf ik trappen, steeds harder, mijn blik op oneindig, en harder trappen. Ik voel mijn spieren protesteren, dus doe ik er nog een stap bovenop. Het zweet druppelt langs mijn hoofd naar beneden en ik haal mijn neus op. Het zweet dringt mijn neus binnen en dwingt me tot het uiterste. Dan stop ik abrupt en hijg ik zwaar. Ik begin langzaamaan weer met trappen en houdt het hierbij terwijl ik mijn ademhaling probeer te reguleren. Ik hang mijn armen over het stuur en kijk de zaal rond. Ik zie mannen krachttraining uitvoeren en bepaalde vrouwen al babbelend steppen. Onvoorstelbaar dat mensen in een sportschool met elkaar aan het praten zijn, in plaats van zich uit de naad te werken. Langzaam stap ik van de fiets af en voel het zweet overal lopen. Mijn korte broekje en shirt zitten tegen mijn lijf aangeplakt door het zweet en ik huiver van de windvlaag die ik voel over mijn klamme huid.
Snel loop ik de deur door, langs de bar, naar de kleedkamer. 'Hey.' Zijn stem klinkt tot diep in mijn ziel en ik weet gelijk van wie het is. Ik draai me om en ik sta oog in oog met Samuel die aan de bar zit. Zijn ogen vliegen over mijn lichaam en nerveus haal ik mijn hand door mijn haar. 'Dat doet je goed, zie ik.' Ik voel mijn wangen gloeien. Hij staat op en loopt naar me toe. Ik probeer mijn shirt iets langer te maken door eraan te trekken maar tevergeefs mijn shirt kruipt gewoon weer omhoog.
Wat doet hij hier, terwijl ik er zo uitzie? 'Ik heb lekker gesport ja.' Een nep lachje ontsnapt tussen mijn lippen door en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.
'Juist,' zijn ogen glijden over mijn lichaam, 'dat is te zien.'
Hij staat zo dichtbij dat ik overduidelijk zie dat zijn ogen bij mijn borsten blijven hangen. Ik schraap mijn keel. 'Ik ga even douchen.' Ik draai me om en ik loop naar de douche om mezelf af te koelen. De koude stralen doen goed op mijn huid en ik sluit mijn ogen. Ik probeer zijn intense blik van me af te schudden maar zijn blik blijft me achtervolgen.
Als ik de douche uitstap en me aankleed hoor ik gerommel. Ik kijk achter me en ik zie een meisje met een rood hoofd binnenkomen. Nerveus lacht ze en loopt verder. Onbenullig loop ik de deur uit, terwijl ik achterom naar haar gestuntel blijf kijken. Dan bots ik tegen een harde borst aan en ik kijk op naar zijn brede grijns. 'Sorry,' mompel ik.
'Jij mag zo vaak tegen me aanbotsen als je wilt.' Zijn ogen kijken naar beneden en ik moet mijn best doen om hem aan te kijken zo lang als hij is.
Alles in me roept dat hij me moet aanraken. Ik duw hem iets van me af. 'Liever niet.'
'Wil je wat drinken?'
Hij is echt zo gewiekst. 'Ik wilde van de week geen koffie met je drinken en nu ook niet.'
'Moet je Smurf uitlaten?' Zijn glimlach is zo breed dat zijn mondhoeken bijna zijn oren aanraken.
'Nee, die hoef ik niet uit te laten.' Nors kijk ik hem aan, terwijl hij zacht lacht.
'Ah, toe een drankje dan laat ik je met rust.'
'Dus bij deze geef je toe dat je me stalkt?' Uitdagend kijk ik hem aan.
'Stalken vind ik een groot woord, toevallig treffen we elkaar.' Zijn grijns doet me anders vermoeden.
'Dat toevallige kan je achterwege laten, dacht ik zo.' Ik gooi de tas over mijn schouder en loop bij hem vandaan.
Ik hoor zijn voetstappen achter me aan lopen en ik zucht voordat ik me omdraai. 'Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat ik ook maar enigszins geïnteresseerd ben in je maar stop ermee.'
Dit lijkt hem enigszins van zijn stuk te brengen, voordat ik zijn vastberaden blik weer zie. Hij komt dichterbij en laat me achteruit lopen totdat mijn rug tegen de muur botst. Zijn gezicht komt steeds dichterbij en blijft vlak voor de mijne hangen. Ik slik en kijk terug. 'Dus als ik dit doe,' hij geeft me een kus op mijn mond, 'doet het je niets?'
Ik hou mijn mond strak op elkaar om geen geluid te maken. 'En als ik dit doe,' zijn hand glijdt naar mijn billen en omvat ze zacht, 'verlang je niet naar meer?'
Mijn ogen sluiten zich en ik voel zijn ademhaling bij mijn oor. 'Mij houdt je niet voor de gek. Ik weet dat je naar me verlangt, net zoals ik naar jou verlang.' Ik voel zijn tanden langs mijn oor grazen en ik grijp naar zijn shirt. Een kreun kan ik niet meer onderdrukken als hij een kus onder mijn oor drukt. 'Tot snel Teresa.'
Hij laat me plots los en loopt weg. Ik heb het gelijk ijskoud en ik huiver als hij de deur door gaat.
Wat bezielt me?
JE LEEST
Forbidden Island (ON HOLD)
RomanceDe verhalen die rondgaan over het verboden eiland hebben een bepaalde aantrekkingskracht. Het verboden eiland dat alleen bereikbaar is per boot, over de stormende zee. Het verboden eiland waar alle dromen werkelijkheid worden, of lijkt dit alleen ma...