24

2.1K 124 7
                                    

   Okulda daha fazla kalmam saçma olacağı için Taehyung'un yanına gitmeye karar verdim.

   Karakola gittiğimde ailesinin de orada olduğunu gördüm. Hemen yanlarına gittim.
  "Neler oluyor? Hiç kimse bize bir şey anlatmıyor sen bir şey biliyorsan söyle." dedi Taehyung'un annesi.
  "Ben size her şeyi anlatacağım ama lütfen sakin olun." dedim.
  "Tamam dinliyoruz." dedi.

İkisi de şok içinde kalmıştı.
  "Taehyung öğretmenine saldıracak birisi değildir." dedi babası.
  "Polisten yardım istemek varken neden Taehyung?" diye kızdı annesi.
  "Bakın çok haklısınız ama biz zaten polise gittik. Hatta Taehyung da polis karakolunun önünde vurmuştu Öğretmen Park'a." dedim 
  "Onu bu işten kurtarmak zorundasın! Benim oğlumu bu işten kurtarmak zorundasın!" diye bağırınca bir polis gelip bizi ayırdı.
  "Kurtaracağım merak etmeyin." dedim ve oradan gittim. Bir yolunu bulmalıydım. Taehyung'un oradan çıkması için bir yol olmalıydı!

   Öğretmen Park'ın odasının önündeydim. Kapıyı çaldım. İçeri girmemi söyleyince içeriye girdim.
  "Geç kaldın. Seni daha erken bekliyordum." dedi.
  "Lütfen şikayetinizi geri alın." dedim. Kahkaha attı.
  "Bunu neden yapayım?" diye sordu.
  "Benim için." dedim.
  "Min Ah, seni sevdiğim doğru ama Taehyung'la olmana katlanamıyorum." dedi.
  "Ayrılırım ondan, yeter ki şikayetinizi geri alın. Çok geç olmadan lütfen!" dedim.
  "Hayır, daha iyi bir teklifin yok mu?" diye sordu.
  "Siz bir teklif sunun öyleyse!" dedim.
  "Öncelikle," dedi ve iki adım atıp tam önümde durdu. Saçımı okşayıp kulağıma eğildi. "Şu ses kaydını yok edelim." dedi ve telefonumu bana gösterdi.
  "Min Ah! Sesimi kaydettiğini anlamayacak kadar salak mı sandın sen beni?" diye sordu ve ses kaydını sildi. Gözlerim dolmuştu. Ona yenilmekten inanılmaz sıkılmıştım!

SAPLANTI  |  KTH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin