Nefes alamıyordum. Kurtulmak için yüzünü çizmeye devam ediyordum. Aniden ellerini çekince öksürmeye başladım.
"Bir daha sakın bana karşı gelme." dedi. Ben öksürmekten cevap veremiyordum. Hemen hastaneye gidip darp raporu almalıyım. Bu onun benimle son uğraşması olacak. Ellerine baktım. Eldiven vardı. Onun yaptığını anlamayacaklar. Hızlıca sınıftan çıktı.Hemen hastaneye gidip darp raporu aldım. Kimin yaptığı anlaşılamıyordu ama kameraya mutlaka takılmıştır. Polis karakoluna doğru yürürken beni Taehyung aradı.
"Efendim?" diyerek açtım.
"Neredesin? Seni bekliyorum ne zamandır." dedi.
"Kusura bakma haber veremedim. Polise gidiyorum." dedim.
"Neden? Bir şey mi oldu? İyi misin?" diye sordu endişeyle.
"İyiyim. İşim bitince geleceğim." dedim.
"Tamam seni almaya geliyorum öyleyse." dedi.
"Tamamdır." dedim.Polislere raporu gösterdim.
"Tamam hemen işlem başlatacağız. Sizden başka bu olaya şahit var mı?" diye sordu.
"Hayır ben tektim. Okulda da kimse yoktu." dedim.
"Kimse yokken neden girersiniz ki okula?" dedi.
"Size ne?" dedim sinirle. Suçu bende aramak yerine işlerini daha güzel yapsalardı keşke!
"Yarın okula gelip kayıtlara bakacağız. Eğer dediğiniz gibi bir durum varsa davayı kazanmama şansınız yok." dedi.
"Teşekkürler." dedim ve eşyalarımı toplayıp karakoldan çıktım. Taehyung beni bekliyordu. Çıktığımı görünce hemen yanıma koştu.
"İyi misin?" diye sordu. Olayı yaşadığım andan itibaren kendimi tutuyordum. Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım.
"Bana saldırdı." dedim.
"Ne?!" diye bağırdı.
"Sakin ol. Kurtuldum. Darp raporu alıp şikayetçi oldum." dedim. Gözyaşlarımı sildi.
"Özür dilerim, seni yalnız bıraktığım için." dedi.
"Beni her zaman sen koruyamazsın. Kendi başımın çaresine bakabilirim." dedim.
"Biliyorum ama yine de yanında olmam gerekirdi." dedi ve bana sarıldı. Daha fazla ağlamaya başladım. Başımı yaslayıp etrafa baktım. Bizi izleyen Öğretmen Park'ı fark ettim. Hemen Taehyung'tan ayrıldım.
"Bizi izliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI | KTH
Fanfiction"Babanı uğurladığına göre acele etmezsen okula geç kalacaksın." Etrafıma baktım ama tanıdığım hiç kimseyi göremedim. Issız bir yer olduğu için tedirgin olmuştum. Adımlarımı hızlandırıp okula yetişmek için durağa doğru yürüdüm. Durakta benim üst sın...